tulihan vauhdille todellinen loppu. aapelin puu hevonen juoksi hautausmaalla avonaiseen hautaan. poks. siinä aapeli montussa hevosen selässä. ei siinä muuta kuin nostokurkia tilamaan. aapeli pelkäs hevosensa puolesta. jalka oli vasta leikattu. hyvä kun liima oli kuivanut. onnistunut nosto. aapeli oli iloinen. pastori sanoi. tälläinen meno ei sovi. aapeli istui sunnutaina jalka puussa. ihmiset sylkivät aapelin päälle. aapeli ei ollut onnellinen. hevonen söi kauraa pellolla. aapeli vilkutti hevoselleen. hevonen hirnahti. hyppäs aidan yli. juoksi aapelin luokse. puri jalkapuun poikki. aapeli oli vapaa. hyppäs ratsunsa selkään. katosi kirkon edustalta. aapeli oli iloinen.
ostos kärry
marke
2
268
Vastaukset
- voitto
ylä lakeuksilla on tyyntä.
- ottettu
todella orikinelli. ei matkittavissa. pisteissä seiskan luokkaa. voisit jatkaa pieni muotoisesti aluksi. suvussasi ei selvästi ole lukutaitoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136