Terse!
Kannattaako enää ''näin vanhana'' aloittaa lautailua? En ikinä ole laudalla laskenut mutta näyttää se niin hienolta että pittää se kokeilla. Haluaisin oppia laskemaan, eli edes pysymään pystyssä.Pistäkää kommenttia että voiko ja pystyykö enään oppimaan?
Kannattaako ja voiko 18-vuotiaana enää aloittaa?
6
285
Vastaukset
- ---------
Ite aloin puolet vanhempana ja hyvin olen oppinu lajin. Perus rinnelaskua, hypyt ei enää kiinnosta.
- knowitall
Kannattaa,voi, ja täytyy. Ei ikä ole este.
- jakkis3
Itse aloitin 25 vuotiaana ja nyt , 36 vuotiaana Verbierin offarit menee ihan nätisti. Just eilen laskin Geleltä ja MoFolta alas polven korkuisessa puuterissa. Kivaa oli.
Ikä ei ole este vaan asenne. Tunnen henkilökohtaisesti erään 50v rouvan joka päätti opetella lautailemaa. Siinä on hyvä asenne. Tsemppiä vaan, olet vasta 18v.
Tästä vielä hyviä kannustusvideoita kehiin...
http://snowheads.com/ski-forum/viewtopic.php?t=75095 - brophy
Kannattaa, ite alotin vasta 27 vuotiaana, aiemmin laskin suksilla mutta nyt viiteen vuoteen ei ole tullu muulla laskettua kuin laudalla.
- Lari85
Aluksi ajattelin, että tämä on provo viesti, mutta ehkä tarkoitit voitko päästä vielä maailman huipulle? Se riippuu täysin fyysisestä olemuksesta, siitä, että sinulla on tahtotila, selkeä tavoite ja mahdollisuudet treenata. Ikä ei ole ongelma! Toki myös tausta vaikuttaa.
mutta jos tarkoitit kysyä, voitko ylipäätään harrastaa lautailua niin ei muuta kuin sopivat varusteet niskaan ja rinteisiin. Ekana kannattaa opetella kaatumaan turvallisesti. Lautailun oppii muutamassa päivässä! - Keisari?
Miksei vois ? 18 vuotias on nuori ja elämää edessä, tylsistyä voi sitten vanhana jos välttämättä haluaa. Asenteesta se on kiinni. Mä ainaki arvostan sitä että löytyy se palo nähä kaikenlaista ja tehä asioita mistä tykkää. Ite oon siis nyt 19 jos asia kenellekkää mitää merkkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094600Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221805- 1391555
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751315Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761123Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131059Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962