Laitan tänne yksinäisyyspalstalle myös mainoksen tästä uudesta foorumista, jonka tänään tein.
Eli koska mitään ystävänhakupalstaa ei ainakaan suomenkielisenä ole, ja olen huomannut että sellaiselle tosiaan olisi tarvetta, niin tein tänään aikani kuluksi foorumin, joka on omistettu ystävien hakemiselle :) Nyt vaan kaikki yksinäiset liittymään ja laittamaan omia ilmoituksia sinne!
http://kaverihaku.keskustelu.info/
Ystäviä hakeville perustettu foorumi!
22
852
Vastaukset
- Ikäsyrjintää
Olet unohtanut muokata opastustekstit. Nyt kaikki palstat on ohjeiden mukaan nuorille aikuisille.
Totta muuten, kiitoksia kun huomautit! :D Ei ole ikäsyrjintää ^^ Sinne vaan kaikki iästä riippumatta.
- yksityine
Tulkaa kanssa skypeen.
[email protected] - tönkstönks
Juu mäkin yksinäinen kirjoittelin toisen yksinäisen kanssa joka sitten ei ollukkaan niin yksinäinen...ei tunnu kivalta lukea et nyt mä meen sinne ja se tulee tänne ja sitten me mennään sinne...ite kun kökötät yksinäsi kotona. Ihan oma vika tiedän, olen vaan menettänyt luottamukseni ihmiseen aina tulee paskaa silmille. Kaipa mä olen liian vaativa enkä osaa ottaa rennosti kaveruutta. Niin ei tartteis olla ees ystävä kun ois vaan puhekaveri.
- ruma ja yksin
Tuskin rumaa halutaan ees kaveriksi.
- 31-vuotias keski-iässä?
Hyvä juttu, kiitos siitä. Toivon, että elän yli 60-vuotiaaksi, enkä nyt 30 vee oisi vielä keski-iässä :b.
- pliiiiis
juu samaa katsoin täytän ens kuussa 30 eli keski-ikä tuppaa,
Ei kyllä saa osallistajaa, varsinkin kun ekaks aattelin että JES vihdoin joku tajusi tehdä ystävänhakupalstan, joka ei katso ikää vaan oikeasti niitä asioita, joita ystävältä haetaan eli vaikka harrastusta/yhteisiä mielenkiinnonkohteita niin paskat, samanlaista ahdasta mieltä kuin kaikkialla muuallakin.
Siis oikeesti, eri-ikäiset ihmiset voi olla samassa elämäntilanteessa, tykätä samoista telkkarisarjoista, samoista asioista... ja eri ikäisiltä saa niihin niin paljon uutta näkemystä, miks se on niin vaikea tajuta? Jos kerta netissä voi olla "kasvoton" niin mikä tää ikäjuttu on? Mä hengaan vaan ysikakkosten kanssa, ysikolmoset on niin lapsellisii ja ysiykköset iha dorkii... pliiiiis kirjoitti:
juu samaa katsoin täytän ens kuussa 30 eli keski-ikä tuppaa,
Ei kyllä saa osallistajaa, varsinkin kun ekaks aattelin että JES vihdoin joku tajusi tehdä ystävänhakupalstan, joka ei katso ikää vaan oikeasti niitä asioita, joita ystävältä haetaan eli vaikka harrastusta/yhteisiä mielenkiinnonkohteita niin paskat, samanlaista ahdasta mieltä kuin kaikkialla muuallakin.
Siis oikeesti, eri-ikäiset ihmiset voi olla samassa elämäntilanteessa, tykätä samoista telkkarisarjoista, samoista asioista... ja eri ikäisiltä saa niihin niin paljon uutta näkemystä, miks se on niin vaikea tajuta? Jos kerta netissä voi olla "kasvoton" niin mikä tää ikäjuttu on? Mä hengaan vaan ysikakkosten kanssa, ysikolmoset on niin lapsellisii ja ysiykköset iha dorkii...Moi!
Joo myönnetään että oli vähän tyhmä tuo ikäjaottelu tuolla foorumilla. Ylipäätänsä tuo että olen jakanut siellä ihmiset ryhmiin iän mukaan. Tarkoitus oli vain helpottaa kaverien hakemista. Ajattelin ensin laittaa nuo ryhmät alueittain mutta koin sitten iän helpompana. Toisaalta siellä on myös mahdollista kirjottaa "ikärajattomalle" palstalle, jos tahtoo. Mutta nyt sieltä on poistettu merkintä 18-30v siitä nuorten aikuisten palstasta.
- yksityine
Tuu skypeen niin jutellaan. Ei ahdasmielisyyttä.
- realisti.
Tuollainen foorumi on hyvä idea, mutta jos sille ei saa kunnollista näkyvyyttä, kävijämäärät jää niin pieniksi ettei se vaan toimi. Ja se kunnollinen näkyvyys tarkoittaa jotain ihan muuta kuin muutamaa linkkiä keskustelupalstoilla... Vastaavia palstoja on nähty aiemminkin, mutta ne on hiipunut heti alkuunsa. Toivotan tälle palstalle parempaa menestystä, vaikka epäilenkin ettei tälle käy yhtään sen paremmin.
- anu saukko
niin eihän ne koskaan toimi :(
Onko kenelläkään sitten mitään ideoita näkyvyyden saamiseksi? Lähinnä olen pyrkinyt laittamaan mainostusta sinne, missä ihmiset pyörivät ystäviä etsimässä. Jos jollakin on jotain hyviä ideoita, niin niitä otetaan vastaan!
- realisti.
hullu_pasifisti kirjoitti:
Onko kenelläkään sitten mitään ideoita näkyvyyden saamiseksi? Lähinnä olen pyrkinyt laittamaan mainostusta sinne, missä ihmiset pyörivät ystäviä etsimässä. Jos jollakin on jotain hyviä ideoita, niin niitä otetaan vastaan!
Raha tai suhteet. Ilman niitä on turha edes haaveilla riittävästä näkyvyydestä.
- Ainoa minä
Vitsin hyvä idis. Kiitos kun teit tuollaisen.
- voiskokeilla
No aina kannattaa yrittää, eikö se ole onnistunut jos edes joku (eli käytännössä vähintään kaksi) saa kaverin.
Mutta miten sitä näkyvyyttä sais enemmän?
Jos jollain on ideoita, niin varmaan saa tännekin jakaa.
Ja ilmeisesti siellä siis toimii yksityisviestit myös, ettei tartte julkisesti jutella kaikkea? - Ainoa minä
Hyvä idis olis lisätä tuohon jokin paikkakunta jaottelukin.
- 5435435345
Joo ja muita tärkeitä jaotteluperusteita on ainakin sukupuoli (sukupuolivähemmistöjä unohtamatta), horoskooppi ja hiusten väri. En mä ainakaan tahdo kaveriksi mitään blondia ja mulle kelpaa vaan transnaiset! Foorumille tulee kuitenkin niin paljon ilmotuksia ettei sopivia löydä hullukaan ilman perusteellista jaottelua.
- amoral
Moi.
Olen 35 vuotias mies. Pelaan salibandyä 2kertaa viikossa ja tarkoitus olisi lisätä liikuntaa tässä kesää kohti mentäessä en vaan ole vielä päättänyt, että mitä se tulee olemaan, mutta päämääränä olisi 4kertaa viikossa liikkua ja säännöllisesti. Luonnollisesti en polta enkä viihdy kapakoissa enkä käytä alkoholia. Muutin 6kk sitten Karkkilaan asumaan, koska erosin parisuhteesta. Nyt siis asun yksin. Tulen toimeen erinomaisesti omillani. Liikkuminen ei ole ongelma ja tarkoitan eli pääsen, vaikka helposti Helsinkiin liikkumaan koska tahansa. Kiinnostuksen kohteitani on hevimusiikki ja haluaisin kesällä päästä esim. tuskafestareille jossa on joka lajia metalli musiikkia. Erityisesti melodinen ja power metal on mieleeni esimerkkinä vaikkapa stratovarius. PS. Karkkilassa on upea luonto mm. Vähävesi jossa voi vaikkapa meloa jävessä ja siellä on opastettuja kanoottieretkiä, keilaan mielelläni kaverin kanssa ynnä muuta. Voit kirjoitella rohkeasti vaan [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195790- 173256
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192956Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1592110Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711434Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421415Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31208Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061136Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641107