Moneenko Rauman linja-autoasema on auki?

RaumalleTulossa

Kuinka moneen Rauman linja-autoasema siis on auki viikolla, niin että pääsee sinne sisälle?

11

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkovarma

Sanoisin klo 18 asti,ei ainakaan kauemmin,ja viikonloppuisin kokonaan suljettu!

• melkovarma

Varmaan olet jo vierailusi Raumalle tehnyt,mutta pakko korjata toi oma melko varma tietoni.Sorry,,,mutta asemahalli on nykyään auki arkisin vain klo 17 asti. Tuli tänään luettua se sieltä ovesta.

• Huollon Mies

Sinne jos meinaat mennä niin siististi sitten elelet. Se on kanssa vähän sellainen käyntikortti Raumasta turisteille. Siisti linja-autosema on samalla osoitus hyvin hoidetusta kaupungista muutoinkin.

• Blond Girll

Mun mielestä on vähän tylsää et linkkariasema menee kii jo aikasin illalla!!! Miks se ei vois olla samanlainen niinku Helsan asema, missä nuoriso saa notkuu koko yön viikonloppusin? Olis iteki halunnu henkgata sellasesa paikas aikanaan teininä ku tuli notkuttuu keskustas.

Eli nyt päättäjät voi sanoo et se täst lähin pidetään auki koko yön! Niiden omatkin lapset pääsis siellä sit henkgaan, eikä tarvis palella tai tulla kipeeks.. Et silleen!

• melkovarma

Jos ei auki yömyöhään,niin ainakin viikonloppuisin! Itse olen kaivannut lämmintä suojaa etenkin lauantaiaamuisin,kun bussilta tulee ja toiselle menee.Puolituntiakin on silloin pitkä aika odottaa matkatavaroineen ulkona tuulessa ja viimassa .

• karsee pytinki

Hei nyt puhutaa rauman linkkariasemasta. Yks asiakas tunnissa ja ulkoapäin vois luulla että ollaan venäjällä. Nuorison kokoontumistilaksi sopisi hyvin.

• Blond Girll

Sinne vois rakentaa joku cafen, mis vois istuu siis vaik koko yön. Tollanen rakennus ja keskeisel paikkaa tarvis muutaki kun ne yhen asiakkaan tunnis. Eli cafe pystyyn, sellanen jos vois muutki ku nulikat henkgailla. Ja jukepoksista sit musat. Et silleen!

• Manalan ankkuri

rauman linkkuri vie manalaan, kuten paikalliset linnit, linnamot. kitaraa päähän huumehörhöt.

• Linnhomo

Ja haluan ehdottomasti tähdentää, että varsinkin sinisaaren linnit on umpihomoja. Ja vähintäänkin vitun pellejä. hehhehhehhh!

• tervetuloakuolema
        Linnhomo kirjoitti:

Ja haluan ehdottomasti tähdentää, että varsinkin sinisaaren linnit on umpihomoja. Ja vähintäänkin vitun pellejä. hehhehhehhh!

Ja tervetuloa linni vitun neitiboy

• vitu petturi L
        tervetuloakuolema kirjoitti:

Ja tervetuloa linni vitun neitiboy

linni, sut niitetää.. hehhehhheee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91