Miksi täällä saa kaikenmaailman bändit ja juhlapaikat mainostaa itseään? Eikö tämä ole keskustelupalsta? Tympeää, kun melkein kaikki aloitukset ovat mainoksia, niille on varmasti muualla omat paikkansa. Varmasti jengi keskustelisi aktiivisemmin, jos nuo mainokset poistettaisiin.
Mainokset pois.
7
206
Vastaukset
- kurrmau
se ei taida olla täällä päin suomi24:sta sääntöjen vastaista?
- mietivähän
Ehkä siksi että moni etsii orkesteria häihinsä ja täällä on monia vaihtoehtoja tarjolla mistä valita.
- 4+7
Pointti oli se, että tämä on keskustelupalsta eikä ilmoitus/mainospalsta. Ilmoitukset/mainokset eivät ole keskustelua.
- EI OLE TÖITÄ
Lopun alkua olevat yritykset joilla on huono menestys, joutuvat yrittämään kaikkensa saadakseen töitä.
- JooNäinOn
Jotkut sentään vielä yrittää saada töitä, eikä kaivele napaansa sossun avustuksilla. Niin kuin edellä mainittu luuseri.
- romoottori
parempi sellainen yritys, joka ei täällä mainostele
- cho-
Samaa mieltä, ylläpidollekin ole aisiasta maininnut. Itse kaipaisin juuri keskustelua ja vinkkejä, hääbändit sun muut etsin kyllä ihan jotain muuta kautta kuin täältä!
Häävalmisteluihin laitoinkin juuri oman keskustelun mieltä painavista asioista, katsotaan kuinka kauan kestää että sekin hukkuu mainosten alle :/ toivottavasti edes muutaman vinkin saan :) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564