neitsytM

KaurisN

Olen rakastunut neitsytmieheen!!
Onko toivoa..vaikuttaa aikas "ujolta" tapaukselta..

7

5733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytM

      on toivoa.Muista ettei neitsyt ole ensinmäisenä tyrkytämässä itseään.
      Mielummin ensin pysyttelee taustalla "tarkkailemassa" tilannetta,josko vaikka kannattaisi tarttua tilaisuuteen.Kunhan et vaan ala "ahdistelemaan",niin kyllä se siitä...

    • nanna

      Olen kaurisnainen ja seurustellu neitsytmiehen kanssa nyt puoli vuotta. Alussa hän oli aika ujo, sillä ei ollut varma minun tunteistani. Kannattaa siis kertoa neitsyelle tunteensa avoimesti, hän arvostaa rehellisyyttä ja suoruutta.
      Neitsytmiehen kanssa kaikki oli aluksi aivan ihanaa..hän oli tosi huomaavainen, meillä oli aikaa toisillemme, keskustelimme paljon ja tulimme mielettömän hyvin toimeen.
      Mutta nyt on toisin. Mies aloitti työt pari kuukautta sitten ja sen jälkeen hänen ajatuksiinsa ei ole paljon muuta mahtunutkaan. Näemme aika harvoin. Työ on tosi tärkeä juttu, neitsyt haluaa käyttää aikansa tehokkaasti. Hän on myös tosi tarkka varsinkin rahan suhteen, tahtoo aina olla oikeassa ja arvostelee tekemisiäni, mikä ärsyttää minua, koska haluan tehdä jutut omalla tyylilläni.
      Tämä tilanne todella rassaa minua, sillä tiedän että pinnan alla hän on edelleen se herkkä ja välittävä tyyppi, johon rakastuin. Vielä olen pysynyt uskollisena, tukenut häntä työasioissa ja pysytellyt jopa hieman taka-alalla, etten häiritsisi hänen keskittymistään. Mutta pelkäänpä etten kauaa jaksa näin, sillä itse kaipaan suhteelta enemmän romantiikkaa ja hellyydenosoituksia eikä neitsytmies taida olla paras merkki niitä antamaan.

    • neitsytn

      Neitsyt mies on yleensä aluksi hirveen ujo..neitsyt naisetki taitaa olla..?

      Mutta, kun yrittää vaan ahkerasti tutustua niin kyllä se neitsytmies siitä lämpee..

      Neitsytmies antaa kaikkensa kun se oikea sattuu kohdalle!

    • Olen neitsyt mies, voin taata, että kunhan sen kesytät, (taitoahan sinulla on) niin tulet saamaan ihanann miehen.
      Vähän pikkutarkkoja me olemme siinäkin asiassa, mutta muuten olemme hempeitä, rehellisiä, uskollisia ja pidämme naista hyvänä kaikella tavalla. Tulet varmasti neitsytmiehen kanssa onnelliseksi.

    • RAKASTUNUT OON

      Minäkin oon. Olen itse Oinas mies. Kestääkö RAKKAUS?

      • cassiopeya

        olipa kerran suhde (sata vuotta sitten tai jotain sinne päin)jouskarilla neitsytmieheen... alkukankeuden jälkeen oli suoranaista ilotulitusta...päättyi sittemmin olosuhteiden pakosta...


    • Olen neitsyt mies, ja olen ujo. Ujoudestani pääsin tutustuttuani Elämäninaiseen kirjeitse en nyt mainosta tuota maksullista lafkaa, koska se on sivuasia. Auta rakastamaasi miestä alkuun, ehkä se luonto hoitaa loput ja jos ei hoida niin hoida sinä, ota selvää rakastaako hän sinua, älä tuhlaa aikaasi funtsimalla toimeksi, "elämä on lyhyt kun lapsella paita"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe