Kuulemma alkoholi, tupakka ja lääkkeet ovat halvempia Kanarialla kuin Suomessa. Mitä muuta sieltä kannattaisi ostaa?
Mitä kannattaa ostaa Teneriffalta?
54
4093
Vastaukset
- Tarkempi-euro
Kannattaako tupakkaa ostaa??
- Tarkka-euro
Miksei kannattaisi jos kerran polttaa? Saarnan tupakan terveyshaitoista yms voit sitten jättää väliin, kiitos.
- Tarkempi-euro
Tarkka-euro kirjoitti:
Miksei kannattaisi jos kerran polttaa? Saarnan tupakan terveyshaitoista yms voit sitten jättää väliin, kiitos.
Ei ehkä kannata kehua olevansa Tarkka-euro, jos poltaa rahansa savuna ilmaan.
- Tarkka-euro
Tarkempi-euro kirjoitti:
Ei ehkä kannata kehua olevansa Tarkka-euro, jos poltaa rahansa savuna ilmaan.
Teetpä tuomitsevia johtopäätöksiä toisista. Missä vaiheessa olen sanonut, että poltan? En missään vaiheessa. Menepä oksentamaan se paha olosi jonkun muun viattoman niskaan ja haastamaan jonnekin muualle riitaa, ole hyvä.
- fffffffffffffd
Mitä nyt sattuu tarvitsemaan ,ei ainakaan kalliimpaa ole kuin täällä.
- 87423-36
Parfyymit merkkiliikkeistä, ehkä nahkalaukut ja jos löytää aitoa käsityötä. Moni kotiin raahattu asia näyttää täällä rihkamalta. En nykyisin kuljettele sieltä mitään. Tavarataivasta kertyy muutenkin. En polta enkä juo, siksi ei tarvitse niitäkään.
- 1002
Merkkikosmetiikkaa kannattaa ostaa, mausteita, lääkkeitä.Joskus on ostettu kauniita valokuvakehyksiä.
- öob8y
Tulin juuri Puerto de la Cruzista ja toin sieltä vain olutta, kaikki muu oli lähes yhtä kallista kuin Suomessa. No kanarianbanaanit oli 50 senttiä/kilo, mutta niitä en sentään tuonut.
4.8% Steinburg oli tarjouksessa 3 €/12 tölkkiä, mikä tekee vain 25 senttiä/tölkki!
Alkon hinnastossa oli vain kahta samankaltaista 4.8%:n olutta hinnaltaan 2,76 ja 2,94€!
Joten säästö oli melkoinen! Toinkin neljä 12 tölkin pakkausta, enkä edes tarvinnut maksaa ylipainosta lisähintaa, kun Puerton kentällä oli viehättävä keski-ikäinen naisvirkailija, joka taisi vähän ihastua minuun, kun hymyilin hänelle nätisti;)! - J0NE
Sinistä L&M noin 21,5 / karsa, marlboro lights noin 25 / kartsa. Automaateista vähän kalliinpaa / aski. Automaatteja "heti tarpeeseen" joka nurkalla.
- l,,,
Sininen L&M maksoi lentokoneessa 17 euroa.
- Ei tietoa
En osaa kyllä vastata nyt mitään tuohon
- Jimmy Choo
Merkkikosmetiikka ei välttämättä ole enää niin edullista kuin pari vuotta sitten. Alennusprosentit ovat korkeat (30-50%), mutta niin ovat lähtöhinnatkin. Käyttämäni parfyymi maksaa Helsinki-Vantaalla € 56,00 ja Playa de las Americaksessa lähtöhinta oli € 84,00. Alennuksen (35%) jälkeen hinnaksi jäi € 54,60 eli säästöä tuli € 1,40. Joten kannattaa olla tarkkana!
- sukkajumala123
Jimmy Choo kirjoitti:
Merkkikosmetiikka ei välttämättä ole enää niin edullista kuin pari vuotta sitten. Alennusprosentit ovat korkeat (30-50%), mutta niin ovat lähtöhinnatkin. Käyttämäni parfyymi maksaa Helsinki-Vantaalla € 56,00 ja Playa de las Americaksessa lähtöhinta oli € 84,00. Alennuksen (35%) jälkeen hinnaksi jäi € 54,60 eli säästöä tuli € 1,40. Joten kannattaa olla tarkkana!
Rantakojuista saa aitoja rolexeja sun muitamerkkituotteita todella edukkaasti
- on tietoa
Olet ottanut uusia sanontoja valikoimaan. Ennen sanoit vaan että et osaa sanoa, ei ole tietoa.
- Kellokas
sukkajumala123 kirjoitti:
Rantakojuista saa aitoja rolexeja sun muitamerkkituotteita todella edukkaasti
Minä ostan joka reissulla ison nipun rantarolexeja tuomisiksi.
Saan joka päivä laittaa uuden kellon ranteeseeni, kun entinen
on mennyt rikki. Tosin puolet ostamistani kelloista on jo valmiiksi
hajalla kotiin tultuani.
Viimeksi toin 40 rolexia. - mopehm
sukkajumala123 kirjoitti:
Rantakojuista saa aitoja rolexeja sun muitamerkkituotteita todella edukkaasti
tupakkaa.
Las americaksen lähellä "kauppakeskuksessa" tupakka-kartonki maksoi vain 15,50 euroa. (1,55e / aski punainen west)
Lentokentällä taxfreessa kyseisen kartongin hinta läheni jopa 30 euroa.
- just hollywood
mitä siellä nyt olis... kait joku banaani ja pari appelsiinia nyt ainakin kannattaa tuliaisiksi ostaa. Ei oikein muuta keksi kun on niin ja niin tavisten lomakohde että oikein puistattaa.
- Nyt olin puertossa
Itse ostaisin sieltä tuliaisiksi ehkä juuri laukkuja tai kasseja. Hyvä valikoima ja mukava tuliainen. Niillä on yleensä käyttöä. Alkoholia ja tupakkaa voi tietenkin aina tuoda,jos käyttää. Onhan ne siellä paljon kotimaata halvempia, mutta tokihan niitä saa Virostakin. Joku hyvä rommipullo paikallista voisi olla hyvä tuliainen myös.
Teneriffalla olen lomaillut kuusi kertaa, mutta kolmessa eri kohteessa. Taidan olla aikamoinen tavis, kun aion mennä sinne vastakin.
Edellä joku muuten mainitsi Puerton kentän. Tarkoittikohan hän La Lagunan kenttää?? - 12014
Nyt olin puertossa kirjoitti:
Itse ostaisin sieltä tuliaisiksi ehkä juuri laukkuja tai kasseja. Hyvä valikoima ja mukava tuliainen. Niillä on yleensä käyttöä. Alkoholia ja tupakkaa voi tietenkin aina tuoda,jos käyttää. Onhan ne siellä paljon kotimaata halvempia, mutta tokihan niitä saa Virostakin. Joku hyvä rommipullo paikallista voisi olla hyvä tuliainen myös.
Teneriffalla olen lomaillut kuusi kertaa, mutta kolmessa eri kohteessa. Taidan olla aikamoinen tavis, kun aion mennä sinne vastakin.
Edellä joku muuten mainitsi Puerton kentän. Tarkoittikohan hän La Lagunan kenttää??Varmaan tarkoitti Los Rodeosin kenttää, joka on se pohjoinen. Etelässä on Reina Sofian kenttä.
- Puertoon pian
jKerää sinä vaan sitä ihanaa hollywood krääsää. Ei ole aina pakko shopata niin hemmetisti, ku kotisuomestakin saa kaikkea. Itse ostin mausteita, koska niille on aina käyttöä. Yrteissä parempi maku ja tuoksu kuin kotimarketin pikkupusseissa.
- öob8y
Nyt olin puertossa kirjoitti:
Itse ostaisin sieltä tuliaisiksi ehkä juuri laukkuja tai kasseja. Hyvä valikoima ja mukava tuliainen. Niillä on yleensä käyttöä. Alkoholia ja tupakkaa voi tietenkin aina tuoda,jos käyttää. Onhan ne siellä paljon kotimaata halvempia, mutta tokihan niitä saa Virostakin. Joku hyvä rommipullo paikallista voisi olla hyvä tuliainen myös.
Teneriffalla olen lomaillut kuusi kertaa, mutta kolmessa eri kohteessa. Taidan olla aikamoinen tavis, kun aion mennä sinne vastakin.
Edellä joku muuten mainitsi Puerton kentän. Tarkoittikohan hän La Lagunan kenttää??Tarkoitin juurikin Los Rodeosin kenttää.
Vähän tuli nautiskeltua niitä loistavia ja Viroakin huomattavasti edullisempia tuontioluita, joten ihan ei kaikki mennyt viestissäni kuten oli tarkoitus.
- Reetta__
Vaatteet ovat paljon halvempia kuin Suomessa - varsinkin ALEsta ostettuna.
ALEssa on kaupungeissa kunnon alennukset eikä mitään muka-ale -vedätyksiä niin kuin Suomessa. - miesmatkailija
Itse löysin hotellin lähimarketista kauniita keittiöpyyhkeitä vain 55 senttiä/kpl!
Ostin useita tuliaisiksi. Pyyhkeet ovat valkoista puuvillaa ja niissä on kirjailtuna pienellä kaaren muodossa teksti TENERIFE ja sen alla kuva.
Pyyhettä kiertää joka sivulla kaksi puolen sentin paksuista reunaviivaa, joiden välissä on kaksi ohutta viivaa. Viivojen väri on sama kuin tekstin väri.
Väri- ja kuvavaihtoehtoja oli ainakin viisi. Itse valitsin auringonkeltaisen värin kaikkiin pyyhkeisiin. Kuva-aiheita oli ainakin sinisävyinen Teneriffan kartta, kaksi uivaa delfiiniä, kolme vedestä hyppäävää delfiiniä, kaksi vehreällä oksalla rinnakkain istuvaa papukaijaa (sininen ja punainen;)) sekä värikkään mehukas hedelmäasetelma, jossa on banaaneita, mandariineja, päärynöitä, ananas, joku halkaistu hedelmä ja kaksi keltaista hedelmää, joita en edes tunnista.
Pyyhkeen koko on noin 50 x 100 senttiä, enkä ole missään ennen nähnyt noin kauniita ja kodikkaita pyyhkeitä. Ostin niitä viisi, joista kaksi annan tuliaisiksi ja kolme pidän itselläni.
Samasta pikkukaupasta löysin ison rantapyyhkeen, jossa on vedensinisellä pohjalla Teneriffan kartta ja paukaija sekä alhaalla kolme vedestä hyppäävää delfiiniä sekä ylhäällä punakeltaisella teksti T e n e r i f e. Se maksoi vain 2,95 €!
Noiden lisäksi en sitten ostanut muuta kuin kaksi vyötä ja edullista olutta 48 tölkkiä. Oluiden hinnaksi jäi vain 25 senttiä/kpl, kun Virossakin hinta on alimmillaan n. 60 senttiä!- lol :D
Ihana miesmatkailija :)
- kuolen nauruun
kyllä teillä on rahat vähissä kun pitää etsiä halpaa oluttakin. Eikö olisi parempi olla kotona ja ostaa täällä euron purkki. Arvaa kumpi on halvempaa?
- miesmatkailija
kuolen nauruun kirjoitti:
kyllä teillä on rahat vähissä kun pitää etsiä halpaa oluttakin. Eikö olisi parempi olla kotona ja ostaa täällä euron purkki. Arvaa kumpi on halvempaa?
En varsinaisesti oluen takia lähtenut Teneriffalle, vaan ihan sen paikan kauneuden ja lämmön takia. En tiennytkään, kuinka halpaa olutta ja kauniita edullisia pyyhkeitä siellä oli. Toki sitten niitäkin ostin, koska en löytänyt muuta itseäni kiinnostavaa.
Kaksi matkalaukun sidontavyötä ostin siksi, koska halusin varmistaa, että matkalaukku pysyy kasassa raskaan lastinsa kanssa. Pysyihän se, vaikka Seutulassa laukkua hihnalta nostaessani huomasin sen märäksi.
Pelkäsin, että oluttölkki tai useita olisi auennut, mutta onneksi kotona selvisi, että kosteus oli vettä ja tullut Suomen päässä lentokoneen ruuman ja kentän hihnan välillä. Los Rodeosin kentällä oli aurinkoista ja sateetonta, joten siellä laukkuni ei ollut kastunut.
Miksi olut olisi sen huonompi tuominen kuin esimerkiksi tupakka, viina, korut, laukut tai MIKÄ TAHANSA muu? Olet vähän tyhmä, jos arvotat vain OMIEN mieltymystesi mukaan tuomisten merkittävyyden.
KAIKKEA mitä voi ostaa Teneriffalta saa myös Suomesta. Kysymys on vain hinnasta ja omista mieltymyksistä. Kun nyt katselen Suomen ensimmäistä olympiaottelua, on välillä mukava nauttia hyvästä ja kylmästä oluesta kun jano yllättää.
PS Ne vyötkin oli tosi hyvät ja edulliset. Samaisessa lähikaupassa hinta oli 2,10 €. Paikallisella jättikirpputorilla samaiset vyöt maksoivat yli 4 €/kappale.
- 8+11
Myssyä
- tiedän
Pleikari nelonen on satasen halvempi kun suomessa...
- helpompi tapa
tiedän kirjoitti:
Pleikari nelonen on satasen halvempi kun suomessa...
Pleikkari nelonen tilattuna nettikaupasta Saksasta on halvempi kuin Suomessa ja takuut pelaa, toisin kuin Kanarialta ostettuna. Eikä tarvitse raahata mukana lentokoneessa kun lähetti tuo Suomeen kotiovelle nettikaupan ostokset.
- R.G.
Paikalliset juustot ovat todella hyviä varsinkin vuohenjuusto ja ilmakuivattu kinkku sekä erikoisemmat makkarat ovat herkkua ainakin allekirjoittaneelle. Tusinaviinejä ei kannata lähteä Suomeen roudaamaan, mutta Teneriffalla on myös erinomaisia valko- ja punaviinejä joita kannattaa ostaa. Mojokastikkeet ja -kastikeainekset kuuluvat pakollisiin ostoksiin kuten myös erilaiset mausteseokset joita en ole Suomesta löytänyt. Vaatteet ovat edullisempia kuin kotimaassa kunhan käy paikallisten suosimissa kaupoissa eikä turistibutiikeissa. Apteekin tuotteet ovat pääsääntöisesti edullisempia kuin täällä eikä ainoastaan vain lääkkeet. Hyviä löytöjä tekee ihan tavallisista supermarketeista olipa sitten kyseessä ruoka, juoma tai vaikkapa hygieniatuotteet. Kannattaa siis ostaa jotain muutakin kuin vain turistikrääsää joka on ylihinnoiteltua ja pääosin "made in china". Toisaalta ns. kiinakaupoista löytääkin sitten melkein mitä vain ja todella edulliseen hintaan, mutta haluaako näitä kannattaa vai ei on jokaisen oma valinta. Itse suosin paikallisia kauppoja ja kauppiaita.
- KKK.
Itsekin ostan aina juustoja ja kinkkua... sekä chorizoa. Niitä kun ei edes tahdo saada Suomesta. Eivät nuo ehkä "tarkan markan ostoksia" ole, mutta Espanjasta erikseen tilattuna ne vasta kalliiksi tulevat. Viineissä vuosivaihtelut tuntuvat aika suurilta, joten kannattaa olla tarkkana.
- london eyes
Voi pyhä sylvi... tuoda nyt olutta lentokoneessa. On meitä moneen junaan, ei voi kun ihmetellä. Aika persaukisen kuulosta touhua. Silloin kun lomalla ollaan, antaa rahan palaa vaan.Kalleimmat konjakit ja whiskyt tuliaisiksi, Tai sikäli jos sitä rahaa on. Ei ainakaan tällä miesmatkaajalla ole rahan sijoittamisen kanssa ongelmaa, kun joutuu oikein äärimmilleen pihtaamaan.
Itse kyllä ostaisin Teneriffalta välittömästi paluulennon jos sinne vielä kerrab joutuisin. On se vaan niin typerä paikka, ettei toista yhtä huonoa tule mieleen.Tyhmille turisteille rakennettu.- u tify
olut on parempaa ja terveellisempää kuin konjakki tai wiski rahasta ei välttämättä ole kysymys vaan siitä mistä tykkää jos ei juo suomessakaan konjakkia eikä wiskiä vaan olutta niin miksi tuoda niitä pahanmakuisia juomia kanarialtakaan
- miesmatkailija
Minä tuon matkoiltani sitä mistä tykkään ja siinäkin ajattelen hintaeroa Suomesta/Virosta saataviin tuotteisiin.
Minä en tuo sitä, mistä en tykkää TAI mitä en tarvitse.
Kotonani on jo tarpeeksi "matkamuistoja" enkä enää keräile lisää rihkamaa vaikeuttamaan siivousta. Tuon sellaista, jota voin joko käyttää ja katsella sekä ihailla TAI syödä/juoda.
Itselleni tuolta matkalta tuomani tuotteet ovat JUURI MINULLE täydellisiä.
Minä en tuomitse kenenkään tuomisia, koska jokaisella on omat perusteensa, kriteerinsä ja arvotuksensa matkatuomisasiassakin. Ethän sinäkään enää kauhistele toisten tuomisia?
Lisäksi olin omalla autolla kentällä ja olen voimakas mies, joten raskaiden tuomisten siirtelykään ei aiheuttunut mitään ylimääräistä hankaluutta.
Tärkeintä viimekädessä on, että kaikki toisivat/olisivat tuomatta juuri siten kuin heille sopii!
- En tiijä
En tiijä
- Las Palmas
Aloe vera -voide on erinomaista, ruokakaupassa halvimmillaan. Jos ei muuhun niin hyvä se on jalka/vartalovoiteeksi. N. 4 € 300 ml purkki.
Vaatteet ovat edullisia mutta kun ne naistenvaatteet ovat enimmäkseen keinokuitua joita en sitten kotona pitäisi eli kannattaa harkita.
Vuohenjuusto on laktoosi-intolerantikon suosikki.- 1602
Saa kyllä ihan hyvistäkin materiaaleista valmistettuja vaatteita ja niitä voi olla ihan yhtä hyvin basaareissa kuin ostareitten myymälöissä, pitää vaan olla tarkkana.
Aloe veraa en täältä kanna kun sitä saa myös Suomesta. Mutta vuohenjuustoa on ollut tapana viedä, vaikka niitäkin alkaa olla Suomessa jo hyvä ja kalliimpi valikoima. - criita
1602 kirjoitti:
Saa kyllä ihan hyvistäkin materiaaleista valmistettuja vaatteita ja niitä voi olla ihan yhtä hyvin basaareissa kuin ostareitten myymälöissä, pitää vaan olla tarkkana.
Aloe veraa en täältä kanna kun sitä saa myös Suomesta. Mutta vuohenjuustoa on ollut tapana viedä, vaikka niitäkin alkaa olla Suomessa jo hyvä ja kalliimpi valikoima.Kokemukseni mukaan lääkkeet eivät ole halvempia.
Mikä lääke on mukamas halvempi Tenskulla?
Noin ylipäätänsä eläminen tulee n 20% suomen hintoja halvemmaksi Tenskulla. - 1602
criita kirjoitti:
Kokemukseni mukaan lääkkeet eivät ole halvempia.
Mikä lääke on mukamas halvempi Tenskulla?
Noin ylipäätänsä eläminen tulee n 20% suomen hintoja halvemmaksi Tenskulla.Minä en ole esittänyt lääkkeitä halvemmiksi. Tenerifeltä vaan saa tuotteita mitä ei Suomessa ole ja niitä ostetaan aina mukaan.
Eläminen on vieläkin edullisempaa, ellei läträä baareissa ja vähän katsoo missä syö. 35 % on aika lähellä totuutta. - 1603
1602 kirjoitti:
Minä en ole esittänyt lääkkeitä halvemmiksi. Tenerifeltä vaan saa tuotteita mitä ei Suomessa ole ja niitä ostetaan aina mukaan.
Eläminen on vieläkin edullisempaa, ellei läträä baareissa ja vähän katsoo missä syö. 35 % on aika lähellä totuutta.Aloittajan mukaan lääkkeet olisivat halvempia.
- 11:27
1603 kirjoitti:
Aloittajan mukaan lääkkeet olisivat halvempia.
Ovat ne.
- 6+7=34
11:27 kirjoitti:
Ovat ne.
Hinnasta viis, kunhan muistaisitte ottaa ne säännöllisesti.
- Las Palmas
Kanariansaarten alv on alhaisempi kuin meidän, eli ainakin sen verran siellä hinnat ovat halvempia. Paljonko sitten hyötyy kun ostaa särkylääkettä/nenäsuihketta, lienee kuitenkin meneillään periaatteellinen keskustelu hintatasosta.
- 1702
Hyvä kommentti. Kuten tuolla sanoin eläminen on reippaasti, jopa 35%, ehkä enemmänkin edullisempaa kuin kotimaassa ja sen sisälle mahtuu sitten iso skaala eri tuoteryhmiä ja palveluja. Paikoilla on tietysti eroja, turistirysissä ja hotellien pikkukaupoissa kaikki on kalliimpaa kuin asutuksen keskellä kaupungeissa ja maaseudulla.
- HolaHola
Elektroniikka on paljon halvempaa kuin Suomessa. Kamerat,videokamerat yms. Katseltiin Canonin videokameraa; hinta vähän reilut 100€ ja hölmöt jätettiin se ostamatta. Koto suomessa kameralliikkeessä samanlainen reilu 300€
- käwijä
Ekaa kertaa Kanarialla? Se halpa elektroniikka on roskaa, rikkinäisiä ja käytettyjä laitteita, tai tunnettu tuotemerkki liimattuna kiinanroskaan. Ainoa luotettavaksi tiedetty myymälä on Visanta jonka hinnat on melkein samat kuin Suomessa, koska ALV on hieman alempi.
- KKK_
käwijä kirjoitti:
Ekaa kertaa Kanarialla? Se halpa elektroniikka on roskaa, rikkinäisiä ja käytettyjä laitteita, tai tunnettu tuotemerkki liimattuna kiinanroskaan. Ainoa luotettavaksi tiedetty myymälä on Visanta jonka hinnat on melkein samat kuin Suomessa, koska ALV on hieman alempi.
On siellä paljonkin luotettavia elektroniikkaliikkeitä, esimerkiksi suurten tavaratalojen (El Corte Ingles, etc.) ao. osastot ja suuret erikoisliikkeet kuten Media Markt.
Turistiostareiden romuliikkeitä pitää välttää vaikka ikkunassa luvattaisiin ilmaisia järjestelmäkameroita... tai nimenomaan silloin, jos tarjous tuntuu uskomattoman halvalta. - Ei niin vaikeaa
KKK_ kirjoitti:
On siellä paljonkin luotettavia elektroniikkaliikkeitä, esimerkiksi suurten tavaratalojen (El Corte Ingles, etc.) ao. osastot ja suuret erikoisliikkeet kuten Media Markt.
Turistiostareiden romuliikkeitä pitää välttää vaikka ikkunassa luvattaisiin ilmaisia järjestelmäkameroita... tai nimenomaan silloin, jos tarjous tuntuu uskomattoman halvalta.Silti saksalaiset nettikaupat ovat kilpailukykyisiä verrattuna siihen että itse tuo Kanarialta. Hinnat ovat saksalaisessa (usein suomalaisessakin) nettikaupassa kilpailun kireyden vuoksi ne alimmat ja tavara toimitetaan kotiovelle. Takuut toimivat näissä suurissa tunnetuissa firmoissa, niillä ei ole tarvetta vilunkiin kun myynnit ovat satoja miljoonia vuodessa. En viitsisi lähteä kiertelemään kanarialaisia liikkeitä tarjousten perässä ja kuljettamaan elektroniikkaa Suomeen. netistä näen suoraan nettikaupan hinnan ja tilaan, kotiin toimitetaan 4-5 päivän sisällä.
- kkk.
Ei niin vaikeaa kirjoitti:
Silti saksalaiset nettikaupat ovat kilpailukykyisiä verrattuna siihen että itse tuo Kanarialta. Hinnat ovat saksalaisessa (usein suomalaisessakin) nettikaupassa kilpailun kireyden vuoksi ne alimmat ja tavara toimitetaan kotiovelle. Takuut toimivat näissä suurissa tunnetuissa firmoissa, niillä ei ole tarvetta vilunkiin kun myynnit ovat satoja miljoonia vuodessa. En viitsisi lähteä kiertelemään kanarialaisia liikkeitä tarjousten perässä ja kuljettamaan elektroniikkaa Suomeen. netistä näen suoraan nettikaupan hinnan ja tilaan, kotiin toimitetaan 4-5 päivän sisällä.
Pääsääntöisesti näin on. Kannattaa silti pitää silmät auki ALEhintojen varalta, jos liikkuu ostospaikoilla.
- Las Palmas
Kannattaa ottaa etukäteen selville takuuasiat, ne ovat paljon mutkikkaampia kuin kotimaasta ostettuna.
- Möttösen mummi
Las Palmasin isosta tavaratalosta (en muista nimeä) olemme ostaneet ALEsta jo pari kertaa upeita pitkiä iltapukuja. Kolmet kappaleet per ostokerta. Mallit ovat ainakin erilaisia kuin Suomessa. Hinnat ovat olleet 30 - 189 €/kpl. Mielestäni ovat niin halpoja ettei tarvitse säilytellä, käytetään pari kertaa ja annetaan eteenpäin. Desigualin vaatteita ja laukkuja on myös, vähän halvempia ja erikoisempia kuin esim. Stokkalla.
Teneriffalla taas oli kerran (voi olla vieläkin) yksi kiinalainen kauppa, josta ostimme halpoja joulukoristeita ihan hurjat määrät. Laitoimme ne yhdistyksemme joulumyyjäisiin arpajaispalkinnoiksi ja myynti oli mahtava. Siellä oli myös uimapukuja ja alusvaatteita ihan kunnollisia ja halpoja. - matkailija2
mä toin tuliaisiksi tippurin ja kuppaakin epäillään, oli paljon halvempi kuin suomessa
- liuy88
Heh, heh, jopas oli tuomiset!
Kirvelyt sitten vissiin helpompi kestää kun tuli Kanarialla halvemmaksi.
Tiedän kyllä ne las palmasin nigerialaiset ilo tytöt, katukaupassa kymppi per laaki mutta eikös ne aina vaadi kondomia eivätkä anna ees sormettaa?
- tene
Kiitos kaikille kirjoittajille hyvistä vinkeistä, Olen ensimmäistä kertaa lähdössä Teneriffalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381