Serkun häät ensi kesänä ja sopiva kappale hukassa!!! Siis olen lupautunut laulamaan siellä, mutta kappale on hakusessa! Mikä hempeä, kaunis pari sopisi nuorelle avioparille?
Auttakaa
9
15266
Vastaukset
- hyvä
Itse olin tässä viime kesänä häissä joissa parille laulettiin Tauskin kappale "sinä vain". Oli todella kaunis ja sai varmasti monet herkistymään! Eikö hääparilla itsellään ole toiveita?
- Roosa
Ja tämä kappale onkin jo toivomuslistalla! Eli kaksi laulua olisi tulossa ja tämä olisi niistä toinen.
- jasmin
Roosa kirjoitti:
Ja tämä kappale onkin jo toivomuslistalla! Eli kaksi laulua olisi tulossa ja tämä olisi niistä toinen.
Hymni rakkaudelle on todella kaunis laulu, tosin ranskankieliset sanat on minusta kauniimmat kuin suomenkieliset. Olisiko Edith Piafin alkuperäinen version, en muista ihan varmaksi. Sitten toinen on Goethen runoon sävelletty laulu Armaan läheisyys.(toivottavasti muistin nimen oikein) Sen laulaa esim. Samuli Edelman jollain sen levyllä.
- mmm
ENKELIN RUKOUS
Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
kerran maailmaan se matkan suuntasi
Kauan kiersi kunnes vihdoin löysi sen
kahden nuoren, herkän, kauniin rakkauden.
Ihmislapset alttarilla vierekkäin
mies ja vaimo ovat tästä eteenpäin
Heitä katsellessaan pieni enkeli
nöyrän rukouksen kotiin lähetti:
(kerto)
Oi Isä anna heille voimaa välittää
tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
Suo heille koti jossa toinen kannattaa
kun toinen uuvahtaa
Niin että rakkaus siellä aina elää saa.
Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
nuorenparin ajatukset aavisti
Jakaa haluaisivat he vanhuuden
kanssa onnellisten lastenlapsien.
Nuoret hiljaa mielessään nyt lupaavat
että ’toinen toisiaan’ he tukevat
Tyytyväinen taivaan pieni enkeli
lähtiessään hymyili ja kuiskasi:
(kerto)
Oi Isä anna heille voimaa välittää
tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
Suo heille koti jossa toinen kannattaa
kun toinen uuvahtaa
Niin että rakkaus siellä aina elää saa.- mmm
http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html
Tässä linkki laulun nuotteihin. On todella kaunis ja sopii hyvin kirkossa laulettavaksi!
Muita kauniita rakkauslauluja voisi olla Auringon lapset, Romanssi (Sua vain yli kaiken mä rakastan), Elämältä kaiken sain... - laulaja
mmm kirjoitti:
http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html
Tässä linkki laulun nuotteihin. On todella kaunis ja sopii hyvin kirkossa laulettavaksi!
Muita kauniita rakkauslauluja voisi olla Auringon lapset, Romanssi (Sua vain yli kaiken mä rakastan), Elämältä kaiken sain...Enkelin rukous on nyt ensilevytetty levylläni Rakkauden liekki.
Levyä voit tilata osoitteesta:
mirja.poikkeus(at)pp.inet.fi
- Tiina1982sss
Tässä olisi kaunis kappale.
http://www.youtube.com/results?search_query=hääpäivämme&search_type=&aq=f - jklöäioopågtyhu
Topi Sorsakoski, olet kaikki.
- Viivi_83
Minusta Kaija koon : Minä uskon on aivan mielettömän ihana kappale ja sopii hyvin nuorelle ja rakastuneelle parille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768