Hei! Olet minulle ennenkin katsonut. Olen nyt (taas) hieman hukassa.
Mitä näet rakkausasioissani?
Minulla päällisin puolin on asiat nyt ihan ok, mutta sisin huutaa muuta. Mitä minulle näet? Mihin suuntaan kaikki menee?
Tuntijasi :)
3
111
Vastaukset
Hei
rakkauteen näen lukevan naisen, eli sydän on kiinni lukemisessa/tiedossa/teksteissä. rakkautta on myös tietää vihdoinkin, missä asuu ja mihin jää.
kun ajattelen sinua ja rakkautta, näen etummaisimpana avaimet, sitä ympäröi apilaniitty ja taivaalla on tähtiä. sinä tiedät jo mitä haluat, mutta pitäisi saada sen toisenkin unelmista kiinni. henkisyytenne ei ole samalla aaltopituudella, ei läheskään.
elämästä pitäisi pystyä juttelemaan vakavasti, mihin ollaan menossa ja onko määränpää samanlainen.
t. Keskiyö- onnellinenko1
Hei! Kiitos kun vastasit.
Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :) - onnellinenko1
onnellinenko1 kirjoitti:
Hei! Kiitos kun vastasit.
Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :)Voinko vielä pyytää vastausta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452