Auttakaa

Roosa

Serkun häät ensi kesänä ja sopiva kappale hukassa!!! Siis olen lupautunut laulamaan siellä, mutta kappale on hakusessa! Mikä hempeä, kaunis pari sopisi nuorelle avioparille?

9

15126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

      Itse olin tässä viime kesänä häissä joissa parille laulettiin Tauskin kappale "sinä vain". Oli todella kaunis ja sai varmasti monet herkistymään! Eikö hääparilla itsellään ole toiveita?

      • Roosa

        Ja tämä kappale onkin jo toivomuslistalla! Eli kaksi laulua olisi tulossa ja tämä olisi niistä toinen.


      • jasmin
        Roosa kirjoitti:

        Ja tämä kappale onkin jo toivomuslistalla! Eli kaksi laulua olisi tulossa ja tämä olisi niistä toinen.

        Hymni rakkaudelle on todella kaunis laulu, tosin ranskankieliset sanat on minusta kauniimmat kuin suomenkieliset. Olisiko Edith Piafin alkuperäinen version, en muista ihan varmaksi. Sitten toinen on Goethen runoon sävelletty laulu Armaan läheisyys.(toivottavasti muistin nimen oikein) Sen laulaa esim. Samuli Edelman jollain sen levyllä.


    • mmm

      ENKELIN RUKOUS

      Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
      kerran maailmaan se matkan suuntasi
      Kauan kiersi kunnes vihdoin löysi sen
      kahden nuoren, herkän, kauniin rakkauden.

      Ihmislapset alttarilla vierekkäin
      mies ja vaimo ovat tästä eteenpäin
      Heitä katsellessaan pieni enkeli
      nöyrän rukouksen kotiin lähetti:

      (kerto)
      Oi Isä anna heille voimaa välittää
      tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
      Suo heille koti jossa toinen kannattaa
      kun toinen uuvahtaa
      Niin että rakkaus siellä aina elää saa.

      Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
      nuorenparin ajatukset aavisti
      Jakaa haluaisivat he vanhuuden
      kanssa onnellisten lastenlapsien.

      Nuoret hiljaa mielessään nyt lupaavat
      että ’toinen toisiaan’ he tukevat
      Tyytyväinen taivaan pieni enkeli
      lähtiessään hymyili ja kuiskasi:

      (kerto)
      Oi Isä anna heille voimaa välittää
      tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
      Suo heille koti jossa toinen kannattaa
      kun toinen uuvahtaa
      Niin että rakkaus siellä aina elää saa.

      • mmm

        http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html

        Tässä linkki laulun nuotteihin. On todella kaunis ja sopii hyvin kirkossa laulettavaksi!

        Muita kauniita rakkauslauluja voisi olla Auringon lapset, Romanssi (Sua vain yli kaiken mä rakastan), Elämältä kaiken sain...


      • laulaja
        mmm kirjoitti:

        http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html

        Tässä linkki laulun nuotteihin. On todella kaunis ja sopii hyvin kirkossa laulettavaksi!

        Muita kauniita rakkauslauluja voisi olla Auringon lapset, Romanssi (Sua vain yli kaiken mä rakastan), Elämältä kaiken sain...

        Enkelin rukous on nyt ensilevytetty levylläni Rakkauden liekki.

        Levyä voit tilata osoitteesta:

        mirja.poikkeus(at)pp.inet.fi


    • Tiina1982sss
    • jklöäioopågtyhu

      Topi Sorsakoski, olet kaikki.

    • Viivi_83

      Minusta Kaija koon : Minä uskon on aivan mielettömän ihana kappale ja sopii hyvin nuorelle ja rakastuneelle parille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe