Terse!
Kannattaako enää ''näin vanhana'' aloittaa lautailua? En ikinä ole laudalla laskenut mutta näyttää se niin hienolta että pittää se kokeilla. Haluaisin oppia laskemaan, eli edes pysymään pystyssä.Pistäkää kommenttia että voiko ja pystyykö enään oppimaan?
Kannattaako ja voiko 18-vuotiaana enää aloittaa?
6
343
Vastaukset 6
- ---------
Ite aloin puolet vanhempana ja hyvin olen oppinu lajin. Perus rinnelaskua, hypyt ei enää kiinnosta.
- knowitall
Kannattaa,voi, ja täytyy. Ei ikä ole este.
- jakkis3
Itse aloitin 25 vuotiaana ja nyt , 36 vuotiaana Verbierin offarit menee ihan nätisti. Just eilen laskin Geleltä ja MoFolta alas polven korkuisessa puuterissa. Kivaa oli.
Ikä ei ole este vaan asenne. Tunnen henkilökohtaisesti erään 50v rouvan joka päätti opetella lautailemaa. Siinä on hyvä asenne. Tsemppiä vaan, olet vasta 18v.
Tästä vielä hyviä kannustusvideoita kehiin...
http://snowheads.com/ski-forum/viewtopic.php?t=75095 - brophy
Kannattaa, ite alotin vasta 27 vuotiaana, aiemmin laskin suksilla mutta nyt viiteen vuoteen ei ole tullu muulla laskettua kuin laudalla.
- Lari85
Aluksi ajattelin, että tämä on provo viesti, mutta ehkä tarkoitit voitko päästä vielä maailman huipulle? Se riippuu täysin fyysisestä olemuksesta, siitä, että sinulla on tahtotila, selkeä tavoite ja mahdollisuudet treenata. Ikä ei ole ongelma! Toki myös tausta vaikuttaa.
mutta jos tarkoitit kysyä, voitko ylipäätään harrastaa lautailua niin ei muuta kuin sopivat varusteet niskaan ja rinteisiin. Ekana kannattaa opetella kaatumaan turvallisesti. Lautailun oppii muutamassa päivässä! - Keisari?
Miksei vois ? 18 vuotias on nuori ja elämää edessä, tylsistyä voi sitten vanhana jos välttämättä haluaa. Asenteesta se on kiinni. Mä ainaki arvostan sitä että löytyy se palo nähä kaikenlaista ja tehä asioita mistä tykkää. Ite oon siis nyt 19 jos asia kenellekkää mitää merkkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555