Onkos muilla kokemuksia vastaavasta: autoissani Civic 1.5 i vm 1990 ja Accord 2.0SE vm 2000 on ollut samanlainen ongelma ,,,eli kun olen 2-3-vaihteella kiihdyttänyt liittymästä moottoritielle niin auton meno kaasu pohjassa pysähtyy kuin seinään kierrosten noustessa ja meno jatkuu vasta kun vaihtaa isommalle vaihteelle tai löysää kaasua...onko siis tämä joku VIKA vai pitäisikö auton toimiakin näin ja kyseessä olisi joku rajoitin joka estää ylikierrokset? Kyseessä siis i-koneet ,,,, aiemmassa vanhemmassa civicissä kaasariversiolla ei tätä ongelmaa ollut koskaan...? Kertokaapa viisaammat Hondatietäjät? Ja sitten te lippalakkiset amisviikset pitäkää nokkanne ummessa jos ei ole muuta sanomista kuin että vaihda Bemariin! :)
Hondan meno tökkää
3
125
Vastaukset
- Kerro lisää....
Vähän lisätietoja missä vaiheessa tökkää. Onko kierrokset n. 7000 rpm jolloin rajoitin tulee vastaan tai kone ei kierrä vaan enempää? Vai tuleeko aikaisemmin?
- mikä nuija
Rajotin pätkäsee, ettei kone paukahda. Vaihda isomalle ajoissa.
Esim. 1,6 civic pätkäsee kakkosen jossain 80. 1,8 civikillä päsee kakkosella yli markan. - Berge...
joo,,,aattelinki että joku rajoitin se täytyy olla...kierroksia en ehtiny kattoon ku piti ajaa tukka putkella että ehtii liikenteeseen sekaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164