Olen matkaamassa Bangkokiin ja katselin tuolta trivagosta hotelleja kun sieltä löytää näemmä halvimmalla noi asumiset. Mitä te suosittelette budjetilla 180 euroa yö?
http://tinyurl.com/hotellihaku
Mikä hotelli Bangkokissa?
30
407
Vastaukset
- Hyvä uutinen
Bangkokissa protestit vaikuttaa, että monet hotellit myy nyt huoneita -50%, jopa -70%. Budjettisi on todella väljä, sillä 4 tähden hotellista saa helposti huoneen muutamalla kympillä. Ei sillä, etteikö 180 euroakin saa maksaa, mutta jos halvinta etsit, niin ihan hyviä saa halvemallakin. Katsopas vertailun vuoksi tarjoukset vaikka hotels.com, booking.com ja agoda.com.
Agodalla näyttäisi lähtevän myös 5 tähden hotelleja alle satasella, esim. Berkeley hotel Pratunam hintaan 52 euroa/yö, Grande Centre Pont Sukhumwit 19 hintaan 66 euroa/yö ja Iebua at State Tower Silomilla 94 euroa/yö. - KohChang2013
Shangri-La
Chatrium Riverside
Royal Orchid Sheraton
Le Meriden Plaza Athenee
Eastin Grand hotel Sathorn- nyt saa halvalla hyvän
Jep, ja edes Shangri La ssa ei tule budjetti täyteen perus huoneessa, joten ota de luxe sviitti, parveke ja jokinäköala.
- kelaas nyt vähän
Saanko nauraa aloitukselle "180 euroa yö..."
10 euroa yö saat Thaimaasta ihan ok hotellin. Hyvän saat 45 euroa yö.
Jos brassailemaan aletaan niin olen kerran yöpynyt Dublinissa viikon 3600 euroa
per yö.
Hölmöläisen hommaahan tuo on jos itse maksaa. Dublinia en maksanut itse ja en maksaisi koskaan Thaimaassa yli 100 euroa yö en missään.
Kerran oltiin perheinemme luksus huvilassa Rayongissa, noin 500m2, viisi makkaria, 4 kylppäriä, 2 jakuzzia, oma allas noin noin 300m2 ja rantaan matkaa noin 30 metriä. Kustannus oli noin 100 euroa per yö.Voisit heittää rahasi vaikka kaivoon 20 euroa saa jo tosi hyvä laatusia hotelleja.
Sijainnilla ei niin merkitystä , Bangkok on iso kaupunki .
Sairasta ensinäkin ottaa mitään viiden tähden hotelleja ei kukaan terve
ihminen voi sellaisesta edes nauttia.
Mitä sellainen ihminen yleensä voi tietää ja mihin sellainen ihminen viitsii
mennä Bangkokissa ja matkustaa sitten limosiinilla Phukettiin vai ?
- banksy banksussa
Viiden tähden hotelli voisi olla aika pönäkkä. En minäkään sellaisesta pidä. Neljän tähden hotelli on yleensä turvallinen valinta maassa kuin maassa, ei tule ylläreitä.
Jos pitää Bangkokia tukikohtana ja matkustaa sinne sun tänne, kuten itse aion tehdä seuraavalla kerralla, riittää kolme tähteä, hinta aamiaisineen n. 50 euroa/ yö, voi mennä allekin. On hyvä että voi pitää isoa osaa tavaroista hotellihuoneessa ja matkustaa vain pienen laukun kanssa. Yksi tai kaksi tai kolme yötä muualla, niille tulee myös hintaa.
Mielestäni sijainnilla on merkitystä, kävelyetäisyys ilmaradasta pitää olla.- Blääh sitä ilmarataa
Olen eri mieltä ilmaradasta. Se on kyllä oivallinen työmatkoilla, jos pitää liikkua Bangkokissaa aamun ja iltapäivän ruuhkissa. Mutta muuten ilmaradan varrella on vaan turisteja ja muita ulkomaalaisia eikä mitään nähtävää. Ihan sama melkein jäädä Helsinkiin ja ajella metrolla Sörkän ja Itäkeskuksen väliä.
Bangkokin parhaat alueet on minusta joen rannassa, missä on myös parhaat hotellit, ja on pikkuhotellejakin, ja on lyhyt matka kiinakaupunkiin, kultaiselle buddhalle ja muihin mielenkiintoisiin paikkoihin. Sitä paitsi vaaleanpunaisissa takseissa, tuktukeissa ja mopotakseilla ajelu on hauskaa. - banksy banksussa
Blääh sitä ilmarataa kirjoitti:
Olen eri mieltä ilmaradasta. Se on kyllä oivallinen työmatkoilla, jos pitää liikkua Bangkokissaa aamun ja iltapäivän ruuhkissa. Mutta muuten ilmaradan varrella on vaan turisteja ja muita ulkomaalaisia eikä mitään nähtävää. Ihan sama melkein jäädä Helsinkiin ja ajella metrolla Sörkän ja Itäkeskuksen väliä.
Bangkokin parhaat alueet on minusta joen rannassa, missä on myös parhaat hotellit, ja on pikkuhotellejakin, ja on lyhyt matka kiinakaupunkiin, kultaiselle buddhalle ja muihin mielenkiintoisiin paikkoihin. Sitä paitsi vaaleanpunaisissa takseissa, tuktukeissa ja mopotakseilla ajelu on hauskaa.Ilmaradalla pääsee kätevästi myös joen rantaan ja siitä laivalla/ veneellä eteenpäin pitkin jokea. Esimerkiksi lähelle kohteita, jotka mainitsit. Ei ilmaradalla matkustava välttämättä jää ilmaradan varrelle, vaan se on välttämätön väline siirtyä edes osin sinnepäin, minne haluaa mennä. Liikenneruuhkissa roikkuminen, ts. istuminen paikallaan seisovassa taksissa on tylsää. Kerran käveltiin ihan pilan päin keskustasta hotellille, meno eteni nopeammin kuin autoilla, vaikka mitään jalkakäytäviä ei ole ja saa varoa irtotiiliä ja mitä roinaa kaduilla onkaan.
Jos sinulla on suositus jostain mukavasta hotellista joen rannalla, niin otan mielihyvin vastaan. Yhden löysin, mutta se oli väärällä puolen jokea ja siellä ei ollut jääkaappia huoneessa. Blääh sitä ilmarataa kirjoitti:
Bangkokin parhaat alueet on minusta joen rannassa, missä on myös parhaat hotellit, ja on pikkuhotellejakin, ja on lyhyt matka kiinakaupunkiin, kultaiselle buddhalle ja muihin mielenkiintoisiin paikkoihin. Sitä paitsi vaaleanpunaisissa takseissa, tuktukeissa ja mopotakseilla ajelu on hauskaa.Ilmaradan vieressä on todellakin niitä turisteja pirusti.
Oleminen paranee aina mentäessä vähän syrjemmäs ja päästään pois
niiltä turistialueilta Tykkääkö joku muka shoppailla kauppatoilla ja Espalla ?
No hyvin voi tilata netistä myös ?
Minä tietenkin olen matkustellut jo niin paljon, että inhoittaa nämä turistipaikat.
Mutta ensikertalaisille voi olla kokemus sinänsä `?
Esim. Sky trai station Saphan Taksin on aina hitonmoinen jono päästä Skytrainiin
ja jos sinulla ei ole kolikoita automaattiin joudut vaihtamaan niitä ja jokiveneen
tullessa samaan aikaan sinulla on sitten lauma turisteja edessä kyselemässä miten voin lipun ostaa(ymmärrän kyllä, että skytain rahanvaihtajilta vaaditaan siellä
hyviä hermoja, joutuvat selvittämään samaa asiaa aina seuraavalle ja seuraavalle turistille uudestaan ja uudestaan).
Pikku hotellit on ihan kivoja ja sielläkin pikkaisen yli 20 euroa jossain
Sukhumvitillä alkoi tuntumaa jo yli hienolta ja teennäisiltä.
(tosin sain kyllä hyvään hintaan).
Olen huomannut myös, että taksit juuri näillä kyseisillä turistialueilta otettaessa
ovat 90%:sti epärehellisempiä, kuin muualta laidalta otettuna.
Sanoin kaverille juuri samaa lähellä Pat bongia.
Eli turistialueilla on justiinsa sitä meininkiä Thaimaassa.
Toisaalta jos olet sitä tyhmää porukkaa on parempi kun pysyt siellä
turistialueella.(siis yksinkeraiset ylen nimittämät suomalaiset )
Meille muille se luetaan eduksi.- Blääh sitä ilmarataa
banksy banksussa kirjoitti:
Ilmaradalla pääsee kätevästi myös joen rantaan ja siitä laivalla/ veneellä eteenpäin pitkin jokea. Esimerkiksi lähelle kohteita, jotka mainitsit. Ei ilmaradalla matkustava välttämättä jää ilmaradan varrelle, vaan se on välttämätön väline siirtyä edes osin sinnepäin, minne haluaa mennä. Liikenneruuhkissa roikkuminen, ts. istuminen paikallaan seisovassa taksissa on tylsää. Kerran käveltiin ihan pilan päin keskustasta hotellille, meno eteni nopeammin kuin autoilla, vaikka mitään jalkakäytäviä ei ole ja saa varoa irtotiiliä ja mitä roinaa kaduilla onkaan.
Jos sinulla on suositus jostain mukavasta hotellista joen rannalla, niin otan mielihyvin vastaan. Yhden löysin, mutta se oli väärällä puolen jokea ja siellä ei ollut jääkaappia huoneessa.Joenrannassa on ne kaikki hienoimmat hotellit, esim Millenium Hilton, Peninsula ja Royal Orchid, mutta on siellä paljon muitakin, pienempiä. Olen ollut Chilli-hotellissa,joka on kiva. Lisää löytyy esim hotels.comista, valitse Bangkok ja kun saat koko kaupungin hotellilistauksen, ruksaa Alue Bangkok Riverside. Tulee montakymmentä hotellia ehdolle.
- Tsiliä, tsiliä
Blääh sitä ilmarataa kirjoitti:
Joenrannassa on ne kaikki hienoimmat hotellit, esim Millenium Hilton, Peninsula ja Royal Orchid, mutta on siellä paljon muitakin, pienempiä. Olen ollut Chilli-hotellissa,joka on kiva. Lisää löytyy esim hotels.comista, valitse Bangkok ja kun saat koko kaupungin hotellilistauksen, ruksaa Alue Bangkok Riverside. Tulee montakymmentä hotellia ehdolle.
Chilli näyttää olevan nuorille reppureissaajille.
- Tapsan äo= 30
Et sinä pelleile, olet aidosti tyhmä!
- Näin Thaimaassa
Sky train on kulkuväline,eihän siihen asemille tai asemien viereen jää pyörimään kuin nuijat ja tosi nuijat.
Erinomainen julkinen kulkuväline.
Aloittaja lienee,brovo,ei kukaan vakavissaan moista kysele,mutta sai aikaan mielenkiintoisia kirjoituksia.- Yök sitä Sukhumwitia
Jos hotelli, jossa asuu, on lähellä ilmarataa, niin pakkohan siihen lähelle on jäädä pyörimään joka aamu ja ilta vähintäänkin.
Ilmaradan keskustan asemien luona ilma on painostavan likaista, pölyinen betoni ja asfaltti hohkaa tukahduttavaa harmaata kuumuutta. Vaikka junissa on ilmastointi, niin ainakin minulla puskee siellä asemalla ja keskustassa hiki kokoajan, vaikka olisi juuri käynyt suihkussa. Viileän junan ja kuuman kadun ero tuntuu pahalta. Joenrannassa on raikkaampaa hengittää, aurinko tuntuu kirkkaalta ja tuulenvireinen ilma mukavan lämpimältä. - mene lappiin
Yök sitä Sukhumwitia kirjoitti:
Jos hotelli, jossa asuu, on lähellä ilmarataa, niin pakkohan siihen lähelle on jäädä pyörimään joka aamu ja ilta vähintäänkin.
Ilmaradan keskustan asemien luona ilma on painostavan likaista, pölyinen betoni ja asfaltti hohkaa tukahduttavaa harmaata kuumuutta. Vaikka junissa on ilmastointi, niin ainakin minulla puskee siellä asemalla ja keskustassa hiki kokoajan, vaikka olisi juuri käynyt suihkussa. Viileän junan ja kuuman kadun ero tuntuu pahalta. Joenrannassa on raikkaampaa hengittää, aurinko tuntuu kirkkaalta ja tuulenvireinen ilma mukavan lämpimältä.No on se kumma, kun olet noin herkkähipiäinen, että lainkaan lähdet Bangkokiin. Suurkaupungissa on liikennesaasteita, Aasian suurkaupungeissa eritoten, tiedätkö? Et voi mitenkään välttää viileän ja kuuman vaihtelua, paitsi jos istut paikallasi kuumassa koko ajan tai vaihtoehtoisesti viileässä hotellihuoneessa.
- Sukumwit on vajonnu alas
mene lappiin kirjoitti:
No on se kumma, kun olet noin herkkähipiäinen, että lainkaan lähdet Bangkokiin. Suurkaupungissa on liikennesaasteita, Aasian suurkaupungeissa eritoten, tiedätkö? Et voi mitenkään välttää viileän ja kuuman vaihtelua, paitsi jos istut paikallasi kuumassa koko ajan tai vaihtoehtoisesti viileässä hotellihuoneessa.
Olipa tyhmä vastaus. Vaikka ei tietenkään voi kokonaan välttää kuuman ja kylmän vaihtelua, niin vaihtelun määrään voi hyvinkin vaikuttaa omilla valinnoilla. On hyvä ajatus valita hotelli joen rannasta, koska siellä tosiaan on raikasta ilmaa ja päänähtävyydet lähellä. Sukhumwitin hotellialue (Nana ja Asoke erityisesti) on heikon ilmanlaadun lisäksi nykyään myös niin narkkien ja halpojen katutyttöjen valtaama, ettei sitä ainakaan lapsiperheille voi suositella. Ympäristön valinnalla voi vaikuttaa paljonkin oman lomansa viihtyvyyteen.
- Voi vaikuttaa itse
mene lappiin kirjoitti:
No on se kumma, kun olet noin herkkähipiäinen, että lainkaan lähdet Bangkokiin. Suurkaupungissa on liikennesaasteita, Aasian suurkaupungeissa eritoten, tiedätkö? Et voi mitenkään välttää viileän ja kuuman vaihtelua, paitsi jos istut paikallasi kuumassa koko ajan tai vaihtoehtoisesti viileässä hotellihuoneessa.
Kyllä voi vaikuttaa hotellihuoneen lämpötilaan. Ootko huomannu, yleensä seinällä on säätönappula, voi säätää lämmön vaan 5 astetta vähemmän kuin ulkona. Eikä kannata pitää ilmastointia päällä koko ajan vaan viilentää huone illalla ennen nukkumaanmenoa ja sen jälkeen riittää pelkkä kierrätys.
- Vanhempiesi syytä
Sukumwit on vajonnu alas kirjoitti:
Olipa tyhmä vastaus. Vaikka ei tietenkään voi kokonaan välttää kuuman ja kylmän vaihtelua, niin vaihtelun määrään voi hyvinkin vaikuttaa omilla valinnoilla. On hyvä ajatus valita hotelli joen rannasta, koska siellä tosiaan on raikasta ilmaa ja päänähtävyydet lähellä. Sukhumwitin hotellialue (Nana ja Asoke erityisesti) on heikon ilmanlaadun lisäksi nykyään myös niin narkkien ja halpojen katutyttöjen valtaama, ettei sitä ainakaan lapsiperheille voi suositella. Ympäristön valinnalla voi vaikuttaa paljonkin oman lomansa viihtyvyyteen.
Höh, Asokella löytyy hotelleita myös Cowboy Streetin ulkopuolellta. Ymmärrän että et kykene löytämään niitä, mutta ei tarvitse siitä muita syyttä, Syytä vanhempiasi sinun geeneistä. Sukurutsaus on käsittääkseni jo kielletty Suomessa, mutta tieto siitä leviää huonosti maaseudulla:(
- Hmm, pelleiletkö?
Yök sitä Sukhumwitia kirjoitti:
Ilmaradan keskustan asemien luona ilma on painostavan likaista, pölyinen betoni ja asfaltti hohkaa tukahduttavaa harmaata kuumuutta. Vaikka junissa on ilmastointi, niin ainakin minulla puskee siellä asemalla ja keskustassa hiki kokoajan, vaikka olisi juuri käynyt suihkussa. Viileän junan ja kuuman kadun ero tuntuu pahalta. Joenrannassa on raikkaampaa hengittää, aurinko tuntuu kirkkaalta ja tuulenvireinen ilma mukavan lämpimältä.Lähdet kaupunkilomalle, mutta haluat asua vain rantasäässä? Olenko tyhmä vai sinä? Etsit rantakohdetta mutta menet Bangkokiin löytääksesi rantakohteen? Hmm, ehkä sinun kannattaisi vain pysytellä kotosalla tuolla logiikalla ;)
- Jep, olet sinä
Hmm, pelleiletkö? kirjoitti:
Lähdet kaupunkilomalle, mutta haluat asua vain rantasäässä? Olenko tyhmä vai sinä? Etsit rantakohdetta mutta menet Bangkokiin löytääksesi rantakohteen? Hmm, ehkä sinun kannattaisi vain pysytellä kotosalla tuolla logiikalla ;)
Joo, oot varmaankin tyhmä. Kuka täällä on muka rantakohdetta etsinyt.
Mutta riversiden hotellit on kyllä tasokkaita ja nähtävyydet kävelyetäisyydellä. Siellä on myös siistejä baareja. Nyt kun Bkk hotelleja saa normaalia edullisemmin, niihin pääsee jo hyvinkin 180 e budjetilla. Sukumwit on vajonnu alas kirjoitti:
En ole katsonut kartasta mutta luulen, että se Sukuhumvit road on aika pitkä
katu siellä Bangkokissa.
Käsittääkseni ilmarata on osassa Sukuhumvitia ja suuremmissa numeroissa on
ne Nanat ja Asokit ?
Itse olin siellä 40 hujakoilla Sukhumvitia ja siinnä kyllä oli Skytrain lähellä.- mene lappiin
Sukumwit on vajonnu alas kirjoitti:
Kuinkahan moni lapsiperhe ylipäätään suuntaa Bangkokiin? Kun itselläni oli pieniä lapsia, ei jostain syystä tullut mieleen. Ja itse olen jo niin iso, että katutyöt ja muut suurkaupungin lieveilmiöt ei hätkäytä.
Kuka muuten niillä ns. päänähtävyyksillä toistuvasti kulkee? Itselleni riitti, että näin ne ekalla Bamgkokin reissulla. Niin ja hotellihuoneessa nukutaan yö, ei juuri muuta. Ei ole tarvis lähteä sinne kesken päivän lepäämään. Matka on uusia elämyksiä varten, nukkua voi kotonakin.
- bkk
Chatrium Suites riverside suosittelen
- Thaimaan asukas
Tuntuu hieman siltä,että monet haluaa vain elvistellä Bkk tiedoillaan,eikä suosittele mitään hotellia.Onhan se hienoa jos vähän tuntee miljoona kaupungin katuja ihan nimeltä.
Olette te todellisia tietäjiä,pitää ottaa ihan hattu päästä ja hämmästellä tietämystänne.- Hyi noita expatteja
Niin, ja jotkut Thaimaan asukkat ne ilveilee toisten vastauksille eikä itse suosittele mitään hotellia. Ihan täytyy puhaltaa pilliin tuon kunniaksi.
Suosittelen Chatrium Hotel Riversideä. Suosittelen myös pysymään kaukana Sukhumwitistä, koska siellä päin asuu paljon ilkeitä expatteja, joihin ei ole mukava törmätä lomalla. - Never again 3 stars
Hyi noita expatteja kirjoitti:
Niin, ja jotkut Thaimaan asukkat ne ilveilee toisten vastauksille eikä itse suosittele mitään hotellia. Ihan täytyy puhaltaa pilliin tuon kunniaksi.
Suosittelen Chatrium Hotel Riversideä. Suosittelen myös pysymään kaukana Sukhumwitistä, koska siellä päin asuu paljon ilkeitä expatteja, joihin ei ole mukava törmätä lomalla.Kerran oltiin 3 tähden hotellissa Bangkokissa. Ja kerran Koh Smetilla kondossa.Sen jälkeen ei enää ikinä alle 4 tähteämThaimaassa.Euroopassa 3 tähteä on ihan kelvollinen, muttei näköjään Thaikuissa.
- Tähdillä rahastetaan
Never again 3 stars kirjoitti:
Kerran oltiin 3 tähden hotellissa Bangkokissa. Ja kerran Koh Smetilla kondossa.Sen jälkeen ei enää ikinä alle 4 tähteämThaimaassa.Euroopassa 3 tähteä on ihan kelvollinen, muttei näköjään Thaikuissa.
No hyvä, sittenhän teillä ei ole mitään ongelmaa löytää hotellia joen rannasta, koska siinä on useita 5 tähden hotelleja, jotka on kaikki todella hyviä. Thaimaassa saa 5 tähteäkin yleensä melko edullisesti ja nyt Bangkokissa erityisesti, kun monet hotellit myy huoneita puoleen hintaan.
Kun on aikansa kiertänyt maailmaa, 5 tähden hotellit vaan alkaa muistuttaa toisiaan eikä tarjoa enää mitään elämystä. Itse tykkään nykyään ihan paikallisesta guesthouse-tyyppisestä majoituksesta tai pienistä boutique-hotelleista. Osa niistä on todella viehättäviä ja idyllisiä keitaita, osa on järkyttäviä loukkoja. Yksi suosikeistani on True Siam -hotelli, joka sijaitsee thai-tyylisessä tiikkitalossa lähellä Airport Linkin pääteasemaa, eli lentokentällekin pääsee kätevästi ilman taksihärdelleitä. True Siamilla on kyllä nykyään 3 tähteä, kun ovat avanneet ravintolan. Ennen niillä oli vain 2 tähteä kun oli vain aamiaisravintola ja jääkaappi, josta sai juomia. Palvelun ystävällisyys, ilmapiiri ja yleinen siisteys näkyvät harvoin tähtiluokituksessa. - miljoona kaupungin
miljoona kaupungin
Montie Bangkok 4 tähden hotelli,ilmarataasemalle n.5min. kävelymatka metroasemalle hieman pitempi Lumbinipuisto 10 min kävelymatkan päässä.Tuo puisto on niiin rauhallinen ettei uskisi edes olevansa suurkaupungissa puistossa markkkinat joinakin iltoina ja kaikenlaista ohjelmaa.paikalliset käyvät siellä iltaisin ja viikon loppuisin piknikillä .
- Jokin toinen kerta
Yleensä Lumpinin puisto on noin rauhallinen kuin kerroit. No, on siinä puiston reunassa illalla tytökauppaakin, mutta sekin sujuu yleensä hiljaisemmin kuin Sukhumwitilla.
Mutta juuri nyt se puisto ei ole rauhallinen, koska se toimii mielenosoittajien leiriytymispaikkana, on toiminut koko Bangkok shut downin ajan, eli jo kuukauden. Viime viikolla suljettiin pari muuta saittia turvallisuussyistä, kun niissä oli heitelty kranaatteja ja ammuskeltu, ja ne siirrettiin Lumpinin puistoon. Siellä on nyt tosi paljon porukkaa ja koko ajan kuuluu kova meteli, protestilauluja ja thain kielisiä agitaatiopuheita tulee aamukuudesta lähtien ja jatkuu yöllä kahteen asti.
Minkäänlainen rauhallinen ulkoilu tai piknik ei nyt Lumpinin puistossa onnistu. Onneksi Bangkokissa on monta muutakin puistoa, joita ei ihan kaikkia ole mielenosoittajat vallanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265