Onko 2.7. syntyneitä?

nennu:)

Niin aattelin jos joku ois syntyny noihin aikoihin tai edes 12 w. Tarvisin meinaan jonkun kivan maili kamun....!

31

8612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PenaL

      Näin on. Mulla on synttärit silloin, ollut jo hurjan monta vuotta. Ravut ovat kivoja...;-)

      t. Pena

      • nennu:)

        kuinkas vanha sä oot? ja missäs päin asut?


      • merisuti
        nennu:) kirjoitti:

        kuinkas vanha sä oot? ja missäs päin asut?

        ainakin puoli vuosisataa on kulunut siitä kun rääkäisin ensi kerran illalla 18.10.Rapuna on ihan kiva olla.Monta juttua on aivan eri lailla kun toisilla.Tämmöinen mies näkökanta saattaa toki olla erilainen kun naisella,luulisin että herkkydessä ollaan kuitenkin samoilla viivoilla.
        Taide ja musiikki etusijalla ja perhe.Luonto on lähellä ja meri.Elementti kun on vesi.Annos joka-
        päiväistä "hulluutta" piristää päivää ja antaa potkua taipaleelle...


      • sipuli=)
        nennu:) kirjoitti:

        kuinkas vanha sä oot? ja missäs päin asut?

        no oon 11v....asun oulussa...sillä läheläää...sä??


    • jansku87

      Olen myös syntynyt 2.7.

      • Hallankukka

        Minä myös olen syntynyt 2.7. loistavaan keskikesän aikaan


    • rapunainen

      Täällä kanssa 2.7. syntynyt, mutta äitisi ikäinen, luulisin...kerran tapasin terveydenhoitajan, joka kertoi syntyneensä samana päivänä, tosin minua 20 vuotta aiemmin. Huumorintaju oli samanlainen kuin minulla mutta puhelahjat paljon vilkkaammat:D

    • mä vaan

      Olen syntynyt 2.7, mutta sinua pikkuisen vanhempi, lähenen uhkaavasti kolmeakymmentä : ).
      Tsemppiä sinulle!

    • rapu

      Mä kii oon syntyny tuona ihanana päivanä muutaman vuoden suo aiemmin...

      • juu-u

        mäkin olen tuona ihanana päivänä 2.7 syntynyt..sua pari vuotta ennen.. :)


      • pake
        juu-u kirjoitti:

        mäkin olen tuona ihanana päivänä 2.7 syntynyt..sua pari vuotta ennen.. :)

        Heippa vaan...
        Älkää unohtako minua....!
        Minäkin olen syntynyt heinäkuun 2:p.nä,vuonna-52.
        Kaikkea hyvää vaan meille heinäkuun lapsille...!


      • pummi
        pake kirjoitti:

        Heippa vaan...
        Älkää unohtako minua....!
        Minäkin olen syntynyt heinäkuun 2:p.nä,vuonna-52.
        Kaikkea hyvää vaan meille heinäkuun lapsille...!

        mahtavaa että meitä löytyy.tiesin myös yhden toisen samana pvnä syntyneen.tosi samantyyppinen kaveri oli tämä ku minä.musiikkimaku meni ainakin nappiin.samoin ajatukset.mut kai me kaikki ravut ollaan vähä niinku sielun tovereita.


      • raputar
        pummi kirjoitti:

        mahtavaa että meitä löytyy.tiesin myös yhden toisen samana pvnä syntyneen.tosi samantyyppinen kaveri oli tämä ku minä.musiikkimaku meni ainakin nappiin.samoin ajatukset.mut kai me kaikki ravut ollaan vähä niinku sielun tovereita.

        olen samaa mieltä,myö ravut samaa maata. ;)


    • miniskuukkeli

      Mä oon syntyny 3.7=(

    • freaky

      nii moon syntyny 05.07 moon 14

    • sipuli=)

      mää oon syntynyt 2.7 mutta oon 11v...=)
      voin mailata sun kaa.....sano sää sun oso eka...=)

    • syn

      2.7 syntynyt olen. ihan paras päivä!! :)

    • hallakko

      Oon syntynyt 3.7 :) 1992

    • Nimetön

      Tääl kanssa 2.7. syntynyt (37 vuotta sitten). JEE!

    • 2.7

      Olen, mutta vuojen sun jälkeen eli 1995 :D

    • kiki 787675

      moi eioo

    • ninni:)

      Joo, minäkin olen syntynyt 2.7. Tyypillinen rapu, viihdyn kotona omassa rauhassa. Toki on hauskaa olla kavereittenkin kanssa. Kuu, vesi ja talvi ovat minulle tärkeitä.

      • saippi

        miä kans tyypillinen rapu.


    • rtyurtyu

      yuryurtyutyuftyuftyu

    • oona121

      Nennu oon 12v tyttö vantaalta oon syntyny 2.7 ja maili kamu ois kiva onko sulla jo semmonen vai etitkö vielä...?(: T:Oona

      • jsdsg

        katso hyvä lapsi alotuksen ajankohtaa,vuosi on 2004!


    • rapu tyttö

      moon syntynny 8.7 ja moon 14:)

    • hilmu

      Itse syntynyt 27.06 ja mies kaverini 2.7- Ihanan herkkää ja hullun hauskaa yhdessä!! Ollaan hyvin paljon toistemme kaltaisia, kiusanhenkejä:))

      Rakkaudesta puhumattakan

    • 2.7 minäkin olen syntynyt, tosin hyvin, hyvin kauan sitten, kuten nimimerkistä voi päätellä, vuosi oli -66.
      Tyttäreni odottaa vauvaa jonka laskettu aika on 1.7, mutta odotan vauvan syntyvän 2.7. ;)
      Lisäksi tiedän että laulaja, lauluntekijä, muusikko Erin Anttila on syntynyt 2.7, vuosi taisi olla -77?

    • 13+5

      minäkin olen syntynyt tuona päivänä!

    • Anonyymi

      jahas löytyykö 2.7.53 syntyneitä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe