Oiskos ketään saman henkisiä naisimmeisiä jotka lähtis ensi kesänä hevi keikoille tai festareille kuten tuskaan? Luonnollisesti tulee olla täysi-ikäinen, koska yleensä kyseisillä keikoilla vaaditaan täysi-ikäisyys. Minä olen 35 vuotias mieshenkilö. Harrastan urheilua enkä tupakoi tai kapakoi. Kuten yleisesti luullaan hevimiehistä, että me ollaan rähisijöitä tai tappelijoita tai juoppoja tai haastamme riitaa yleisillä paikoilla niin siinä erehdytte pahemman kerran. Päinvastoin yleistä käsitystä olemme rauhallista kansaa ja haluamme nauttia hienoista esityksistä ja hyvästä seurasta:) Tässä olisi vielä hyvää aikaa tutustua kaikessa rauhassa noin 3-4 kk vaikkapa sähköpostin välityksellä ennen kesän tulevia keikkoja. Ja voit olla myös varma siitä etten tule ehdottamaan mitään seksiin viittamaan asiaa sillä haluan vaina sinusta seuraa tuleville festareille tai yksittäisille keikoille. Silläkään ei ole merkitystä, että onko sinulla kavereita vaiko ei sillä meillähän on toisemme? Olen lähellä helsinkiä. Eli kaikki käy noin 100 km helsingistä.
Kesän festariseuraa?
12
394
Vastaukset
- 188888888
Minäkin haluaisin festariseuraa. olen tosin vasta 18-vuotias tyttö enkä ole koskaan ollut festareilla, kun ei ole erityisemmin kavereita joitten kanssa lähteä, ja asun niin korvessa kaukana etten yksin osaisi enkä uskalla mennä. Ei ole siis mitään kokemusta festareista, joten olisi kiva saada joitain kavereita jotka osaa siellä kulkea jne. :DD kiinnostus on aina ollut kova mutta joka kesä vaan saanut angstata kotona.
- kiltti mies.
Festarit on kivoja. Olen ollut monilla festareilla ja ajattelin ainakin ruis rockkiin lähteä kesällä. Täällä Raumalla oli joskus RMJ festarit ja oli harmi kun se lopetettiin. Sedu tuli ahneeksi ja pilasi koko jutun. Olin myös Rakentamassa 11 kesänä sitä festaria ja oli se hienoa minusta. Porissa oli kerran sonisphere ja olin katsomassa metallicaa ja linkin parkkia silloin.
- ---
...
- mies 36
Menen kalajoelle juhannuksena siskon ja sen kaverin kanssa kun meidän vanhemmat ei päästä siskoo yksin. Oon siel kuitenkin yksin koska sisko menee menojaan. Toivon etta tapaisin jonkun kivan naisen siellä.
- 0123
Festareille lähtisin mielelläni, mutta hevi ei kuulu omiin musiikkimieltymyksiini...
- alkoholin vaarat
Muistutan että miespuolisen ei kannata juoda festareillakaan kuin kivennäisvettä.
Alkoholissa on paljon kaloreja ja aiheuttaa miestissit.
Koita siinä sitten t-paita päällä esiintyä ihmisten ilmoilla tissit hiessä.
Mahdoton yhtälö. Jos jotakuta kiinnostaa minun festari seurani niin täällä olis 21v metallisti pk-seudulta, miespuolinen... Tosin voi olla että mulla on muutakin seuraa matkassa, mutta jos juttuun tulee niin kyllähän porukkaan mahtuu. Laittakaa yksityisviestiä. En viitti ite ainakaan laittaa julkisesti omaa sähköpostiani.
- w_88
Onko täällä pelkästään hevareita, vai kiinnostaako ketään esim. Ruisrock, Ilosaarirock, The Voice Juhannus Himoksella tms.? :)
- tuco**
Oliskos ketään naista seuraks kolmikymppiselle miehelle provinssiin???
- osasto.xx
Morjesta!
Kaikki nettipalstat on täynnä yksinäisiä miehiä/poikia. Luulis että aika moni meistä tappaa itsensä kun alkaa pitkä yö ottamaan päähän ja muutenkin ahistaa. Vähitellen siis meistä miehistä pitäisi olla pula ja jokaiselle pitäisi riittää edes yksi nainen? Ei vaan tunnu toimivan...Siis kun mä en pysty tekemään tilaa tässä evoluutio ketjussa paremmille, niin eipä se ihme etten ole sitten naistakaan saanut. Söin aika monta vuotta joka päivä kourallisen pillereitä...aika vaikea sanoa auttoiko yhtään..? Pitikö ne yllä masennusta vai pitikö ne hengissä?
No nyt sitten lopetin niiden syömisen, olo on paljon parempi. Naiset on alkanu kiinnostamaan ja ulkonakin joku tirppa laulaa puussa täysillä. Ei kyllä pysty yhtään nukkumaan... :). - Volsung
Mites tulevan vuoden hevifestarit? Itsellä ei ole seuraa kun kaverit ei metallista niin piittaa mutta varsinkin ryyppäysfestarina tunnettu nummirock kiinnostaisi :) ketään enemmän tai vähemmän yksinäistä täällä joka haluaisi lähteä festarineitsyen matkaan?
- Anonyymi
Minäpä olen mattimyöhäisenä liikkeellä, olen siis menossa RockFesteille yksin nyt kolmena päivänä. Kuljen autolla eli olen selvin päin. Olen 40+ mies, työssäkäyvä, siisti ja yhteiskuntakelpoinen. Olisi kiva jos olisi vähän juttuseuraakin paikalla. Toki varmasti tulee tuttuja vastaan paikan päällä, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143