Kesän festariseuraa?

Festariseuraa

Oiskos ketään saman henkisiä naisimmeisiä jotka lähtis ensi kesänä hevi keikoille tai festareille kuten tuskaan? Luonnollisesti tulee olla täysi-ikäinen, koska yleensä kyseisillä keikoilla vaaditaan täysi-ikäisyys. Minä olen 35 vuotias mieshenkilö. Harrastan urheilua enkä tupakoi tai kapakoi. Kuten yleisesti luullaan hevimiehistä, että me ollaan rähisijöitä tai tappelijoita tai juoppoja tai haastamme riitaa yleisillä paikoilla niin siinä erehdytte pahemman kerran. Päinvastoin yleistä käsitystä olemme rauhallista kansaa ja haluamme nauttia hienoista esityksistä ja hyvästä seurasta:) Tässä olisi vielä hyvää aikaa tutustua kaikessa rauhassa noin 3-4 kk vaikkapa sähköpostin välityksellä ennen kesän tulevia keikkoja. Ja voit olla myös varma siitä etten tule ehdottamaan mitään seksiin viittamaan asiaa sillä haluan vaina sinusta seuraa tuleville festareille tai yksittäisille keikoille. Silläkään ei ole merkitystä, että onko sinulla kavereita vaiko ei sillä meillähän on toisemme? Olen lähellä helsinkiä. Eli kaikki käy noin 100 km helsingistä.

12

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 188888888

Minäkin haluaisin festariseuraa. olen tosin vasta 18-vuotias tyttö enkä ole koskaan ollut festareilla, kun ei ole erityisemmin kavereita joitten kanssa lähteä, ja asun niin korvessa kaukana etten yksin osaisi enkä uskalla mennä. Ei ole siis mitään kokemusta festareista, joten olisi kiva saada joitain kavereita jotka osaa siellä kulkea jne. :DD kiinnostus on aina ollut kova mutta joka kesä vaan saanut angstata kotona.

• kiltti mies.

Festarit on kivoja. Olen ollut monilla festareilla ja ajattelin ainakin ruis rockkiin lähteä kesällä. Täällä Raumalla oli joskus RMJ festarit ja oli harmi kun se lopetettiin. Sedu tuli ahneeksi ja pilasi koko jutun. Olin myös Rakentamassa 11 kesänä sitä festaria ja oli se hienoa minusta. Porissa oli kerran sonisphere ja olin katsomassa metallicaa ja linkin parkkia silloin.

• ---

...

• mies 36

Menen kalajoelle juhannuksena siskon ja sen kaverin kanssa kun meidän vanhemmat ei päästä siskoo yksin. Oon siel kuitenkin yksin koska sisko menee menojaan. Toivon etta tapaisin jonkun kivan naisen siellä.

• 0123

Festareille lähtisin mielelläni, mutta hevi ei kuulu omiin musiikkimieltymyksiini...

• alkoholin vaarat

Muistutan että miespuolisen ei kannata juoda festareillakaan kuin kivennäisvettä.
      Alkoholissa on paljon kaloreja ja aiheuttaa miestissit.
      Koita siinä sitten t-paita päällä esiintyä ihmisten ilmoilla tissit hiessä.
      Mahdoton yhtälö.

• Jos jotakuta kiinnostaa minun festari seurani niin täällä olis 21v metallisti pk-seudulta, miespuolinen... Tosin voi olla että mulla on muutakin seuraa matkassa, mutta jos juttuun tulee niin kyllähän porukkaan mahtuu. Laittakaa yksityisviestiä. En viitti ite ainakaan laittaa julkisesti omaa sähköpostiani.

• w_88

Onko täällä pelkästään hevareita, vai kiinnostaako ketään esim. Ruisrock, Ilosaarirock, The Voice Juhannus Himoksella tms.? :)

• tuco**

Oliskos ketään naista seuraks kolmikymppiselle miehelle provinssiin???

• osasto.xx

Morjesta!

Kaikki nettipalstat on täynnä yksinäisiä miehiä/poikia. Luulis että aika moni meistä tappaa itsensä kun alkaa pitkä yö ottamaan päähän ja muutenkin ahistaa. Vähitellen siis meistä miehistä pitäisi olla pula ja jokaiselle pitäisi riittää edes yksi nainen? Ei vaan tunnu toimivan...Siis kun mä en pysty tekemään tilaa tässä evoluutio ketjussa paremmille, niin eipä se ihme etten ole sitten naistakaan saanut. Söin aika monta vuotta joka päivä kourallisen pillereitä...aika vaikea sanoa auttoiko yhtään..? Pitikö ne yllä masennusta vai pitikö ne hengissä?

No nyt sitten lopetin niiden syömisen, olo on paljon parempi. Naiset on alkanu kiinnostamaan ja ulkonakin joku tirppa laulaa puussa täysillä. Ei kyllä pysty yhtään nukkumaan... :).

• Volsung

Mites tulevan vuoden hevifestarit? Itsellä ei ole seuraa kun kaverit ei metallista niin piittaa mutta varsinkin ryyppäysfestarina tunnettu nummirock kiinnostaisi :) ketään enemmän tai vähemmän yksinäistä täällä joka haluaisi lähteä festarineitsyen matkaan?

• Anonyymi

Minäpä olen mattimyöhäisenä liikkeellä, olen siis menossa RockFesteille yksin nyt kolmena päivänä. Kuljen autolla eli olen selvin päin. Olen 40+ mies, työssäkäyvä, siisti ja yhteiskuntakelpoinen. Olisi kiva jos olisi vähän juttuseuraakin paikalla. Toki varmasti tulee tuttuja vastaan paikan päällä, mutta kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4517
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1298
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      931
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe