On se aika erikoista, että jonkun kokoomuspoliitikon tekemä tarkoitushakuinen kysely tuodaan julkisuuteen julkisena kyselynä. Ja tietysti kaikilta vanhemmilta ei ole asiaa edes kysytty. Joskus poliittine peli menee liian pitkälle...
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/02/10/oppilaiden-vanhemmat-saivat-tarpeekseen---vaativat-kylakoulun-valitonta-lakkauttamista
Urajärven koulusta
5
286
Vastaukset
- 1216
Mistä siellä on kysymys? Etlari antaa ymmärtää, että työrauhaongelmia on, mutta ei ymmärrä antaa kunnollista tietoa siitä, mistä ne johtuvat. Ei kai sellainen asia voi olla noin tiukasti tietosuojan alainen?
- Pelihallin Nappula
Urajärven koulun oppilaille on parasta, jos he jatkavat koulunkäyntiä Vääksyssä. Oppilaita kohdellaan siellä tasa-arvoisesti ja oppilaat saavaat tasokkaampaa opetusta Vääksyssä.
- kfdoaspfkoda
Mitäpä jos Saari keskittyisit sen rehtori vaimos kanssa vaikka kasvattaa lapses siten, ettei tartte sulkea koulua siksi koska eivät osaa käyttäytyä!!!! HÄVETKÄÄ!!!!
- Vain veronmaksaja
Valtio antaa jokaista peruskoululaista kohti vuodessa 6500€, mutta Urajärvellä menee n. 10500€ ja silti opetuksen taso on ollut mitä on ollut jo vuosia (oikeastaan senjälkeen kun paljon parjattu Tynys jäi eläkkeelle ei kuria ole ollut). Vierumäen koulu (suht. uusi rakennus) olisi n.9km päässä, nyt jo haetaan oppilaita 4km päästä ko. koulusta, mutta Vierumäki on väärän kunnan puolella. No, kunta ehdottaa Vääksyä, halvemmaksi sekin tulee kuin yllä pitää 20 oppilaan koulua kolmella opettajalla kouluavustajalla. Urajärven koulu on rakennettu 60-luvun alussa ja on remontin tarpeessa ja laajentaisihan tuo myös oppilaiden kaveripiiriä ja opiskelumahdollisuuksia isommassa koulussa.
- Kunta tiedottaa
Urajärven koulussa sisäilmaongelmia eli kansanomaisesti sanottuna koulu homeessa. Oppilaat käyvät koulua Aurinkovuoren koulussa Vääksyssä toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066