miten tulla nopeasti kipeäksi???

gifan

Miten voisin tulla nopeasti vaikka kuumeeseen tai kovaan flunssaan? Nyt on nuha ja yskittää vähän, mutta olisi parempi jos olisin vielä kipeämpi. Kertokaa! :) syy siihen miksi haluan olla kipeä on henkilökohtainen enkä sitä halua kertoa :)

27

9959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gifan

      Kertokaa!!! Ja huomis aamuun mennessä!!!

      • kuumeeseen

        Hei! Minä etsin myös keinoja tulla kipeäksi...millä keinolla sinä tulit kipeäksi? Itse etsin kuumeeseen tulo keinoja.


    • Diipadaapaduu

      Olkaa vähillä vaatteilla ulkona.Ja nukkukaa märät sukat jalassa ja ikkuna auki koko yö. Juo ja syö kylmää (jäätelöä,maitoa)

      Itsellä auttaa jo se että nukun ilman sukkia niin heti kurkku aamulla kipeä :/

      • Anonyymi

        En usko tohon heti aamulla kurkku kipeä en todellakaan usko


    • kuumeeseen

      Toimiiko se jos laitan märät sukat ja syön juon kylmää? Eli ei ikkunaa tai mitään.

      • Suihkuun

        Kannattaa se ikkunakin laittaa auki. Toinen keino on myös käydä suihkussa eikä paljoakaan kuivata niitä vesiä pois vaan samantien ikkunan eteen. Siitä pitäis vilustua


    • Tyttö987654321

      Menkää t-paidalla ja shortseilla pelaamaan kaatosateeseen jalkapalloa niin kyllä flunssa iskee. En siis suosittele, kokemusta on. Nimittäin tulin kipeäksi.. En haluis yhtään just nyt olla kipee...

    • Hqjdjuedkkdkdkd

      Tää on aika vanha mutta,
      etsin myös keinoa saada kuume mieluiten
      iltaan mennessä.Tupakanpuruja en kokeile! Mutta muuta kyllä.
      Nuha mulla on jo.

    • Hqjdjuedkkdkdkd

      Tää on aika vanha mutta,
      etsin myös keinoa saada kuume mieluiten
      iltaan mennessä.Tupakanpuruja en kokeile! Mutta muuta kyllä.
      Nuha mulla on jo.

    • Anonyymi

      Ikkuna auki ja juo

      • Anonyymi

        Aika pahasti myöhässä (melkein 8 vuotta) annat ohjeita.


    • Anonyymi

      Osta halvin pakastepyttipannupussi. Olen tehnyt sen kahteen kertaan ja tullut sairaaksi molemmilla kerroilla.

    • Anonyymi

      Voi kamalaa! Kuka haluaa olla kipeenä?
      Yleisillä paikoilla oleminen sairastuttaa helposti jos ei varaansa pidä.
      Suurin osa kansasta ei piittaa toisten terveydestä vaan surutta niistelevät ja yskivät kaikkialla välittämättä käsihygieniasta vaikka äskettäin siitä valistettiin isosti. Syleksimällä levittävät tautejaan muillekkin ja menemällä väkijoukkoihin.
      Ihmeellistä junttikansaa.

    • Anonyymi

      Koulu

    • Anonyymi

      Et halua mennä kouluun

    • Anonyymi

      kipeeksi miten?
      Kokeilin kaikkea jo

    • Anonyymi

      MULLA ON ASIAAAA mene ulos ja kastele sukat ole niille koko päivä ja ennen yötä uita sulat KYLMÄN veden alla ja yöksi jalkaan nii varmasti toimii

      • Anonyymi

        Vähä myöhäs laitat tän jos täst on 9 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä myöhäs laitat tän jos täst on 9 vuotta

        no voi ei


    • Anonyymi

      Who is ill?

    • Anonyymi

      Who is impostor?

    • Anonyymi

      Halun tulla kipeeksi en halua mumolaan

    • Anonyymi

      Okei nyt on aika myöhästä muttta jos meen jääkylmäänsuihkuun,siit suoraa parvekkeel ja sit märät sukat + ikkuna auki nii tuunk kipeeks??

    • Anonyymi

      Sori oon noin 10 vuotta myöhässä mutta tämä on sitten niille muille jotka vielä haluu tulla kipeeks;
      Laita mandariinin/appelsiinin kuoria sun varpaiden väliin yön yli niin aamulla jopa 39 astetta kuumetta, ainaki toimi jollekki ja toimi myös minulle pari vuotta sitten mutta tää on tosi epämukavaa että varaudu, sitten vielä epämukavampi vaihtoehto on jauhaa appelsiinin/mandariinin kuoria 30min-2h mitä pidempään sitä enemmän kuumetta 👍🏻

    • Anonyymi

      Menkää alasti lumeen ja moikatkaa naapurin mummoa sillon mummo saa sydärin ja voitte sanoa että menette hänen kaveriksi sairaalaan 👍🏿

    • Anonyymi

      Haluun kipeeks yhesdä yössä .

    • Anonyymi

      laita sormet suoraa kurkkuu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe