Olen rakastunut neitsytmieheen!!
Onko toivoa..vaikuttaa aikas "ujolta" tapaukselta..
neitsytM
7
5733
Vastaukset
- neitsytM
on toivoa.Muista ettei neitsyt ole ensinmäisenä tyrkytämässä itseään.
Mielummin ensin pysyttelee taustalla "tarkkailemassa" tilannetta,josko vaikka kannattaisi tarttua tilaisuuteen.Kunhan et vaan ala "ahdistelemaan",niin kyllä se siitä... - nanna
Olen kaurisnainen ja seurustellu neitsytmiehen kanssa nyt puoli vuotta. Alussa hän oli aika ujo, sillä ei ollut varma minun tunteistani. Kannattaa siis kertoa neitsyelle tunteensa avoimesti, hän arvostaa rehellisyyttä ja suoruutta.
Neitsytmiehen kanssa kaikki oli aluksi aivan ihanaa..hän oli tosi huomaavainen, meillä oli aikaa toisillemme, keskustelimme paljon ja tulimme mielettömän hyvin toimeen.
Mutta nyt on toisin. Mies aloitti työt pari kuukautta sitten ja sen jälkeen hänen ajatuksiinsa ei ole paljon muuta mahtunutkaan. Näemme aika harvoin. Työ on tosi tärkeä juttu, neitsyt haluaa käyttää aikansa tehokkaasti. Hän on myös tosi tarkka varsinkin rahan suhteen, tahtoo aina olla oikeassa ja arvostelee tekemisiäni, mikä ärsyttää minua, koska haluan tehdä jutut omalla tyylilläni.
Tämä tilanne todella rassaa minua, sillä tiedän että pinnan alla hän on edelleen se herkkä ja välittävä tyyppi, johon rakastuin. Vielä olen pysynyt uskollisena, tukenut häntä työasioissa ja pysytellyt jopa hieman taka-alalla, etten häiritsisi hänen keskittymistään. Mutta pelkäänpä etten kauaa jaksa näin, sillä itse kaipaan suhteelta enemmän romantiikkaa ja hellyydenosoituksia eikä neitsytmies taida olla paras merkki niitä antamaan. - neitsytn
Neitsyt mies on yleensä aluksi hirveen ujo..neitsyt naisetki taitaa olla..?
Mutta, kun yrittää vaan ahkerasti tutustua niin kyllä se neitsytmies siitä lämpee..
Neitsytmies antaa kaikkensa kun se oikea sattuu kohdalle! Olen neitsyt mies, voin taata, että kunhan sen kesytät, (taitoahan sinulla on) niin tulet saamaan ihanann miehen.
Vähän pikkutarkkoja me olemme siinäkin asiassa, mutta muuten olemme hempeitä, rehellisiä, uskollisia ja pidämme naista hyvänä kaikella tavalla. Tulet varmasti neitsytmiehen kanssa onnelliseksi.- RAKASTUNUT OON
Minäkin oon. Olen itse Oinas mies. Kestääkö RAKKAUS?
- cassiopeya
olipa kerran suhde (sata vuotta sitten tai jotain sinne päin)jouskarilla neitsytmieheen... alkukankeuden jälkeen oli suoranaista ilotulitusta...päättyi sittemmin olosuhteiden pakosta...
Olen neitsyt mies, ja olen ujo. Ujoudestani pääsin tutustuttuani Elämäninaiseen kirjeitse en nyt mainosta tuota maksullista lafkaa, koska se on sivuasia. Auta rakastamaasi miestä alkuun, ehkä se luonto hoitaa loput ja jos ei hoida niin hoida sinä, ota selvää rakastaako hän sinua, älä tuhlaa aikaasi funtsimalla toimeksi, "elämä on lyhyt kun lapsella paita"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592