Puuma sai...

Puumako?

Sain kerrankin nuorta ja urheilullista. Olen eronnut äskettäin ja liittoni aikana en pystynyt haavettani toteuttamaan mutta nyt kun olen vapaa toteutin mielitekoni.
Viikonloppuna aion antaa myös tämän pojan kaverille . Ihanaa saada vielä 42 vuotiaana nuorta 17 v poikaa.Ja toista samanlaista hetken päästä.

8

1693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot ihana

      Se on hienaa naida napsauttaa tollasta 42 vuotiasta kerma persettä millon uusiksi vieläki nenänpää musteessa grhaau

    • Puuma ikä 44

      Jopa on mielikuvitusta. Tuota ei nyt usko kukaan. Ei aikuinen nainen oikeasti ala keskenkasvuisten pentujen kanssa räpeltämään. Taisi olla märkä päiväuni. Johan nyt järkikin sanoo, että tuon ikäinen pojankoltiainen on osaamaton. Löytääkö ees panolleen paikkaa naisesta, muusta puhumattakaan.

      Minä puuma isken kolmikymppisiä. On niissäkin eroja. Kokenut, jo joitakin pitkiä parisuhteita elänyt on paras. Ei säikähdä pimppin näkemistä, koskemista, nuolemista. Puistattaa ajatuskin siitä, että joku pentu nuljuaa päällä. Aikuinen nainen tarvii rohkeaa rakastelijaa. Pitkä viikonloppu nautiskellen on jees!!!! Aikuisen miehen kun bongaa baarista, vie hänet kotiin ja leikkii pitkät leikit, niin tietää nauttineensa. Ja olen yleensä varannut hyvät juomat ja syömiset, että uros jaksaa. Ai tätä aistien riemua.

      Neuvoisin Puumako? nimimerkkiä jättämään kakarat kasvamaan ja hakemaan parasta panomiestä.

    • Väinö 84v

      Olit Venla 16v ihan parasta mitään oon saanu, kiitos vielä, ja palataan asiaan taas, eläkepäivänä, niin saat reilusti taskurahaa..

    • tääl ois nuorta ja komeeta;)

    • puumanrakastaja

      Puumat on just parhaita, kokeneita kiimaisia ja osaavia! Tässä huippuhyvä video puumanaisesta tositoimissa nuoren miehen kanssa

      http://q.gs/5bF5z

      • kerjuri

        kerjäämässä adfly linkillään


      • Yök, aloittajaa

        Joo, nuoren miehen kanssa --- vaan ei kakaran!


    • Hei NAINEN 40v,ota yhteyttä m35v sporttiseen,mukavaan kundiin,joka haluis nuolla ja naida sulle useat huiput,pidetään hauskaa ja nautitaan estoitta toisistamme :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1744
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1149
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      79
      1010
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      694
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    Aihe