Tuntijasi :)

onnellinenko1

Hei! Olet minulle ennenkin katsonut. Olen nyt (taas) hieman hukassa.
Mitä näet rakkausasioissani?
Minulla päällisin puolin on asiat nyt ihan ok, mutta sisin huutaa muuta. Mitä minulle näet? Mihin suuntaan kaikki menee?

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

rakkauteen näen lukevan naisen, eli sydän on kiinni lukemisessa/tiedossa/teksteissä. rakkautta on myös tietää vihdoinkin, missä asuu ja mihin jää.

kun ajattelen sinua ja rakkautta, näen etummaisimpana avaimet, sitä ympäröi apilaniitty ja taivaalla on tähtiä. sinä tiedät jo mitä haluat, mutta pitäisi saada sen toisenkin unelmista kiinni. henkisyytenne ei ole samalla aaltopituudella, ei läheskään.
      elämästä pitäisi pystyä juttelemaan vakavasti, mihin ollaan menossa ja onko määränpää samanlainen.

t. Keskiyö

• onnellinenko1

Hei! Kiitos kun vastasit.
        Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
        Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
        Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
        Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
        Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
        Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
        Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :)

• onnellinenko1
        onnellinenko1 kirjoitti:

Hei! Kiitos kun vastasit.
        Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
        Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
        Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
        Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
        Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
        Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
        Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :)

Voinko vielä pyytää vastausta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe