Renuranska ja SUMI

Pahalta näyttää

Viitaten ranskalaiseen ajattelutapaan ja sitä kautta suunitteluun, insinööritaitoon niin ei hyvältä Sumin kohtalo Grenoblessa vaikuta.
Yksi vaihtoehto olisi ollut antaa luonnolliselle parantumiselle aikaa, eikä alkaa poraamaan päähän reikiä, keinotekoista koomaa, ynnä muuta suorittamaan. Vaikea tilanne lääkärille/lääkäreille, jos olisi kuollut olisi voitu syyttää, että ei mitään tehty. Mutta miten olisi tilanne, jos vain vuodelepoa ja viileä kääre päähän, luontaista toipumista. Turvotushan on luontainen reaktio kehossa, joka laskee maalaisjärjen mukaan ajallaan levossa, kun paraneminen pääsee käyntiin.
Kun ei Ranskassa osata autoakaan valmistaa, niin kuinka sitten aivoja korjata. On taidettu aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä ronkkimisella.
Tiedän muutaman tapauksen, jossa päänsä lyönyt on itse kävellyt kotiinsa ja sänkyyn kuollut. Mikä on oikea ratkaisu missäkin tilanteessa, sitä ei taida kukaan tietää, lääkäritkään eivät voi aina parantaa, päinvastoin voivat toimia virheellisesti tilanteessa. Miten edesauttaa luontaistaparanemista parhaiten, siinä ydin. Luontaisenparanemisen estäminen monenlaisilla toimilla voi myös johtaa päinvastaiseen mihin pyritty. Tämä ei suoraan liity renuun, mutta Ranskaan ja autoiluun kuitenkin.

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasnolottaasuzuajaa

Ja taas koki sukisuki-miehen ego kovan kolauksen: nimittäin Sukizuki Ass-Cross oli TM:n talviautovertailun HUONOIN. Se sai vain 7,3 pistettä, ja esim. Renault Captur oli huomattavasti parempi saadessaan 7,7 pistettä. Sukizukissa moitteita saivat huonolla tolalla oleva jousitusmukavuus, täysin hengetön ohjaus, kulutus, päästöt ja lämmityslaitteen teho. Paljon moitittavaa ja suhteellisen vähän kehuttavaa siis.

Joten miksi taistella tuulimyllyjä eli totuutta vastaan? Renault on tutkitusti laadukkaampi ja sillä pärjää Suomen talvessa paremmin. Joten ei ole Sukizukia suunniteltu talveen, toisin kuin Rellu.

Sinuna lähtisin kyllä hyvin nopeasti häntä koipien välissä pois Renu-palstalta.

• missä lääkitys?

Mistä sukisuki miehestä oikein höpötät renuaja? Onko lääkityksesi unohtunut kun jo tuollaisia hourailet? Äkkiä lääkäriin sillä se jonniinjoutava renuaminen saa nyt loppua.

• mikä renuaja?
        missä lääkitys? kirjoitti:

Mistä sukisuki miehestä oikein höpötät renuaja? Onko lääkityksesi unohtunut kun jo tuollaisia hourailet? Äkkiä lääkäriin sillä se jonniinjoutava renuaminen saa nyt loppua.

No niin, noin koville ottaa. Piti moneenkin ketjuun kommentoida, mutta yhteenkään kysymykseen et taaskaan vastannut. On se varmasti rankkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe