Hei! Olet minulle ennenkin katsonut. Olen nyt (taas) hieman hukassa.
Mitä näet rakkausasioissani?
Minulla päällisin puolin on asiat nyt ihan ok, mutta sisin huutaa muuta. Mitä minulle näet? Mihin suuntaan kaikki menee?
Tuntijasi :)
3
142
Vastaukset
Hei
rakkauteen näen lukevan naisen, eli sydän on kiinni lukemisessa/tiedossa/teksteissä. rakkautta on myös tietää vihdoinkin, missä asuu ja mihin jää.
kun ajattelen sinua ja rakkautta, näen etummaisimpana avaimet, sitä ympäröi apilaniitty ja taivaalla on tähtiä. sinä tiedät jo mitä haluat, mutta pitäisi saada sen toisenkin unelmista kiinni. henkisyytenne ei ole samalla aaltopituudella, ei läheskään.
elämästä pitäisi pystyä juttelemaan vakavasti, mihin ollaan menossa ja onko määränpää samanlainen.
t. Keskiyö- onnellinenko1
Hei! Kiitos kun vastasit.
Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :) - onnellinenko1
onnellinenko1 kirjoitti:
Hei! Kiitos kun vastasit.
Tarkoittaakohan nämä tekstit viattomia viestejä, joita olen lähetellyt ihmisen kanssa, johon olen ollut ja vieläkin vähän ihastunut?
Ja Tarkoittaakohan tämä unelmahomma, että miehellänikin on vielä muita unelmia?
Vai tarkoittaako tämän toisen unelmia? Onko hänellä unelmia meistä?
Totta kyllä, meidän on tehtävä todelliset ratkaisut, mutta en osaa tehdä sitä. Tiedän mitä lopulta haluaisin, mutta luulen ettei se olisi oikein ja en voi niin tehdä.
Pelottaa että joudun taas pettymään. Pelkään että teen väärän ratkaisun.
Mitä tarkoitit apilapellolla ja tähdillä? Vapautta ja unelmia?
Jos vielä vähän pystyt aukaisemaan minulle. :)Voinko vielä pyytää vastausta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654