Onkos muilla kokemuksia vastaavasta: autoissani Civic 1.5 i vm 1990 ja Accord 2.0SE vm 2000 on ollut samanlainen ongelma ,,,eli kun olen 2-3-vaihteella kiihdyttänyt liittymästä moottoritielle niin auton meno kaasu pohjassa pysähtyy kuin seinään kierrosten noustessa ja meno jatkuu vasta kun vaihtaa isommalle vaihteelle tai löysää kaasua...onko siis tämä joku VIKA vai pitäisikö auton toimiakin näin ja kyseessä olisi joku rajoitin joka estää ylikierrokset? Kyseessä siis i-koneet ,,,, aiemmassa vanhemmassa civicissä kaasariversiolla ei tätä ongelmaa ollut koskaan...? Kertokaapa viisaammat Hondatietäjät? Ja sitten te lippalakkiset amisviikset pitäkää nokkanne ummessa jos ei ole muuta sanomista kuin että vaihda Bemariin! :)
Hondan meno tökkää
3
130
Vastaukset
- Kerro lisää....
Vähän lisätietoja missä vaiheessa tökkää. Onko kierrokset n. 7000 rpm jolloin rajoitin tulee vastaan tai kone ei kierrä vaan enempää? Vai tuleeko aikaisemmin?
- mikä nuija
Rajotin pätkäsee, ettei kone paukahda. Vaihda isomalle ajoissa.
Esim. 1,6 civic pätkäsee kakkosen jossain 80. 1,8 civikillä päsee kakkosella yli markan. - Berge...
joo,,,aattelinki että joku rajoitin se täytyy olla...kierroksia en ehtiny kattoon ku piti ajaa tukka putkella että ehtii liikenteeseen sekaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184401Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032390Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161570- 771525
- 1591493
- 10931
- 87835
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777