Saako abiristeilyltä tuoda olutta tms. niin paljon kuin haluaa (omaan käyttöön)? Jotkut sanovat että laivalta (abiristeilyillä) ei saisi tuoda maihin ollenkaan alkoholia.
abiristeilyltä tuonti
tuleva abiristeilijä
8
248
Vastaukset
- hyvin pian abiristeilijä
Hei niitä omia kokemuksia äkkiä!! Pitäis saada tietää ennen risteilyä eikä vasta tullimiesten takavaroikoidessa juomia!
- nobo2442
Kyllä sieltä tuoda saa niin paljon kun haluaa, mutta alkoholia saa tuoda vasta paluumatkal.
- 4224
Ei saa tuoda!!!
- ootko tosissasi
Eikö?
- 4224224
Toinpas jo! Join ne jo poiskin happanemasta!
- myös risteillyt
4224224 kirjoitti:
Toinpas jo! Join ne jo poiskin happanemasta!
Se on oikein se!
- 4224224
Sai myös niin isoa ja ryppyistä patukkaa pyllyyn, että huhhuh...
- abiristeilijä
No hyi helekkari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662