Mikä v*ttu kokemäkeläisiä vaivaa!?

Y U NO GROW UP

En tiedä kuinka hêlvêtîn pitkään tätä on kestänyt, mutta jatkuu edelleen: KIUSAAMINEN, PERÄTTÖMÄN PASKAN JAUHANTA, PERÄÄN HUUTELU KADULLA yms.

Kyseisen paikkakunnan nuorilla viiraa pahemman kerran päästä. Ei missään muualla Suomen paikkakunnalla olla noin s@@t@n@n sisäsiittoista porukkaa, kuin Kokemäellä.

Heti kun nämä "kovat tyypit" näkevät vähänkin joukosta poikkeavan nuoren, joka on oma itsensä (toisin kun nämä kehitysvammaiset ja jälkeenjääneet nuoret), niin alkaa piinaava kiusaaminen, joka EI LOPU, vaan jatkuu niin kauan, kun tämä henkilö elää. Eli kiusaaminen saattaa hyvinkin jatkua niin kauan, kunnes kiusattu alkaa itsetuhoisiin puuhiin.

Ei auta takaisin sanominen, siitä saa palkaksi vain räkäistä naurua, mikä tarkoittaa että kiusaaja/paskanpuhuja on hel-ve-tin tyhmä, arvatenkin jollakin tapaa henkisesti vammautunut, kun ei järkipuhetta ymmärrä. Voin myös hyvin kuvitella, että näiden nuorten uhkailukaan ei tuottaisi mitään tulosta. Suomalainen sanonta pätee näihin vammaisiin nuoriin mainiosti: "Ei kirveelläkään".

En tiedä onko vika nuorten vanhemmissa/muissa sukulaisissa vai missä, koska tämä huono käyttäytyminen alkaa jo esikoulussa tai _viimeistään_ 1. luokalla ala-asteella. Ja jatkuu niin kauan, kunnes henkilöt aikuistuvat ja tajuavat, etteivät ole tehneet elämällään mitään järkevää ja lopulta myös joskus kuolevansa, eli n. 40 vuoden iässä, jos silloinkaan.

Olen melko varma, että ongelma on ihan kotoa lähtöisin, missä kasvatusasenne on "hälläväliä" ja "meidän pikku mulkku on aina oikeassa". Vanhemmat ovat itse siis yhtä tyhmiä kuin lapsensa. Kokemäkeläiset ovat kuin syöpä. Paska käytös ja vaikeus ymmärtää asioita jatkuvat läpi elämän. Syövästä on myös vaikea päästä eroon. Vähäksi aikaa oireet saattavat kadota, mutta palaavat aina uudestaan, kunnes koko syövästä on päästy eroon. Ja jos siitä ei eroon pääse, siihen kuolee.

16

1304

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas kokemäki

No itsehän juuri vastasit siihen... Se sisäsiittoisuus! Ihan sama muussakin eläinkunnassa - sisäsiittoiset eläimet on usein vammautuneita tai muuten sairaita, sekä käytöshäiriöisiä. Oletko koskaan nähnyt esim. sisäsittoista kissaa tai koiraa? Jos olet, tiedät mitä tarkoitan. Sitä se on kun täällä kaikki p@neskelee toistensa kanssa, eikä nämä kylähutsut ymmärrä edes aborttia tehdä, kun niillä sossun tuilla elää niin hyvin ja sillä välttää myös työnteon kätevästi, kun tasaisin väliajoin pukkaa jonkun sisäsiittoisen pennun maailmaan... Viis siitä, jaksaako niitä kasvattaa tai edes ruokkia, kunhan itselle tulee massia, että pääsee taas baanalle hankkimaan lisää niitä pentuja.

• onneajamenestystä

Aika pitkälti omasta asenteesta kiinni =) mutta ap:lla ei näytä olevan asenne kohdillaan! =)

• sairhasta

Sukulaiset keskenään hyi. Kiusaaminen pitäis lailla rankaista tosi voimakkaasti, ei päätä silittäen. Kokemäki omat lait ja tavat.................

• verisori

on siellä akuisiakin, jotka ovat saaneet tartunnan "minä olen paras" - ei ole elämää muualla. katsokaa ja kuunnelka vain minua.
      Jopa yli 50 naiset ovat samanlaisia. Olis kirveellä töitä niissäkin.

Ja kotoa on nämäkin lähtenee, minä olen talon ainoa tytär, ja ollut aina paras, mulle kuuluu, kaikki, ja heti

Häpeän naapurini puolesta

• yyyyyyyyyyyyu

Voi olla ,että sekin on jonkulla kipeä .

• Ei oo teitin vika

Paljon Kokemäellä käyneenä voin todeta, että suurin osa tapaamistani kokemäkeläisistä vaikuttaa junteilta. Puhetapa, vaatetus ja elämänsisältö tukevat kaikki ajatustani metsäläisistä, joita sivistys ei ole edes hipaissut. Naurattaa ne juntit, jotka ovat vielä olevinaan jotain. Eivät rukat pysty lähtemään junttilastaan minnekään, jo Harjavallassa rukat ovat ihan hukassa ja kokevat olevansa vieraassa maassa sivistyksen keskellä. Porissa ne ovat ihan pyörällä päästään ja puhumattakaan niistä, jotka ovat uskaltautuneet lähteä ihan Helsinkiin asti päiväksi, ne vasta on ihan sekaisin ja palatessaan armaaseen Kokemäen kaupunkiinsa ne puhhuu ihan "tadi langii". En tiedä miten nuo juntit tajuaisivat olevansa niin hukassa ja maalaisia. Maaseudulla asuvat ovat yleensä fiksuja ja mukavia ihmisiä, Kokemäki tekee tässä asiassa poikkeuksen negatiivisessa mielessä.

• kielioppi

Ei se sivistys sinunkaan tekstistäsi loista. Pitäisi ensin oppia kirjoittamaan oikein.:D

• vangittu koksuun

Kiusaaminen on täyttä tuskaa sille ihmiselle jota kiusataan ja kokemäellä kiusaamisen taito on jalostettu huippuunsa.. Kokemäki on sisäsiittoisten ja itseääntäynnä olevien paskanpuhujien paratiisi. Kaikkien pitäisi olla samasta muotista valmistettuja tai kiusatan särkyvä elämä odottaa...

• Anonyymi00015

Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Porissa yksityisasioiden tonkiminen, mittayksiköiden sekoittaminen, kiusaaminen, selän takana pahan puhuminen, juoruilu ja panettelu kuuluvat paikallisidentiteettiin, kun taas Kokemäellä tulee helposti muiden kanssa toimeen.

• isopahakokemäki

vittu ootte vammasia kaikki ketkä tähän on kirjoittanut :DDDDD

T. Harjavaltanyymi

• tyhmä

voisko ylläpito poistaa tämän avauksen, ei kovin rakentava, pliis...!

• hvaltaonbest

Hyvä Kokemäki! Hyvin menee mutta menköön! Mikäköhän se reppana kunta on, joka kokemäen saa riippakivekseen kuntaliitoksissa... onnee olkoon vaan sille...

• P@skaa, p@skaa.....

Mikä niinku Kokemäkeläisiä vaivaa. Etkö tiedä, no surkea hallinto, tietenkin!!!!!!
      Konkurssimiesten hoidossa koko p@ska.

• Anonyymi00014

Itse asuin Kokemäellä ja kyllä, allekirjoitan tämän. Ihan älyttömän tyhmää porukkaa ja vähänkin erilaisia ihmisiä kiusataan henkihieveriin asti. Asuin muutaman vuoden Kokemäellä, mutta muutin sieltä pois juuri tämän takia. Enkä ajatellut palata ikinä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Tämä on edelleen ajankohtainen, eli mikään ei ole muuttunut sitten aloituksen. Tosin joka kylässä näitä samoja ilmiöitä on, mutta tuntuu, että Kokemäki on kyllä poikkeuksellinen. Olen tosiaan myös miettinyt, mikä hitto siinä on, että Kokemäkiläiset on niin sairasta porukkaa? Lieko sisäsiittoisuus näkyy nyt kaikenlaisina ongelmina ja lieveilmiöinä?

Ihan vaan vinkkinä teille naiset, että hankkikaa sitä uutta verta ihan muualta, jos meinaatte lisääntyä ja jättäkää Kokemäen miehet rauhaan, sillä kaikki täällä on kuitenkin jotain kautta sukua keskenään ja mukuloista tulee ihan pehmeitä em. syistä. Itsellä onneks sukujuuret muualta ja mukulakin ihan yhteiskuntakelpoinen yksilö. Ikinä ei ole mitään vandalisoinut, aiheuttanut häiriötä tai tapellut kenenkään kanssa. Vai onko se sitten kotikasvatuksen ansiota. Mene ja tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      871
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      828
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      706
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      664
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      539
    8. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    9. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      61
      523
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      496
    Aihe