Kannattaako ja voiko 18-vuotiaana enää aloittaa?

Ei ihan rukajärvi

Terse!

Kannattaako enää ''näin vanhana'' aloittaa lautailua? En ikinä ole laudalla laskenut mutta näyttää se niin hienolta että pittää se kokeilla. Haluaisin oppia laskemaan, eli edes pysymään pystyssä.Pistäkää kommenttia että voiko ja pystyykö enään oppimaan?

6

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

Ite aloin puolet vanhempana ja hyvin olen oppinu lajin. Perus rinnelaskua, hypyt ei enää kiinnosta.

• knowitall

Kannattaa,voi, ja täytyy. Ei ikä ole este.

• jakkis3

Itse aloitin 25 vuotiaana ja nyt , 36 vuotiaana Verbierin offarit menee ihan nätisti. Just eilen laskin Geleltä ja MoFolta alas polven korkuisessa puuterissa. Kivaa oli.
      Ikä ei ole este vaan asenne. Tunnen henkilökohtaisesti erään 50v rouvan joka päätti opetella lautailemaa. Siinä on hyvä asenne. Tsemppiä vaan, olet vasta 18v.
      Tästä vielä hyviä kannustusvideoita kehiin...

http://snowheads.com/ski-forum/viewtopic.php?t=75095

• brophy

Kannattaa, ite alotin vasta 27 vuotiaana, aiemmin laskin suksilla mutta nyt viiteen vuoteen ei ole tullu muulla laskettua kuin laudalla.

• Lari85

Aluksi ajattelin, että tämä on provo viesti, mutta ehkä tarkoitit voitko päästä vielä maailman huipulle? Se riippuu täysin fyysisestä olemuksesta, siitä, että sinulla on tahtotila, selkeä tavoite ja mahdollisuudet treenata. Ikä ei ole ongelma! Toki myös tausta vaikuttaa.

mutta jos tarkoitit kysyä, voitko ylipäätään harrastaa lautailua niin ei muuta kuin sopivat varusteet niskaan ja rinteisiin. Ekana kannattaa opetella kaatumaan turvallisesti. Lautailun oppii muutamassa päivässä!

• Keisari?

Miksei vois ? 18 vuotias on nuori ja elämää edessä, tylsistyä voi sitten vanhana jos välttämättä haluaa. Asenteesta se on kiinni. Mä ainaki arvostan sitä että löytyy se palo nähä kaikenlaista ja tehä asioita mistä tykkää. Ite oon siis nyt 19 jos asia kenellekkää mitää merkkaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe