Olen 16v poika ja minua on tässä viimeisen puolen vuoden aikana vaivannut outo tunne päässä. Tunne oli aluksi sellaista, että jokapuolella päätä tuntui välillä ihmeellinen aaltoileva tunne (vaikea kuvailla.) Nyt kuitenkin se on pääosin loppunut ja otsani yläpuolella on alkanut tuntua todella ahdistavalta sekin on vähän aaltoilevaa tunnetta, mutta minun on sen takia pakko hieroa todella usein otsaani tai vähän ns. koskettaa, jotta tunne taas hetkeksi lähtisi. Hetken päästä se kuitenkin taas palaa uudelleen... Onko kellään mitään ajatuksia mitä pitäisi tehdä vai tietäisikö joku mistä tuo tunne oikein johtuu?
Päässä tuntuu oudolta
3
198
Vastaukset
- kevyt olo päässä
Valitettavasti en osaa auttaa, mutta mulla taasen on ollut jo jonkin aikaa oudon "kevyttä" tunnetta päässä. Välillä tuntuu niin oudon tokkuraiselta ja sellaiselta kuin taju lähtisi, mutta ei ole ikinä lähtenyt. Syödessä tuntuu myös oudolta kun tuntuu etten tuntisi päätäni (?!) ja nieleminen tuntuu siksi inhottavalta. Tuntoaisti kuitenkin on ihan normaali.
En tiedä voisiko olla jotain psyykkisperäistä, kun mulla oli joskus pari vuotta sitten samanlaista, katosi kestettyään noin vuoden, ja palasi taas vähän aikaa sitten.
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia? - kevyt olo päässä
Valitettavasti en osaa auttaa, mutta mulla taasen on ollut jo jonkin aikaa oudon "kevyttä" tunnetta päässä. Välillä tuntuu niin oudon tokkuraiselta ja sellaiselta kuin taju lähtisi, mutta ei ole ikinä lähtenyt. Syödessä tuntuu myös oudolta kun tuntuu etten tuntisi päätäni (?!) ja nieleminen tuntuu siksi inhottavalta. Tuntoaisti kuitenkin on ihan normaali.
En tiedä voisiko olla jotain psyykkisperäistä, kun mulla oli joskus pari vuotta sitten samanlaista, katosi kestettyään noin vuoden, ja palasi taas vähän aikaa sitten.
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia? - kevyt olo päässä
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013