Hei, olen aloitteleva, oma toimi matkaaja. Varasin bookin comin kautta hoteli huoneet , ja nyt epävarmuus kalvaa. Onko todellakin varaukseni hotellissa? Mistä saisin hotellin yhteystiedot. (guuglasin, mutta hotellin yhteystietoja ei sieltä kautta löytynyt). Miten teille on käynyt Booking comin kautta tapahtuneille varauksille.
Olemme menossa matkalla, avoin mielin, mutta kuitenkin haluaisimme varmistaa mahdollisemman pitkälle, jotta matkassa olisi mahdollisemman vähän huonoja yllätyksiä. :)
Booking comista varaus
pumpuli auringossa
4
141
Vastaukset
- uralt
Varauksesta pitäisi tulla välittömästi sähköpostiin vahvistus. Saitko?
- itsekin epäilin
Sain vahvistukset.Viime yö Kuusamossan´Nyt Saariselällä.
- Perdone.
Tämä aloittaja taitaa olla se, joka tehtailee eri asioista todentuntuisia kyselyjä.
Puolenkymmentä olen havainnut, on varmasti enemmän jos viitsii selata.
Tämän enempää en aio asiaan kajota. - hyvin pelaa
no olipa trolli tai ei niin ainakin minulla kaikki booking.com in kautta tehdyt varaukset on toimineet just niin kuin pitää. varauksia ehkä noin kymmenkunta takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810