on jo kauemmin ollut niska, selkä, erityisesti lantion seutu takaa, ja pakaroissakin outoja...
Iho menee ensin koholleen oleville normaalivärisille paukamille. Seuraava vaihe on patissa kauhea kutina.(kymmeniä selän mitalta)
Sitten patit kasvavat, ja suurin osa ei puhkea ollenkaan itsekseen, mutta puristaessa tietyssä patin vaiheessa lähtee kovia tappeja, ja mätää.
Kukin patti voi täyttyä ruven alla uudelleen ja uudelleen, laajeta ja syvetä. Kihelmöi. Kutisee paljon etenkin hikoiltua, ja olo on tukala. Olen hoitanut ketokonatsolilla- ei apua. olen hoitanut aknevalmisteilla- ei siitäkään apua, ärryttää ihoa oikein totisesti...
Muutoin ihoni on kuiva, talvisin selvä atopia, kun nahka ei saa valohoitoa.
Ikäni on nelkyt ja risat. Nuoruudessa minulla ei juuri ollut mitään iho-ongelmia. erityisesti kierron (joka jo reistaa) tietyissä vaiheissa patit tuntuvat täyttyvän ja ärtyvän herkästi. Tulehdusta koitan hillitä joskus kortisonivoiteellakin, ja ihan illodinilla jonka jälkeen kosteutettava.
Aknepalstalta löytyy kyllä kaikenlaista juttua, mutta- voiko tänikäisellä kyseessä olla jokin muukin tauti?
Paiseita, kova kutiseminen...
???
1
278
Vastaukset 1
- paisetauti
Mulla hidrabenitiva suppurativa eli paise tauti siihen ei ole lääkettä joka nujertais sairauden ainut lääke on hyvä hygienia ja tupakanpoltto pois ja laihdutus tai leikkaukset ja iho siirrot en toivo tätä edes pahimmalle vihamiehelle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455