Kun Raamatun mukaan on selvää, että homosuhteet eivät ole Jumalan mielen mukaisia, ja että meidän tulee välittää myös yhteiskuntamme arvoista, on homoliittojen vastustaminen täysin oikein! Herramme on nimittäin jo luomisesta alkaen tarkoittanut miehen ja naisen välisen avioliiton ainoaksi oikeaksi parisuhdeinstituutioksi.
Koska meidät on kutsuttu rukoilemaan Jumalan sanan mukaisia asioita, niin lähdetään yhdessä taisteluun rukoillen ja paastoten sen puolesta, että homoliitot laillistava lakiesitys kaatuisi eduskunnassa, ja ettei se koskaan tulevaisuudessakaan menisi läpi.
Rakkaudella kaikille veljille ja sisarille Kristuksessa
Tasa-arvoinen avioliittolaki eduskuntaan viikon päästä !
37
231
Vastaukset
- että taas oikaisua
Ei Raamatussa opeteta rukoilemisen käyttämistä pahan vastustamiseen, vaan että ihmiset heräisivät kuliaisiksi Jumalalle.
SIinä on iso ero joka sen tajuaa.
Ainoastaan kehoitetaan että; vastustakaa p..lettä, niin se TEISTÄ pakenee.
Mailma menee omaa latuaan kohti tuhoaan, siitä on kehoite siepata sieluja jotika surmapaikalle hoippuvat.- su***
Heh puhutpas sekavia. "Ei raamatussa opeteta rukoilemisen pahan vastustamiseen,
vaan että heräisivät kuuliaiseksi Jumalalle" Höh! Kun rukoillaan, Jumalaa siinä rukoillaan, että ei pahuutta olisi. Se on juuri kuuliaisuutta Jumalalle. Vai rukoiletko sinä sitä , että näyttäisit vieläkin uskovaisemmalta, ja ihmiset näkisivä kruunun pääsi päällä.
Maailma menee omaa latuaan kohti tuhoaan, ja sinä olet siinä porukassa mukana. Siinä ei ole mitään eroa.
No, mielestäni aloittajan ehdotus on muuten kannatettava, paitsi etten kyllä lähde paastoamaan tuon syyn takia.
- TEU,
Minusta , aloittaja on reipas otteinen hetero. Jos pitäsi Rukoilla
sen tähden että tuo Laki ei menisi Läpi , minä kyllä PAASTOAISIN
jA SEN TÄHDEN NOSYAISIN HATTUAKIN.
MEILLÄ ON SEFU , VAIKKEI TÄTÄ ASIAA DIKANNUT.- teu,
Minä olen Lukenut että , meidän tulee Rukoilla JUMALAN SANOILLA .
JUMALALTA , ei Ihmisiltä , ei Luoduilta , se tarkoittaa edtä meidän
pyyntömme olisi Jumalalta /JEESUKSELTA KRISTUKSELTA..
Kun Jumala Loi Aadamin Hän halusi heti kuulla miten Aadami nimittäisi
Hänen nimittämät eläimet , kun hepalasivat siltä reissulta , sanoi Jumala
Minä tyeen sinulle avun , ( oliko nimitys reissulla tullut sellaisia asioita )
mieleen Aadamille että Jumala havaitsi tarpeen ,.
Kun Hän nyt halusi Aadamilta , kylkiluun ja loi siitä vaimon , .Tarkkaan ottaen
Eeva oli toinen polvi . Kun tuli Syntiin lankeemuksen aika , saa ta na meni
käärmeeseen ja viekoitteli Eevan , miten PAHSTI emme tiedä , mutta pois
Jumalan sanan ajatuksista . Ja näin kuitenkin Aadami sai syyt niskoilleen ,
Kun menemme edemmäs Pyhän Hengen ja Mooseksen kirjoittamaa kirjaa
eli 1 Moos.18- 19 saamme selville pahojen ihmisten pahoja töitä miksi .
Jumalan pititulla Taivaasta alas , katsomaan pitikö miemoisten asia paikkansa
Niin kuin luemme 1 Moos. 18 :21. Sen tähden minä menen alas katsomaan , ovatko he todella tehneet kaiken sen, , jos ta huuto on minun eteeni tullut vai
eivätkö ; minä' tahdon sen tietää ..
Koska selvisi että oli vain 4 uskovaa , alkoi Jumala kiirehtiä niitä kahta engeliä
jotka oli mennyt Sodomaan sillä he siellä oli pahoja , kuin Gomorrassakin , Adman,
ja Seboamissa . Jumala lupasi hävittää ne kaikki eikä säästrää ketään (paitsi Lootin hänen vaimonsa ja 2 tytärtä ) joista vaimo katsoi takseen pakomatkalla
ja muuttui suolapatsaaksi . Siis kolme ihmistä pelastui. Kun he tuli Sooariin siihen
pieneen kaupunkiin (jonka Jumala oli alunperin myös päättänyt hävittää , ja nyt
säästi Lootin tähden . ) Ei asukkaat ottaneet heitä vastaan joten he saivat jakaa
pakomatkaansa kunnes löysivät vuoren luolan .
Tämä Sooar oli kovin kärsinyt siinä sodassa josta puhutaan Kedoloamerin .sota.
Seuraavana Aamuna Aabraham , meni katrsomaan 1 Moos.19 :27 -28. Hän
seisoi siinä kun oli jutellut illalla Jumalan kanssa (Jumalan edessä.) .siis sama
paikka ..28. katseli Sodomaan , ja Gomorraan päin Ja yli kokolakeuden , ja katso
maasta nousi savu niin kuin pätsin savu , (Siitä kohdasta ei näkynyt niitä kahta
muuta kaupunkia ) Adman ja Sepoimia. olihan ilma savuinen , mutta katselu
paikka ei ja kulm ei sallinut sitä. .
Ei ollut helpotusta kuitenkaan sillä 1 Moos 19:29 Kun Jumala tuhosi sen lakeu-
den kaupungit .... Adman ja Seboimin , hän hävitti kaikki kaupungit ja ihmiset ja
kaiken kasvillisuuden kedolta .
Aina joku kysyy miksi ? Jumalalta ei kysyt'ä Jumala tietää , Hänellä on valta
voima ja kunnia , eikä Hänen kunniaansa panna koedtuksella , sillä Hänen
sanansa on ikuinen ,ja sitä ei koeteta syöstä vallasta ,,, kuin häiriköt ovat
koettaneet tehdä . niin kauan kuin saa ta na on ollut maan päällä .. - teu,
teu, kirjoitti:
Minä olen Lukenut että , meidän tulee Rukoilla JUMALAN SANOILLA .
JUMALALTA , ei Ihmisiltä , ei Luoduilta , se tarkoittaa edtä meidän
pyyntömme olisi Jumalalta /JEESUKSELTA KRISTUKSELTA..
Kun Jumala Loi Aadamin Hän halusi heti kuulla miten Aadami nimittäisi
Hänen nimittämät eläimet , kun hepalasivat siltä reissulta , sanoi Jumala
Minä tyeen sinulle avun , ( oliko nimitys reissulla tullut sellaisia asioita )
mieleen Aadamille että Jumala havaitsi tarpeen ,.
Kun Hän nyt halusi Aadamilta , kylkiluun ja loi siitä vaimon , .Tarkkaan ottaen
Eeva oli toinen polvi . Kun tuli Syntiin lankeemuksen aika , saa ta na meni
käärmeeseen ja viekoitteli Eevan , miten PAHSTI emme tiedä , mutta pois
Jumalan sanan ajatuksista . Ja näin kuitenkin Aadami sai syyt niskoilleen ,
Kun menemme edemmäs Pyhän Hengen ja Mooseksen kirjoittamaa kirjaa
eli 1 Moos.18- 19 saamme selville pahojen ihmisten pahoja töitä miksi .
Jumalan pititulla Taivaasta alas , katsomaan pitikö miemoisten asia paikkansa
Niin kuin luemme 1 Moos. 18 :21. Sen tähden minä menen alas katsomaan , ovatko he todella tehneet kaiken sen, , jos ta huuto on minun eteeni tullut vai
eivätkö ; minä' tahdon sen tietää ..
Koska selvisi että oli vain 4 uskovaa , alkoi Jumala kiirehtiä niitä kahta engeliä
jotka oli mennyt Sodomaan sillä he siellä oli pahoja , kuin Gomorrassakin , Adman,
ja Seboamissa . Jumala lupasi hävittää ne kaikki eikä säästrää ketään (paitsi Lootin hänen vaimonsa ja 2 tytärtä ) joista vaimo katsoi takseen pakomatkalla
ja muuttui suolapatsaaksi . Siis kolme ihmistä pelastui. Kun he tuli Sooariin siihen
pieneen kaupunkiin (jonka Jumala oli alunperin myös päättänyt hävittää , ja nyt
säästi Lootin tähden . ) Ei asukkaat ottaneet heitä vastaan joten he saivat jakaa
pakomatkaansa kunnes löysivät vuoren luolan .
Tämä Sooar oli kovin kärsinyt siinä sodassa josta puhutaan Kedoloamerin .sota.
Seuraavana Aamuna Aabraham , meni katrsomaan 1 Moos.19 :27 -28. Hän
seisoi siinä kun oli jutellut illalla Jumalan kanssa (Jumalan edessä.) .siis sama
paikka ..28. katseli Sodomaan , ja Gomorraan päin Ja yli kokolakeuden , ja katso
maasta nousi savu niin kuin pätsin savu , (Siitä kohdasta ei näkynyt niitä kahta
muuta kaupunkia ) Adman ja Sepoimia. olihan ilma savuinen , mutta katselu
paikka ei ja kulm ei sallinut sitä. .
Ei ollut helpotusta kuitenkaan sillä 1 Moos 19:29 Kun Jumala tuhosi sen lakeu-
den kaupungit .... Adman ja Seboimin , hän hävitti kaikki kaupungit ja ihmiset ja
kaiken kasvillisuuden kedolta .
Aina joku kysyy miksi ? Jumalalta ei kysyt'ä Jumala tietää , Hänellä on valta
voima ja kunnia , eikä Hänen kunniaansa panna koedtuksella , sillä Hänen
sanansa on ikuinen ,ja sitä ei koeteta syöstä vallasta ,,, kuin häiriköt ovat
koettaneet tehdä . niin kauan kuin saa ta na on ollut maan päällä ..Heti toisesasa osiossa Virhe , Siis siinä että :
Ett'ä Hän halusi heti kuulla kuinka Aadam nimittäisi HÄNEN LUOMANSA
ELÄIMET, ...Ja niin Hän ajoi Eläimet tiettyyn paikkaan, josta hgän kuulisi
nimitykset, Ja kun se homma oli putkessa, sanoi Jumala:minäteen sinulle
Avun , oliko hän havainnut jotakin reissulla ? ilmeisesti ,mutta kuitenkaan
Apua ei tehty, Sillä lailla maasta , kun se tehtin Aatamin kylkiluusta .
Se oli hyvä ,ettei jalasta eikä muista ruumin osista ..
jatkan joskus
- Maikku88
Miten monestikaan käy niin, että mitä enemmän jotakin vastustaa sitä enemmän saa tietää, että näin on ollut aina pienen piirin sisällä...
Eikä lapsen tekeminen ole koskaan osoitus siitä, että mies on hetero. Se on vain pakollinen rituaali joka on pakko tehdä, jotta voi tuntea kuuluvansa omiensa joukkoon ja lukea sekä kuunnella ajatuksia kristinuskosta. "Kun Raamatun mukaan on selvää, että homosuhteet eivät ole Jumalan mielen mukaisia, ja että meidän tulee välittää myös yhteiskuntamme arvoista, on homoliittojen vastustaminen täysin oikein!"
Totta kai se on oikein, vaikka olisikin tyhmää. Kun käytetään sallittuja keinoja, se on aina oikein.
Tiedoksi, että kirkko ei ole ottamassa käyttöön tasa-arvoista avioliittoa. Kyseessä olisi siis pelkästään siviilivihkiminen.- teu,
ex luuletko ettei he yhtälailla , kyllästy noitten liitojen tekoon , siis noitten liittojen
ei varmasti anneta tuottaa miään , koska aluksi oli asetettu selvästi , oikein eli
Parin piti tuottaa uusia jälkeläisiä , Kysyn nyt mitä jälkeläisiä tuottaa Mies /mies,
tahi Nainen / Nainen ,
Siis siviili vihkiminedn , tarkoittaa minusta sitä että , tämän jälkeen puuttuu enää
että Rosvot vihitään tehtäväänsäTai varkaat vihitään tehtäväänsä, ymmärrättekö.
Tahi jos minun talo on suon keskella , minut vihitä'än suokiitäjäsi , joka ei astuisi
jalkaansa hetteikköön tai rimpeen ja muutenkin voisi kulkea varmajakasena tiet
joten kin alkaa tuntua kummallisesta , ,Mitä vihkimistä Jumalan hylkäämät tarvii..
Kerrataanpa vielä, kun Jumala tuli alas taivaasta, ja Hän halusi tietää pitääkö
se valitus kutinsa mitä hän oli kuullut , vihittiinkö ketään , ei vaan ne jotka piti
saadakin pois nesaatiin , Ja ne jotka piti saada tuomion (heitä oli n.70'000 as.
JUMALA SANOI (Tämä tapahtui 1päivää ennen Tuhoa ) Kun Abe oli alkanut
viivytys rukouksen ), entä jos siellä on 50 vanhurskasta Jumala sanoi jos löydän sielta 50 niin minä sä'ästän koko paikan ,,Abe kysyy entä 45. Herra vastaa en hävitä, Abe kysyy jos 40 . en hävitä ,,Abe kysyy jos niitä on 30 , Herra lupaa
säilyttää . Abe kysyy 20 , ja herra lupaa säilyttää , Vielä Abe kysyy jos,10 as.
Niiden 10 takia jätän hävittämättä .( Mutta ei tiennyt Abe että siellä olivain 4 ..
Josta vaimo muuttui sulapatsaaksi ,epäuskonsa takia ..
Abraham kävi sen tähden lukuja niin isosti , kun Aben leiri oli 350.-400 paimenta
ja kaikki oli ympärileikattuja , sillä sotareissulla oli 318 henkeä joista 315 oli omasta leiristä .(sinä aikana paimensi nuoret ,,ja vanhat. Luku joka oli kokonaan
oli isonpikin ,mutta naisia ei silloin laskettu , ekä lapsia. .
kaiken kaikkiaan ne 3 oli mamren veljekset , Mamre ,Askolin ,Eskolin , he oli
liitgossa Aben kanssa ja he oli ympäri leikkattu . Ja heillä oli hyvät välit ..
Ja tullaisella pienellä sotajoukolla tuli olla 100% Luotto toisiinsa . ja Jumalaan ..
Tässä asiassa on paha ongelma. Se on tuo demokratia. Olemme valinneet eduskuntaan edustajia pääsääntöisesti hoitamaan meidän taloudelllisia ja sosiaalisia etujamme. Emme ole valinneet välttämättä kristityiksi tunnettuja ihmisiä, kuitenkin odotamme heiltä vanhurskaita päätöksiä.
Jos ajattelemme tätä asiaa, niin se on pitkä tie meidän aikanamme rikollisuudesta sairausdiaknoosin kautta normaaliksi ja hyväksyttäväksi elämäntavaksi.
Kun tällaisiin parisuhdejuttuihinb on lähdetty, niin sillähän on ollut ihan ajalliset perusteet. Parisuhteen rekisteröinnillä ne ovat poistetut niin pitkälle kuin itse niitä ymmärrän. Miksi vielä vihkiminen ja miksi ne siunaukset, jotka oli tehty jo etukäteen? Ajattelen niin, että ne ovat siksi, että ihmisellä on omatunto.
Siviilivihkiminen ei tule riittämään, koska halutaan kirkkohäitä ja Jumalaa koitetaan saada samanlle linjalle. Kaikki ihmiset, joilla on oikeus virallisesti vihkiä, tulevat muutaman vuoden ylimenokauden jälkeen tilanteeseen, jossa on pakko vihkiä ne jotka sitä pyytävät.- Pahuudel ei ol rajaa
Herra sellaisesta pakosta varjelkoon.
Mutta ... tapetaanhan pieniä lapsiakin tuhansittan vuodessa, eikä tekijät aavista yhtään mitä ovat itselleen tekemässä. Herodesta kauhistellaan, vaikka paljon kamlampia ihmisiä on Suomessa tänäänkin, ja isoilla palkoilla.
Ihmisen pahuudella ei ole mitään rajaa. Pahuus on geeniperimässämme oleva voima. Prisynti.
Avoliitto on mahdollista vain miehen ja naisen välillä.
Yhteiskunnallisesti voi suhteita rekisteröidä.
Koirat lehmät ja hevoset ovat tulevia ihmisten aviopuolisoita. - su***
vihje, vai onko sinulla siinä asiassa ohgelma. Jos nyt ajateltaisiin, että Kristillisdemokraatit "demokraattisesti" sitten voittaisivat vaalit. Heillä olisi enemmistö eduskunnassa. He puhuisivat oikeanpuoleisesta puhujapöntöstä. Hallitukseesa olisi pappeja ja pääministerinä piispa tai SKR pääpomo. Raamatusta luettaisiin lakia lakikirjan kanssa. Ja raamattu voittaisi. Nyt tulisi riitaa raamutun tulkinnasta. Syntyisi
uusi kristillinen oppositio, lestadiolaiset ynnä muut uskonpiirit.
Tällainen ei liene mahdollista. mutta vertasin vain sitä toista laitaa. Ja vielä eikö demokratia ole oikeuden mukainen jokaiselle. Jos se olisi ongelmallista syystä pois, mitä vihje ehdottaa, tulisi diktatuuri. Kommunisti valtioissa leikitään demoratialla, ja kuitenkin siellä diktatuuri vallitsee. Näin kävisi,minun vertauksessani Suomea.ssa.
Tuosta siviilivikimisestä. vihje, kun olet tuon raamatun asiantuntija, nii kerroppa milloin kirkollinen vihkiminen alkoi. Ja kuka pari ensin vihittiin. Ei kai vai Adam ja Eeva. Ja vielä tuosta sivilivihkimisen Jumalan samalle linjalle laittaminen. Olipa pilkallisesti sanottu. Ja kirkkohäät osoittavat juuri sitä, kuinka kuitenkin kirkkoa kunnioitetaan ehkä vain sen vuoksi kun se on jäänyt tavaksi. Oli sitten siviili tai kirkkohäät, kyllä Jumala omistaan huolen pitää. Pelkkä kirkko ja pappi ei ole se onnen antaja. - teu,
" vihne"
Mikä semmoinen pakko olisi . Nimittäin Alunperin vihittiin Lisääntyvä pari
Ei varmaan ole vieläkään muuta vaihtoehtoa , jos Mies/mies ei voi lisääntyä
tiedetään aivan varmasti ettei sellainen pari voi lisaantyä olisiko sitten
Nainedn /nainen erilainen , ei yhtään nyt sitten kysyn kuka ajaa vielä
vihkimyksiä ( He itse ei kukaan muu ja heillä ei ole vaatimuksen oikeuta .
He luulee , mutta ei ole ).".
- Satusetä su***
Näin kirjoittaisi joku lestadiolainen jos uskaltaisi:
Jo rippikoulussa meidän pastorimme katseli minua sillä silmällä. Ja minä tunsin sisässän erittäin myönteistä läheisyyttä häneen. Pastori ottikin kerran minut puhutteluun, noin muuta keinoa käyttäen. Hän piteli mimua kädestä ja kertoi Jeesuksesta kuinka hän kärsi meidänkin puolestamme, vaikka olisimme erillaisia.
Tunsi kihkomielistä tunnetta häntä kohtaan. Olisin halunnut hypätä hänen kaulaansa, mutta maltoin kuitenkin mieleni.
Kun sitten toisten jokossa istuttiin iltaa, niin minulla oli kummallinen olo. Pari tyttöä siinä kikatti vieressäsi, se häiritsi minun ajatuksiani jotka olivat edelleen Pastorin kahdenkeskeisestä keskustelusta.
Kun sitten rippikouluni jälkeen iltaisin rukoilin Jeesusta kuten vanhempani minua oli opettaneet. Tunsin ennen rukoustani syyllisyyden tunnetta siitä, että olin niin kiinostunut Pastorista ja hänen katseestaan ja kädestä pitämisestään. Rukouksen jälkeen rauhotuin. Mutta aamulla se Pastoriajatus palasi taas mieleen. kovin Minulla on kovin ristiriitaisia ajatuksia. koska toiset katsevat tyttöjä ja puhuvat heistä. Kun käyn vanhempieni kanssa kokouksissa, minulle tulee paha olo kun saarnamies tuomitsee miessuhteet, vaikka ne olisivat aivan pinnallisia. Joskus tuntuu, että onkohan kaikilla homoilla samnlainen paha olo, ku eivät voi olla miespareina, kun saarnamies ja vanhempani sanovat sen olevan suuri synti. Kun lähden joskus kotoa, niin menen niin kauaksi läheisistäni, että voin olla vapaasti ja tehdä mitä sydämmeni sanoo.
Toinen tapaus:
Kun olin rippikoulussa, minua ei pojat juuri kiinnostaneet. Minulla on pari hyvää tyttökaveria, joiden kanssa puhumme kaikenlöaista. Kerra oli erään tyttökaverillani yötä. Illalla nukuimme siinä vierkkäin ja rupattelimmae kaikenlaista. Tuntui niin kummalliselta ja lämpimältä olla lähellä tyttökaveria. Halasimme kun sanoimme tykkäävämme toisistamme. Tuli niin kummallinen olo ja haluksemme meni toistemme kosketeluiksi se tuntui kiihkeältä ja hyvän olon tunteelta.
Se jäi sillä kertaa siihen. Mutta kuitenkin se sai ajatukseni enemmän ja emmän naisten ihailuksi. Yritin karistaa sen ajatuksen ja että poikiahan minun pitäisi ihailla. Mutta se jäi vain sen naisajatuksen taakse. Koska ole lestadiolaisesta kodista ja minulle on opetettu, että samansukupuoleinen rakkaussuhde on syntiä. Se minua ahdistaa. Ja kun olen kokouksissa, minulla ei ole hyvä olo, kun minun pitää pidätellä ihailuni kohteita. Ja pakottautua ystävystyä tuon saarnamien pojan Veli-Matin kanssa.
Jos joku uskaltautusi sanomaan, että näissä esimerkeissä voi olla tottakin.- teu,
Ei ole hahdolista , järjestää mitään suhteita samaan sukupuleen .
vaan Mie ja nainen vain voi perustaa Aviollisen suhteen siksi että
Jumala on sen niin määrännyt.
saa ta na oln saanut jotenkin sorkkansa väliin , niin kuin Raamatussa
kerrotaan , Sodomasssa ,Gomorrassa , Adman ja Seboimissa . .
Ne on ne Miesmoiset (homo ) paikat , silloin 2068 eKr, niistä ei puhuttu
Aarahinkaan aika KUIN SURUTTOMAT . Siellä puhuttiin myös Sodomismiksi
kun se kaupunki oli pahin siellä ei enää harrastettu luonnollista sexsiä ,
lainkaan vaan kaikki oli mies/mies ,ja nainen /nainen ,Loot oli ainoa joaka
harrasti luonnollista hetoro sexiä. Tästä voi päätellä että ne kaupunkit oli
homoja, lesboja yms. ja niin että Ei niitä voitu enä'ä auttaa ei Jumalakaan .
Kerron vielä , siitä että kun KEDON KAUPUNGIT oli tuhottu , Muisti Jumala
Aabrahamia ja Saaraa ja esitti että tuhojen jälkeen voi tulla suuria sairauksia
jolloin Teidän on parasta muuttaa majaanne GERARIIN , jossa he asuivat
siihen asti kun saara kuoli , ja vielä Iisakin avioiduttua melko pitkön .
Tämä kohta osoittaa, että ei pelkästään homoseksuaalisuuden toteuttaminen ole syntiä, vaan myös homoseksuaalisuuden hyväksyminen! Siten Jumalaa vastaan rikkovat myös ne, jotka itse eivät homoutta harjoitta, mutta jotka sen kuitenkin hyväksyvät.
- muuttis
"kiinnostunut" kirjoitti raamatullista totuutta. Aamen.
- su***
Mutta kun se vaan niin on, että homot ovat Luojan luomia. Ja heitä täytyy pitää myös ihmisinä. Samanlailla kuin lestadiolaisuudessa tapahtuneita insesti rikollisia. Näin se vaan on. Vaikka kuinka syntejä pyydeltäisi anteeksi saarnamiehen kautta.
On aivan kaksia eri asiaa puolustaa homojen ihmisyyttä, kuin salata ja puolustaa lastensa raiskaajaa lestadiolaisrikollista. Homot ovat keskenään vapaehtoisesti, mutta raiskattu lapsi on ylipuhunnan väkivallan rikoksen uhri, jolla seuraa raiskaus henkisesti kokoikänsä. Näin seuraa myös homoilu. Mutta he ovat siitä vain onnellisia.
Jos raamatussa joku on kirjoittanut, että ei pidä miehen maata miehen kanssa ja naisen naisen kanssa. Hän on ollut joku lestadiolaistyyppinen ajatuksiltaan, enkä minäkään homoutta kannata sinänsä. Mutta Luoja heidät on luonut.
Mutta mitä raamattu sanoo lasten hyväksikäytöstä. teu, onko siellä siitä mainintaa. Jos on niin mitä, jos ei ole niin joku insestin tekijä tai sen puolustaja ei ole sitä sitten synniksi.
Eihän homous mitään normaalia ole. Monet sitä inhoaa sen epäpuhtautta normaalista. Mutta mikä tässä maailmassa on normaalia. Rikollisuus, viha, kateellisuus, varkaus. tuomiointi, alistaminen , varsinkin naisen alistaminen .ym.
Homouden voi aikuinen torjua. Mutta raiskaustta ei, jos on heikompi kuten lapset ja monet aviovaimot. Mielenvikaiset naisten rikollisraiskaajat ovat rikollisia. Raamatun kirjoitusmailla nainen oli alistettu miehen alle apostolien aikana. Siksi tämän raamatun sudenkuopan sivuuttavat sen ahkerimmat lestadiolaislukijat. Pitävät naisen vain lihanlyöntilautana. - TEU,
su, ei kannata uskoa kaikkia häirikköjen sanomia juttuja , kuten ovat jumalan muomia
lyön isostivetoa , että saiinä on saa ta nan sorkat pelissä misyä tiedät su että /ettei
kaikki mennyt niin kuin piti , Tähän sanon vielä Luoja ei ole heitä luonun , vaan johtuu syntiinlankeemuksesta .
Lasten hyvaösikäytstä ei ole mainintaa , Pahennukset kumminkin tule ja Voi sitä jonka kautta panennukset lulee, Josa joku pahentaa yhden näistä pienimmistä' eikö
olisi parenpi että häneen ripustettaisiin myllyn kivi ja pantaisiin mereen.
Luukas , kuitenkin sanoo että sitä on käytetty vain pelotteen . .
JatkaN- teu,
"SU"
TEEN NYT SELVÄKSI , TUON MAINITSEMASI VALU VIAN , Se ei voinut
olla madollista Koska Jumala Loi vain Aadamin ja Eevan vlvoi molemmat
valut , kaikkiin muihin oli jatkuva uusiutuva syntyminen aina tuli lapsi joka.
oli kaikin pulin kuin vanhemåansa ,,, Paitsi Aadamin ja Eevan vanhin lapsi
joka tappoi veljensä , tähän saattoi pästä saa ta na sorkkansa saamaan
väliin (syntiin lankeemuksessa .
Aivan , ei homous ole mitään luonnollista vaikkei Raamatussa olekaan siitä
Niin paljon kerrotu niin kuitenkin tarpeellinen , sitten kerrottiin Muutamia syntejä
mitkä johtaa niin sanottuihin valta synteihin , sekä erilaisiin muihin synteihin
Room .1:24-27 ja 1Kor 6:9. osoittavat että täälläinen on Jumalan vihan alle
saattava Ja Hänen Valtakunnastaan pois saattavaa /sulkevaa kadotukdsen
vievää SYNTIÄ , ellei siitä tehdä parannusta ja luovuta .. .
Siis Naisen Arvostus oli muinoin aivan erilainen , minä en pidä sitä kuitenkaan
mitenkään alalstamisena jos katsotaan Aben tilannetta ja Haagarin , kinka monasti Abe olisi voinut sen tehdä , mutta teki vasta , kun Saara käski eikä
silloinkaan meinannut , Ajatteli hienotunteiseti kuin mies joka on uskossa niin
mihin hän uskoi , SIIHEN LUPAUKSEEN JONKA HERRA OLI ANTANUT sinä
saat pojan Saarasta ja sen kautta sinä saat nimesi pojasta, .
Ja Hön uskoi Jumalaan , ja se katsottiin hänelle Vanhurskaudeksi (Lahja )
tämä on kirjoitettu 1Moos ,15:6.
- su***
No teu, saat pitää oman uskosi, en puutu siihen. Mutta se, että noidut saa.ta.nan teoiksi. Nämä häiriköt voivat olla niitä, jotka todella uskovat Aatamin ja Eevan omenssyönti juttuihin. Vaikka Jumala on kaikkivoipa, ei nyt pidä ihmisten keksimiin luomiskertomuksiin uskoa. Ja mihin ne oli kirjoitettuna. kuka kirjoitti ja kenelle?
Nämä henkilöt jotka tuntevat sisässään homouden, ovat varmasti pahoillaan sinun saa.tana.si lausunnoista. Saa. tana on tehnyt myös pedofiilitkin joita lestadiolaisuudessa vilisee.... - teu,
su.
sinun ajatus oli vikaan , mieti kuinka kirjoitin minä lainkaan noitunut , vaan
kirjoitin Kuka siellä teki ja mitä ..
näistä asioista se viha on tullut ,minä olen kirjoittanut sinulle monesti. Kuka ne
on kirjoittanut ,Jumalan Henki jota Pyhä'ksi Hengeksi sanotyaan , kaikki oli
Hä'nen Muistissa . Kuka hän oli ? , Hän oli 1 JUMALAN seitsemästä Hengestä
kenelle, Hän sanoi asiat , Mosekselle jolla oli paperi ja Tussi Kuinka kaukaa
minun pitää alkaa, että menee perille , Niin kirjoitan en lainkaan ole hevosen
selässä , josta voi pudota , kysy vaan jatkuvasti..- teu,
"su"
niin se ei mene kai perille , että minun asiani ei tule 7656 vuotta sitten esiin,'
Vaan minä kerron asiaa nykyaikana , se on valitettaa ettei kaikki mene perille
vaan jää esimerkiksi vaivaamaan sellainen tekijä (lestaadiolaisuus) joka on toisten
hengellinen koti , ja koska JOKAISELLA PITÄÄ OLLA OMANSA , SE ON MEIDÄN joka ei viläöklään mene tässäkään perille ,,et maininut Es/Lestat vaan vedit VL:n
voitko esittää miksi. ? kysyn vain .
- su***
Kato teu, savolainen,lappalainen, hämäläinen, pohjalainen. Kaikki ovat suomalaisia. Kaikissa voi löytyä homoja ja lasten raiskaajia.
Vanhoillislestadiolainen, esikoislestadiolainen ja muutama muu ´lestahaarauskonliike.
Kaikki ovat lestadiolaisia. Kaikissta voi löytä homoja ja lastensa raiskaajia.
Se meni perille.- MN per C = Q per A
Kato su, sinuapa kiinnostaa kovin lasten raiskaamiset ja homoilu. Siitä puhe mistä puute...
- su***
MN per C = Q per A kirjoitti:
Kato su, sinuapa kiinnostaa kovin lasten raiskaamiset ja homoilu. Siitä puhe mistä puute...
Sinä ihmeellinenn nimimerkki!
Sinuapa kiinostaa kovasti toisten syntisyy, ja helv.ettiin menot. Taidat itse olla syntinen ja mennä hel.vettiin, Siitä puhe mistä puute! - viikatemies
su*** kirjoitti:
Sinä ihmeellinenn nimimerkki!
Sinuapa kiinostaa kovasti toisten syntisyy, ja helv.ettiin menot. Taidat itse olla syntinen ja mennä hel.vettiin, Siitä puhe mistä puute!su: "...Taidat itse olla syntinen ja mennä hel.vettiin, ..."
Kappas vaan, savon ukosta tuli hevosmies ... Jihaa !
- teu,
Siksipä , ei teidän kummankaan kanna jatka näissä asioissa ,
Muistakaa vain vanha sana , parempi on mennä sateella kir-
koo ,kuin poudalla he lv et-tiin otetteko samaa mieltä ..
Et kuitenkaan esittänyt , minulle tyhjentävästi erotustasi noin
Lestaadiolaisitasi ,tietenkin sellaisia , voi olla kaikissa piireisa
mutta tilastollisesti , Näyttää että Es/Lestoissa on vähiten , kyllä
niitä liikkuu , ei voi kieltää , esitin noin 2 vuotta sitten laskelman
että , aikaisemmin oli 1 linnassa ja n. 7 piiloista ,Tarkrnnuksen jälkeen
se 1 oli vielä linnassa ja N.piiloista henkilöä .
Nyt se 1:ksi on päässyt pois linnasta , ja ne 4. harrstaa jotakin sanon
vain , ett' nämä luvut on pieniä vaikkei yhtäkään saisi olla , siihen et pääse
koskaan Onhan meitäkin n.14'700. uskotko ..
Mennäänpä sitten VL:n luo Heitä oli n.120'000as. Mutta kun saa ta na oli
saanut hillua vapaasti kymmeniä vuosia , tilanne oli kaamoksellinen siellä
olikin lähes 100 linnassa ja piiloisesti hillui 400 , Jos osaat laskea vähääkä
ymmärrät miksi , minä nä'en punaista , se on siksi , kun voittokin sanoi nyt.
harvennetaan reilusti , heille ei riittänyt erottaa nuo 500 as. vaan Erottivat
30*000 , tai anakin Heidän palstansa kertoi , näin tapahtuneen ..
Se tietenkin vie uskottavuutta kaikilta , mutta meillä on luvut niin pienet että
Niihin on myös uskominen . Meidän asioita ei tule millään tavoin koettaa
saada poljetuksi , SINÄ tiedät niinkuin mekin , että me olemme toinen usko
vaikka meillä , sinun mielestä on lähes sama nimi , voi tietenkin olla , sillä
äitini oli Os. Heikkilä ,,olen tavannut matksn varrella paljon ihmisiä jotka
KANTAA NIMEÄ HEIKKILÄ Eikä he kaikki ole sukulaisia , paitsi jos menee
jonnekin Nooakin asti ..
Mutta nyt ei ole kyse siitä . Vaan LLL; joka oli kunnon pappi , ja myöhemmin
ROVASTI. hän ei perustanut mitään uutta uskoa , oli loppuunasti evLuterilainen
ja kuoli 1861 ,,sen jälkeen on sitten tapahtunut jotakin.. - su***
Niin teu vielä poikkeavuuksista. Ihmisistä on määrätty prosentti, vasenkätisiä, kierosilmäisiä, ruskea silmäisiä, sini silmäisiä, pyromaanneja,homoja ynnä muita hekisestikkin vinotuneita, että kyllä se suhdeluku pätee, ateisteissa, mormooneissa, helluntalaisissa, jehovalaisissa, kirkkouskovista ja esikoislestadiolaisissa.Suhdeluku vain vaihtelee eri ihmisryhmissä. Se on taas eri asia ovatko homot kaikki halukkaita tulla kaapeistaan ulos. Kaikki pääsevät taivaaseen sellaiseen kun sen kukin näkee.
Huon, huomasitko, että jätin insesti rikolliset pois laskuista tällä kertaa. - teu,
Ei Homo joka harrastaa homoilua ole valmis itsestään pääsemään
minnekkä'än Ei ainakaan taivaaseen , siis sinä et sitä tiedä enkä minä
että kuka on Jeesukselle kelpaava , mutta niin on sanottu Raamatussa
kun Uskot Jeeskseen Sinä pelastut ,,tässäkin vielä niin ETTÄ KUN
minä olen syntinen , minun kuuluu anoa nöyrästi syntiäni anteeksi ja
vasta sitten olen valmis Taivaaseen ..
Eli se on Uskosta kiinni , eikä tiedosta , eikä siitä että saatan matkia toista
ja samalla luulla , että minä kelpaan JUMALALLE ,,Kas kun Jumala on
tarkka kunniastaan , Hän ei suvaitse siinä' muita ,siis jaksmassa paikkoja
VAIN JEESUKSEN JONKA ON MÄÄRÄNNYT TEHTÄVÄÄN .VIEL'Ä
RAAMATTU SANOO ,SIIHEN EI KELPAA YKSIKÄÄN IHMINEN mutta
Jumala on delegoinut JEESUKUSELLE ,Tuon viimeisaen tuomarin viran .
no huomasin ,tuliko kantti täyteen insesti rikollisista ?
Jos joku sanoo sinulle , pahasti. pahastutko sinä siitä heti .?
Vai vastako sitten kun se muuttuu Henkilökohtaiseksi ?
Kun sanoit kierosilma , nyppäs , koska minulle on n.4 vuoden aikana muuttunut
toinen silmä kovin paljon .. mutta sinun tarkoitukses oli että noita ominaisuuksia
oli ihmisessä syntyissään , ja se että tömmäinen muodostuu 65 vuoden päästä .
Sellaisia valuvikoja ei ole , ne kehittyy. ..palataan. - su***
Kato teu, en tiennyt sinun silmävikaasi, että sori vaan. Mutta kuten luettelin meidän ruumiillisia ja henkisiä vikoja, niitä on meillä kaikilla jos ei ole silmissä, niin jossain muualla. Minulla ainakin. Mutta henkinen puoli, älä innostu liikaa noita homppeleita ivaamaan ja tuomitsemaa, koska sinulla ei ole siihen oikeutta. En tykkää homoilusta, mutta ei minulla ole oikeutta tuomita heitä viimeiseen "helve.ttiin" kuten sinulla näkyy olevan. Luulempa, kun ajatelen Jeesuksen suurpiiteyttä, huo,rien ja ryöväreiden suhteen, niin kai siinä homot menee samaan lukuun. Teet Jumalasta ja Jeesuksesta suuria tuomitsijoita kuten lestadiolaisuudeen kuuluu, mutta unohdat heihän armeliaisuutensa kaikille.
- teu,
" su""
Niin se on , monia pieniä haittoja , meillä on mutta , toisista tulee isoja .
Kyllä minä arvasin että et sinä tiedä vikaani , ja annoin anteeksi kun
luin Niinhän Jumala / Jeesus tekevät , armahtaessaan syntisen ..
Mutta Hengellinen puoli , on sitä että Rakkauden nimedssä saa sanoa
koska se tehdään Varoitukseksi, että tuossa on kosken niska ja kun
joudut siihen siitä ei ehkä tulla takaisin terveenä , siksi minä olen
sanonut,että täällä on tälläinen tarina sen saa uskoa tai olla uskomatta
Jos minä muistan omia nuoruuteni aikaisia asioita , ei ne varmaan ollut
juuri sen parempia, kuin muittenkaan, mutta sittenmin sain puhua erään
saarnaajan kanssa: Rippi, se muutti asioita ja toli niin helppo olo , vähän
ajan päästä menin Armeijaan, Siellä pidettiin lyhyt kurssi , ja minusta tehtiin
iltarukousten pitäjä' joskus alokasajan puolivälissä .
Kotikylän miehet oli ostaneet UudenTestamentin ja Virsikirjan ja niitä
sitten k'äytettiin , En minä käyttänyt kuin virsikirjaa , siinä oli hyvä
Rukous joka sopi mielestämme hyvin .
Rakas Kaikkivaltias JUMALA, Herra Jeesus Kristus, Rauhan Kuningas ,
anna meille ja kaikelle kristikunnalle Rauha ja sovinto, riidat ja sodat
pois estä, meidän esivaltaamme aina siunaa, ja anna alamaisten esi-
miedhilleen kuuliaiset olla, ja keskenänsa rauhassa ja sovinnossa elää.
Tämä rukous oli 1963 7/8 paikeilla , siis kohta 51 vuotta sitten
Kun sitten alkoi Auk. siellä , jouduin pitämään Rukouksen tosi
useaan .se kun oli mahdottoman monipulinen , vaikka se oli niin lyhyt
Ainakin silloin Iltahartaus oli viel' Armeijakunnan ohjesäännöässä ,
Ja se oli pakollinen . kaikille siis osallistuminen ,
Nyt tätä Rukousta olen , Lukenut Kirkossa ke. 12:00 -13:00
no eiköpä tämä riitä tästä tä'llä kertaa.-
- su***
Niin teu, ei enää kai sotaväessä pidetä iltahartautta. Olympiavuonna -52 olin suomen raskaassa. Mikkeli vanhat kasarmit keskellä kaupunkia. AU Tuukkalassa. Iltahartauden piti joku pastori. Oli myös sotilkaistakin joku sitä joskus pitämässä. Se tapahtui aina klo 21 jälkeen. Ja aamenen jälkeem Tupiin poitu! Kaikki joilla oli laulun ääntä veisasivat. Kuin myös marssilla lauloivat, sakemannin marsseja, " Sotapojat marssii ikkunat ne aukee. Katukivet kilkkaa, nenmäliinat vilkkaa"....no eihä tää nyt kuulunut tähän osastoon. Mut kerroin kun sinäkin kerroit.
Juu teu, olemme kaikki vajavaisia aina jostakin, niin hekisen kuin ruuminkin puolesta. Ollaan teu siitä iloisia, että ollaan sotaväkeen kelvattu ja vielä AU:n
Kai he eivät huomanneet meidän vajavaisuuttamme. Tai sitten ymmärsivät, että menehän ne siinä joukon jatkona. - teu.
Kyllä meillä oli enenpikuin pakko , se kuului iltatoimiin 1963 , jos suoraan siitä lintsasi joutui edesvastuuseen tavalla tai toisella , en minäkään tiedä onko se vielä ja jos
on kuika pakollinen , no koska olin pitäjä , enkä mikään piukkis , minut haettiin usein
Rukoukseni oli 4-5 lyttä riviä , jossa oli kaikki tarpeelinen , siten oli eräs joka määräsi
virren , alkuun hän määräsi usein "sä tutkit tarkassti ,ja tiedät kaikki tekoni. .
Rukous .
loppu virsi ,,usei joutukaa sielut on aikamme kallis ..
Rukous oli noin tuon alku kertomuksen mittainen ? !. - iiha aah
No joko sitä pääsee vihille hevosen kans vai miten on ?
- kova kohunen
Numero 1, Avioliitto
maistraatin vihkiminen
kirkon vihkiminen
-avoliitto
-seurustelusuhde
-yhdenillansuhde
-samaasukupuolta olevien suhde
- rekisteröity parisuhde
- rekisteröimätön parisuhde
Valinnan varaa on..
Onko tarvetta tuomita ihmisiä, jotka elävät muissa suhteissa kuin numero ykkönen.
sehän kuitenkin on jokaisen omavalinta ja jokainen tulee omalla uskollaan autuaaksi. Lestayhteisöissähän ei ole muita kuin avioliitossa eläviä ja eronneita..- häpeä saastainen
Ei todellakaan tule omalla uskollaan kukaan autuaaksi.
Kysymyshän on nyt nimenomaan siitä että kahta toistensa peräaukkoihin yhtvää mies-henkilöä nimitettäisiin aviolaiitossa eläviksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165