Ikävää, että Virosta on tullut Suomen pahoinvoinnin lähde. Lähes kaikki Suomen suurimmat ongelmat jotka juurensa Viroon. Jos raja Viroon olisi vielä kiinni, niin Suomi olisi Euroopan rikkain ja hyvinvoimin maa. Viro pilaa suomalaisten terveyden, tuo työttömyyden, huumeet, rikollisuuden. Ikävä, että meillä on yksi naapurimaa tuollainen.
Viro syöpä ja Suomen lähes kaikkien ongelmien syy
15
309
Vastaukset
- Velirand
Tore, kui mõni inimene ikka nii positiivselt mõtleb. Irw
- tertere
Juu tähän on vielä lisättävä että jos sattuu jotain pahaa kuten pikku konflikti itärajalla, esim. virolainen heti kaiva maasta punainen lippu ja pistä suomalaisille puukko selkään...
tämä on historia, ja se opettaa...
periaatteessa ei tarvitse enää kauan odottaa, puukko selkään saadaan heti kun suomalaisella loppu varat virolaisten elättämiseen.- he he he
Ei edes Venäjä tarvitse enää Viron lentokenttiä Suomen pommittamiseen. Niin mitätön maa tuo on.
- Kohta.suomi.firmassa
Ei tässä tarvi niin pitkän odottaa.
Puukkoa tulee jo nykyisen systeemin vallitessa itä-naapurilta Suomalaisten selkään.
Ja herranjestas jos olet töissä virolais-suomalaisessa yrityksessä niin siitä sitä puukotusta tulee selkään heti kun selkäsi käännät.
Se on nähty ja koettu moneen kertaan.
YT:tä pukataan, suomalaisia ulos ja virolaisia sisään. Sitä sen yrityselämä on. - shhhhhhhhhhhhhhhhhh
Et oo paljon käynyt koulua?
- totuusvirosta
Kohta.suomi.firmassa kirjoitti:
Ei tässä tarvi niin pitkän odottaa.
Puukkoa tulee jo nykyisen systeemin vallitessa itä-naapurilta Suomalaisten selkään.
Ja herranjestas jos olet töissä virolais-suomalaisessa yrityksessä niin siitä sitä puukotusta tulee selkään heti kun selkäsi käännät.
Se on nähty ja koettu moneen kertaan.
YT:tä pukataan, suomalaisia ulos ja virolaisia sisään. Sitä sen yrityselämä on.fakta on se, että virolaiset valuivat tänne koska virolaiva uppoa.
kaikki heidän huudot ystävyydestä, veljeydestä ja yrittäjyydestä on aivan täyttä paska.
Ne ovat täällä koska kotimaa virossa on nälkä ja ne tuli tänne samasta syistä kuin somalin pakolaiset.
Ei sinänsä ole mitään erikoista, löytäkää virolaiset rohkeutta sanoa totuuden:
Viro on konkurssissa me ollaan täällä koska kotimaassa ei ole mitään syöttävä. he he he kirjoitti:
Ei edes Venäjä tarvitse enää Viron lentokenttiä Suomen pommittamiseen. Niin mitätön maa tuo on.
Kai olet huomannut , että Viro on EU:n jäsen
- raha ja hyöty
totuusvirosta kirjoitti:
fakta on se, että virolaiset valuivat tänne koska virolaiva uppoa.
kaikki heidän huudot ystävyydestä, veljeydestä ja yrittäjyydestä on aivan täyttä paska.
Ne ovat täällä koska kotimaa virossa on nälkä ja ne tuli tänne samasta syistä kuin somalin pakolaiset.
Ei sinänsä ole mitään erikoista, löytäkää virolaiset rohkeutta sanoa totuuden:
Viro on konkurssissa me ollaan täällä koska kotimaassa ei ole mitään syöttävä.Toki sen jokainen ymmärtää, että rotatkin jättävät uppoavan laivan. Kuka nyt niin tyhmä olisi, ettei lähtisi paremman elintason perään? Suomessa on kaikki niin paljon paremmin kuin Eestissä, ainakin vielä tällä hetkellä. Tosin ajat muuttuvat...
- karmea totuus
hagelberg kirjoitti:
Kai olet huomannut , että Viro on EU:n jäsen
Valitettavasti ei ole jäänyt huomaamatta.
- Vauhtia masiinaan
Eipä taideta TB:n baarissa sanomalehtiä lukea. Juuri äskettäin on kerrottu miten paljon suomalaisille (tuhansille) yrityksille on ollut etua yhteistyöstä virolaisten kanssa, joko sinne muutettuaan tai sitten täällä kotimaassa toimiessaan. Edullisempia verotus- ym ehtoja, koulutettua työvoimaa, laajempaa näkemystä kansainvälisiin asioihin jne.
Älkäät kadehtiko vaan menkää mukaan yhteistyöhön niin saatte osan kansainvälisestä touhusta ja tunnelmasta.- tertere
Juu kaikki maan petturit sinne- viron bisnestä pyörimään!
Olisi rehellistä myös jos kaikki lähtijät jättäisi suomen passi tänne, älkää tulko takaisin…
sinne vaan veroparatiisi Viroon!!!
Minä vaan lähtisin Tallinnan sossuun asioimaan, kiinnostaisi tietää saanko minä Tallinasta maksetun kämpän ja elinikäisen eläkkeen Virosta…
Pyöriköön bisnekset virolaiset siellä, minä ruven nostamaan maljat heidän terveyden puolesta.
Kukas muuten osa sanoa missähän Viron KELA sijaitse Tallinnassa?
tekee mieli käydä siellä kysymässä vähän rahaa.. - Säälin sua
tertere kirjoitti:
Juu kaikki maan petturit sinne- viron bisnestä pyörimään!
Olisi rehellistä myös jos kaikki lähtijät jättäisi suomen passi tänne, älkää tulko takaisin…
sinne vaan veroparatiisi Viroon!!!
Minä vaan lähtisin Tallinnan sossuun asioimaan, kiinnostaisi tietää saanko minä Tallinasta maksetun kämpän ja elinikäisen eläkkeen Virosta…
Pyöriköön bisnekset virolaiset siellä, minä ruven nostamaan maljat heidän terveyden puolesta.
Kukas muuten osa sanoa missähän Viron KELA sijaitse Tallinnassa?
tekee mieli käydä siellä kysymässä vähän rahaa..Jaha, foliohattusi on taas kateissa mutta ketjun aloittajan nimimerkki oli osuva sillä torvihan tuo on vailla totuuden häivää. Olisi kauheaa joutua elämään noin suppeaa elämää kuin sinä; ainoat piristyksesi lienevät monipersooniesi aivopierut joita tänne kirjoittelet. Voi raasua.
- noloaporukkaa
Voiluoja että osaa olla säälittävää. Hei oikeesti kasvakaa aikuisiksi ja olkaa suvaitsevaisempia. Virolaiset on ihan hyvää kansaa. Ihan samanlaisia kuin muutkin Eurooppalaiset. Oikeesti säälittää sellaset ihmiset, jotka todella kokevat olevansa ylempänä kuin toiset. Ja kaiken lisäksi vielä vaan sen takia, että on erimaalainen! Olkaa ystävällisiä ja miettikää vielä hetki, että mikä on oikein ja mikä väärin. Onko oikeesti väärin että syntyy Viroon ja sen takia on vihattu? VOILUOJA!
- Voi sitä raasua
Usko jo, ei täällä ole virovihaajia monikossa, vain tuo yksi ja hänen sivupersoonansa eli kaveri, joka on aina samaa mieltä hänen kanssaan :D
Täällä voi käydä nauramassa hänen jutuilleen, tökkäsee välillä niin huomaa että heppu reagoi kuin refleksieläin - älytoimintaahan ei niilläkään ole. Hän ei malta pysyä poissakaan täältä, ilmaantuu kommenteineen päivittäin.
- bad case for Finland
Suomessa olisi ainakin vähemmän rikollisuutta ja elintasopakolaisia viemässä hyvinvointia, vrt. maksetut sosiaalituet ja työpaikat, joista verot ohjautuvat suoraan Viroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974