Miami hienompi kuin Lontoo?

pokke

Kaverini väittää, että Miami on paljon hienompi kaupunki kuin Lontoo. Siitä tietysti jokaisella voi olla oma mielipiteensä, mutta hän väittää myös sen olevan suurempi kuin Lontoo. Väkiluvussa Lontoo kyllä vie voiton kirkkaasti.

9

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • btdt

Väittäähän aina voi ja makuasioista ei pidä kiistellä. Itse en keksi Miamista (siis itse kaupungista) tekemistä muutamaa päivää enempää, Lontoosta sen sijaan aina vain uutta. Kaverisi kannattaisi kuitenkin opetella hiukan maantietoa, Lontoo kun on pinta-alaltaankin noin 10 kertaa isompi, asukasluvultaan n. 20-kertainen...

• pokke

Niin, varsinaisessa Miamissa on noin 400 000 asukasta, mutta metropolialueella 5,5 miljoonaa. Lontoolla vastaavat luvut ovat 7,8 miljoonaa ja 13,9 miljoonaa.

• 1320

USAn mittakaavassa melko pieni, 43 kaupunkia on isompia. Aika vahan nahtavyyksia, nekin kaupungin ulkopuolella. Lontoo selvasti suurempi ja varsinkin mielenkiintoisempi.
      t.usalainen

• GTO10

Ei niitä voi verrata. Ovat aivan erilaisia kaupunkeja. Miami ei oikeastaan kaupunkina ole mitään. Sen rannat ja Art Deco alue on melkein parasta. Mut Florida on kyllä parempi kuin Lontoo.

• hamsteri keinänen

Olen asunut sekä Lontoossa että USA:ssa, en tosin Miamissa/Floridassa, mutta käynyt sielläkin. Oma näkemykseni on se, ettei Yhdysvalloissa ole ainuttakaan yhtä mielenkiintoista ja hienoa kaupunkia kuin Lontoo. Eikä edes lähimailleen yhtä suurta.

• pokke

Ok. Kaverini myös on sanonut, että Alaskankin kaupungit ovat hienompia kuin Suomen tai jopa koko Euroopan, koska ne sijaitsevat USA:ssa. Kun kysyin, että millaisia yhtä pohjoisessa sijaitsevat kanadalaiset kaupungit ovat, hän sanoi, että ne ovat suunnilleen samantapaisia kuin suomalaiset.

• pokke

Onhan New York suurempi kuin Lontoo.

• Florida voittaa

ei voi mitenkään verrata että kumpi on hienompi! Suomalaisittain varmasti jo sään perusteella menisin Miamiin, ja luontoa katsomaan: krokotiileja, niitä vaaleanpunaisia lintuja,flamingoja jne. on upea paikka. Lontoossa asuneena, ketä ne rähjä lähiöt aasialaisten täyttäminä kiinnostaa? Ei ketään.ihmistungosta, sadetta/sumua jne? Mene floridaan. Upea paikka, Disney world lähellä, Ft.Lauderdale lähellä, paljon tekemistä, rantaa, Seaworld, delfiinejä, näet haikaloja jne.voit mennä Key westiin. Ajele suolla katsoen lintuja ja krokotiileja. Aurinko paistaa ja lämmittää, tropiikin kuuma kostea ilmanala, et koe Euroopassa. Katsele luonnon ihmeitä, näitä et europassa näe! Lontoossa vain kulttuuria toki enemmän, museot, tietty west end teatterit.Mene molempiin, ei voi verrata.

• pokke

Ei minulla ihmistungosta vastaan mitään ole, itse asiassa on mukavaa katsella ihmisvilinää. Lontoossa huonoja puolia todellakin ovat sade ja sumu. Lämpöä ja auringonpaistetta kyllä rakastan, sitä saisi olla enemmän kuin mitä Suomessa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51