Itse olen tässä jo myynyt hyvänkin aikaa asuntoani ja nyt tarvitaan näyttävästi välittäjä hätiin..mutta kirjo on laaja! Ei jaksaisi/ehtisi kovin montaa täällä juoksuttamaan..Mistä tietää kuka/mikä firma hoitaa, hinnoittelee ym. asunnon myynnin..Vinkkejä ja kokemuksia, kiitos.
Ketä suosittelisitte välittäjäksi/firmaksi Jyväskylässä?
4
165
Vastaukset
- peetu4
Niin lisäyksenä vielä eli HOITAA hyvin hinnoittelun ja myynnin ym.
- 2 vk ja kaupat
Harri Oikari. Ainut kokemus (viime vuodelta) ja todella positiivinen.
- Vuosien kokemuksella
Suosittelen enberg kiinteistönvälitystä,ja itse enbergejä! Alan ehdoton ammattilainen ja pitkään alalla ollut. Tuhansia asuntonäyttöjä kiertäneenä ja joitakin kauppojakin tehneenä alalla on monen moista yrittäjää ja kannattaa olla tarkkana millaisia sopimuksia tekee.... Kaikki vaikuttaa mukavilta aluksi ja sopimus hyvältä.. Toinen on opkk mikä on hyvä, remax:sta Sonja, savolin:lta itse savolin siinäpä ne aikalailla on..
- EN SUOSITTELE
EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ HUOMia ihan huijari firma. Perästä tulee perättömiä laskuja. Älä missään nimessä sekaannu. Eikä ees ammattitaitoista porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307