Uku laitinsen hieno krisnalaisuutta(kin) käsittelevä blogi? Muutenkin on mies tainnut mennä maan alle, harmi, pidin hänen zeniä ja krisnalaisuutta käsittelevistä kirjoituksista.
mihin on kadonnut
5
142
Vastaukset
- sydäntäseuraten
Seurasin hänen juttujaan mielenkiinnolla. Hänhän sitten hylkäsi krishnalaisuudenkin. Hänelle tuli eteen ilmeisesti yllättävä avioero ja reagoi siihen niin, että kirjoitti poistavansa kaikki sivunsa, bloginsa ja fb-profiilin ynnä muut ja katosi julkisuudesta. Ääripäästä toiseen on ilmeisesti hänen polkunsa teemana, toivottavasti löytyy kultainen keskitiekin.
- höh
Niinkö kävi...harmi.
- a.p.l
Ohhoh, vai niin on käynyt. Blogiansa lueskellut mäkin olen. Tsemppiä vaan Ukulle jos sattuu näitä saitteja lukemaan.
- menihän miehellä
hieman lujaa juttujensa kanssa. Eikös kääntynyt kristityksi
- Hervander
Krishnailut riitti, takaisin zenissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939