Aitoasunnot

gkjgk.

mainostaa itseään: "asuntoarvio nyt 0e"

Ainahan asuntoarvio on ilmainen! :) Firmalla myös (pienellä kirjoitettu) korkea välityspalkkio: 4,96%.

Kannattaa kilpailuttaa aina vähintään kolmella firmalla kun olette myymässä. Se ei maksa mitää, mutta voitte tienata kymmeniä tuhansia.

44

7235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieron tie

7500€ keskihintasesta 150000€ kämpästä. Normaalityöntekijän 3 kuukauden palkka. Eipä oo paha palkkio. Miten tuommosella edes elää?

• just joo

Fiksut osaa taas laskea nuo tulot. Meinaatko, että jos välittäjäpalkkio on esim. 7500€, niin se tulee suoraan näppiin. Siinä on aika paljon kuluja välissä.

Toki siinä olen samaa mieltä, että kannattaa välittäjät kilpailuttaa. Pitkän pennin voi siinä säästää.

• mieron tie

Meinaatko että se tavallinen työntekijä, oli sitten kuinka fiksu hyvänsä, saa palkkansa puhtaana käteen?

• Anonyymi

Se pitää paikkansa, toinen velottaa yli yhdeksänsataa toinen tekee hiukan yli neljälläsadalla!? Mistä moinen hintahaitari?
        Kilpailuta jos se vaan on mahdollista,
        meillä ei ollut.

• Motä

Mihin välittäjää tarvitsee? Oikotien ilmoitus 129€. Kauppakirjat saa myös samasta
      Palvelusta ilmaiseksi.

Miksi siis tarvitaan välittäjää?

• Simpauttelija

Tienata kymmeniä tuhansia? Jos asunnon toteutunut kauppahinta on 200000, jää välityspalkkio mainitsemallasi 4,96% -taksalla alle kymmeneen tuhanteen. Joten mistä se kymmenien tuhansien tienaaminen tulee?

Ja jos vastaat jotain liittyen välittäjien ehdottamiin hintapyyntöihin, ryhdyn nauramaan.

• 11+1

No jos myy 2 miljoonan kämppää, niin siitä vaikka.

• Välittäjän tarve?

Myykää ne asunnot itse.

• muista tinkiä.

Tänä päivänä välittäjät ottaa välitykseen 2,5 prossan palkkiolla. On niin tiukat ajat.

• Jakajajsjajjaaj

Edelleen...

Miksi maksaa välittäjälle?

• asdfasdfsdf

Koska talouteni ei ole kiinni muutamasta tonnista, eikä oikeasti kiinnosta olla vastailemassa puheluihin, järjestää näyttöjä tai tehdä ylipäätään yhtään mitään asuntokauppojen eteen.

• Niinpä2
        asdfasdfsdf kirjoitti:

Koska talouteni ei ole kiinni muutamasta tonnista, eikä oikeasti kiinnosta olla vastailemassa puheluihin, järjestää näyttöjä tai tehdä ylipäätään yhtään mitään asuntokauppojen eteen.

Vähän sama asia kuin "Miksi käyt ravintolassa syömässä kuin voit tehdä itse ruokaa?"

Palveluista maksetaan koska A) itse ei osaa/jaksa tehdä B) asinatuntija tietää miten homma menee C) monille oma aika on tärkeää ja maksaa siitä, että joku muu tekee asian puolestasi

• hjlo1

Se on hyvä firma !
      Myi yhden mun purkkatukan tuosta vaan.

Maksoin hyvästä ja nopeasta palvelusta mielelläni.

• Muahahahahaj

Heh,

Tuon takia te tyhmät pysytte köyhinä.

• Aitoako toimintaa :0

Laitonta mainontaa ilmoittaa vuosi tolkulla asunto arvio NYT 0 e. Lääninhallitukselle yhteys, niin johan siisteytyy ilmoitus. Ne valvoo välittäjien toimia..

• hah..

Hah. Mikä tuossa on laitonta? Kerropa nyt oikein tarkasti. Eläkä sotke tätä ylipitkiin ale-ilmoituksiin. Kerro nyt, miksi ei saisi ilmoittaa noin?

• 11+1

"Mainoksen tietojen on syytä olla mahdollisimman täsmällisiä ja kattavia. Markkinoinnissa on myös kiinnitettävä huomiota tiedon selkeyteen ja ymmärrettävyyteen: kokonaisvaikutelma ratkaisee. Perättömät väitteet, virheellisen tiedon antaminen tai tahallinen kuluttajan harhaanjohtaminen ei kuulu hyvään liiketoimintaan ja on lainvastaista."

Jos annetaan ymmärtää että arvio on vain nyt 0 euroa, niin se on harhaanjohtavaa jos se on 0 euroa aina ja joka tapauksessa.

• hah..

Sana NYT tarkoittaa tämänhetkistä tilannetta. Ei kerro tai vihjaile entisestä, vaan kertoo takuuvarmasti tämänhetken tilanteen, eikä lupaa että huomenna tilanne on sama.

Jos keksit tuosta nyt-sanasta oikeaa ja perusteltua valittamista, niin anna palaa, vie eteenpäin niin saat varmuuden ja rauhan, heikoilla olet.

• sepalus

Vähän sama kuin kirjasto mainostaisi : NYT ilmainen kirjalaina!

• ei muuten ole

No eihän ole.
        Kirjasto lainaa ilmaiseksi vaikka kysyntä olisi miten suuri tahansa. Kiinteistövälitys firma taas ei. Jos kysyntä olisi "liian suuri", niin asuntoarvio ei olisi enää ilmainen.

• huijausta

Vähän sama, kun nää firmat joilla on jatkuva loppuunmyynti kampanja.,
      Vuodesta toiseen.

• hekohekoheko

Eikös aikanaan ollu Elmo Sportin ikkunassa -30%, -50% ja -70% tarrat ympäri vuoden. Kyllä heikosti menee, jos tuollaisesta markkinoinnista menee sekaisin =)

Eiköhän jokainen ole kuitenkin loppupelissä itse vastuussa siitä mihin rahansa työntää. "Virheellista markkinointia".... salli mun nauraa.

• juu juu

Äläs nyt. Jos mainostetaan että asunnon arvio maksaa nyt 0 euroa, niin kuluttaja saa sen käsityksen, että se olisi joskus muulloin maksullista.
      Ehkä se vaikuttaa hänen päätöksiinsä tilata se arvio kyseiseltä välittäjältä, koska se NYT ON 0 EUROA! Huomenna se voi olla jo maksullista.
      Kaikki ei välttämättä älyä, että se on aina ilmaista.
      Onhan se silloin vähän kyseenalaista mainontaa.

• vähäjärkisiä?

No ne ketkä ei älyä, niin sopii katsoa peiliin.
        Tyhmä pitää olla, jos pyytää arvion vain yhdestä paikkaa.

• juu juu

Siis syytätkö sä kuluttajaa jos firman mainonta on vähän kyseenalaista?
      Ja miten se liittyy nyt siihen, monestako paikasta sen arvion pyytää?

• tyhmä pitää olla

Todellakin syytän.
        Jos on noin aasi, että menee tuosta sekaisin niin syytä katsoa peiliin.

Jos nämä urpot näkisi lehdessä mainoksen, että NYT mahdollisuus ilmaiseksi hypätä junan alle, niin varmaan olisivat jo jonottamassa....

Kyseenalaista mainontaa... salli mun nauraa.

PS. Jos älynystyröitäsi käytät vähän, niin monesta paikasta arvion pyytäminen saattanee selvittää sinullekin sen, että ilmainen arviokäynti sisältyy myös muissa firmoissa.... ihan vaan vinkkinä, niin kannattaa välillä ajatella niillä avoilla.

• ei vitt**
        tyhmä pitää olla kirjoitti:

Todellakin syytän.
        Jos on noin aasi, että menee tuosta sekaisin niin syytä katsoa peiliin.

Jos nämä urpot näkisi lehdessä mainoksen, että NYT mahdollisuus ilmaiseksi hypätä junan alle, niin varmaan olisivat jo jonottamassa....

Kyseenalaista mainontaa... salli mun nauraa.

PS. Jos älynystyröitäsi käytät vähän, niin monesta paikasta arvion pyytäminen saattanee selvittää sinullekin sen, että ilmainen arviokäynti sisältyy myös muissa firmoissa.... ihan vaan vinkkinä, niin kannattaa välillä ajatella niillä avoilla.

Itse kyllä nyt todistit tyhmyytesi. Vai onko se vaan tätä peri mikkeliläistä inttämisvimmaa.
        Fiksua esität, mutta aika tyhmä olet.

• buhahahaha
        ei vitt** kirjoitti:

Itse kyllä nyt todistit tyhmyytesi. Vai onko se vaan tätä peri mikkeliläistä inttämisvimmaa.
        Fiksua esität, mutta aika tyhmä olet.

Perusteluja tälle väitteelle?

Toinen on sen verran fiksu ettei mene sekaisin yhdestä mainokseta ja toinen taas soittamassa läänihallitukselle, kun mainoksen vuoksi menettänyt rahansa ja näköjään myös hermonsa.

BUHAHAHAHA

• että näin
        buhahahaha kirjoitti:

Perusteluja tälle väitteelle?

Toinen on sen verran fiksu ettei mene sekaisin yhdestä mainokseta ja toinen taas soittamassa läänihallitukselle, kun mainoksen vuoksi menettänyt rahansa ja näköjään myös hermonsa.

BUHAHAHAHA

Mä en ole mennyt sekaisin mainoksesta enkä soitellut lääninhallitukseen.

Perustelut väitteelleni: sä et osaa asettua muiden ihmisten asemaan. Olet olevinasi viisaskin ihminen, kun tajuat mainoksen jujun. Et osaa ajatella, että on myös ihmisiä jotka eivät tajua ja kohtelet niitä alentuvasti.
        Sä et neuvo asiallisesti näitä tyhmempiäs, vaan alat haukkumaan heitä tyhmiksi, koska heidän älynsä ei yllä sun ylivertaisen älysi tasolle.
        Tuo jos mikä todistaa sut oikeasti tyhmäksi ihmiseksi. kuvittelet olevasi muita parempi ja viisaampi.
        Ja toi sun nauramises vaikuttaa lähinnä joltain teinipojan "ompa kiva nauraa tyhmille" hahhahaa jutulta.

• Aitoako...

Viedään lääninhallituksen ratkaistavaksi =) Siitähän se selviää !

• ööööööööööööööö

Onko asunnon hinta-arvio ilmainen myös kirjallisena?
      Olen hinta-arviosta kyllä maksanut, kun tarvitsin se kirjallisena...

• Miss ex välittäjätär

Kirjallinen arvio maksaa aina, ja sen takana aina tarvittaessa käräjäoikeuteen asti on välittäjä itse mihin on nimensä laittanut alle. Aika painava paperi.., välittäjälle ! Itse tein harkitusti niitä kun olin alalla.
      Mutta tämä 0 hinta-arvio keskustelu?!! Aina välittäjä käy katsomassa asunnon ILMAISEKSI ja tekee välitys tarjouksen. Ei se ole mikään NYT kampanja. Olen kyllä sen kannalla,että ei "hyvä maun" mukaista mainontaa.

• Palkkio 1000

Onkoha palkkiot listahintasia? Ei tod. tein pankkivälitteisen kanssa sopimuksen 1000 e alv. Tosin hinta n. 60.000 e, mut enemmän en suostunu maksaa.

• nfnsfbn

Puristakaa välityspalkkio sopivaksi. Välittäjillä on nyt kovat ajat. Ottavat kerrostaloosakkeen välitykseen kevyesti alle 2000e palkkiolla, kun muuten loppuu työpaikka alta. :)

• vihainen

Minä en ainakaan suosittele Aitoasunnot Mikkelin toimipistettä kenellekään! Välittäjää ei saa kiinni ja on ilman asukkaan suostumusta käynyt näyttämässä asuntoa uudelle vuokralaiselle, aivan eri päivänä mitä oli sovittu. Se on täysin kotirauhan rikkomista, eikä välittäjä vastaa puhelimeen tai viesteihin. Naurettavaa touhua. Itse en aio jättää asiaan tähän.

• Ei 0 e hinta-arviota

Ei enää 0 e hinta-arviota tarjota netissä ja lehdissä. Taisi viesti mennä perille ettei näin voi ilmoitella ;) Kysykää ihmeessä tarjous useammalta välittäjältä kun laitatte asunnon myyntiin. Välityspalkkioiden hinnoissa on huikea ero. Ja kaikki tekee suullisen hinta-arvion ILMAISEKSI !

• Noinsitäpitää

Atop LKV teki temput mulle, mutta on jo konkurssissa joten sen puoleen ei enää niiden palveluita pysty kukaan käyttämään. Toki omistajilla Antti Vauromaalla (Aurentum LKV) ja Toni Huttusella (Aitoasunnot) molemmilla jo uudet puljut pystyssä tietenkin. Mulla jäi mun asunnon avaimet sinne jonnekin Atopin konkurssipesään ja nyt ei löydy mistään. Kukaan ei toki vaivautunut ilmoittamaankaan mulle että hakivat firman konkurssiin/firma lopetti, huomasin itse sen vajaan 3 kk päästä kun selailin konkurssihuutokauppoja että hetkinen, mun asuntoa välittävän kiint.välitystoimsiton kamat ovat myynnissä siellä. Sitten aloin etsimään nettisivuja ym niin hups, eipä mitään löytynyt enää ja nyt ei edes mun avaimia enää kun olen saanut tyypit puhelimen päähän.

Ja miksi en huomannut aiemmin niin asuntomme oli myynnissä yli vuoden ja viimeiset puoli vuotta pelkkiä yksityisnäyttöjä eli ei aktiivisesti, asunto iso ja hinnakas niin ajattelin vain että talous notkuu ja ei kiinnostuneita ole ollut kerran välittäjä ei ole ollut yhteydessä. Nyt sitten viimeinkin sain sankarit langan päähän niin mun avaimet piti olla toisen kotona, mutta ei nyt löydy. Eikä löydy konkurssipesän pahvilaatikoistakaan kun realisoija kävi etsimässä kun soitin sille, muita avaimia kyllä löytyi joten kaikki asiakkaat eivät kai vieläkään ole tietoisia että firmaa ei enää ole? Ja oltiin toki jo sovittu avaintenpalautus aika ja paikka kun avainten piti olla toisen kotona, niin itse jouduin soittamaan perään kun tyyppiä ei edes kuulu paikalle. Ja sitten sain puhelimessa kuulla että ei löytynyt sen KOTOA mun avaimia. Ei voinut ilmoittaa sitten aikaisemmin tai etsiä niitä aikaisemmin kun oli silloin kyllä kotona kun tästä aiheesta puhuttiin puhelimessa ja sanoi niiden olevan siellä tallessa, ja sovittiin se aika palauttamiselle.

Kysyin yhdessäkin vaiheessa että eikö tullut sitten aiemmin mieleen soittaa mulle tämän 3 kk aikana ja ilmoittaa asiasta että firma lopettaa? Niin pitikin kuulemma kyllä joojoojoo, mutta ei ole ehtinyt. Ja 3 kk aikaa. Seuraava selitys oli että kun oli käsi paketissa ja vasta nyt saanut kantositeen pois. Sanoinkin että eikö sillä toisella kädellä sitten saanut soitettua mulle? Mutta sitten konkurssi tulikin yllätyksenä. Miten se voi olla mahdollista kun hakivat itse itsensä konkurssiin eikä velkoja?

Nyt olen niin täynnä noita paskapuheita ja joudun nyt sarjoittamaan kotini lukot uudelleen ja tietenkin omalla kustannuksellani kun noilta paskahousuilta ei saa enää mitään perittyä kun velkaa muutenkin joka puolelle. Ja tällä Aitoasunnon omistajalla Huttusella oli mun asunto välityksessä siellä Atop LKVssä, joten se kusi pahiten nuo avainhommat ja koko luottamuksen, se kuitenkin kuvaa itseään Aitoasuntojen sivuilla seuraavasti ja saa mut nauramaan vain paskaisesti, etenkin kohta luottamuksesta. Luottamus in my ass tuon Tonin kanssa asioidessa.

"Koen kiinteistönvälityksen asiakaspalvelutehtävänä. Usein kodinvaihto on ihmisille se yksi isoimmista ja stressaavimmista asioista. Silloin minun tehtäväni on auttaa heitä löytämään ratkaisuja sekä vaihtoehtoja, millä päästä asioissa eteenpäin. Kyseessä on myös valtava luottamustoimi, jota täytyy osata kunnioittaa."

• Se siitä

Olet ihan oikeassa, miten asiat hoidettiin aTopissa sen lopetusvaiheessa. Toimitusjohtaja oli täysi nolla. Petti myös henkilökunnan luottamuksen täysin. Ei muuten ole enää Aitoasunnoissakaan enää. Toivon että kyseinen henkilö ei koskaan enää ryhdy vastuullisiin tehtäviin, kun ei vaan pysty niihin. Toivotaan kuitenkin, että löytää paikkansa jossa pärjää, eikä aiheuta haittaa muille.

• Mitenlie.

Me välittäjät teemme parhaamme että asuntonne menisivät kaupaksi. Meidän leipämme on siitä kiinni.

Välittäjänä en ole parempi muita, mutta aina ja joka kohteessa parhaani annan ja teen.

En ole välittäjä, mutta kirjoitin kuvitteellisesti ja luulen osuneeni kuitenkin totuuteen?

• Repebahn1

Ja hävittelet toisten avaimia?

• Totuus!!

ÄLKÄÄ ihmiset ikinä käyttäkö Aurentum lkv palveluita. Taustalla niin koijjari ihminen, kuin vain olla voi. Firma on kumppanin nimillä, mutta taustalla häärii Antti Vauromaa, joka kusettaa kaikki mitä vaan irti saa. Tosin onneksi ei enää kauaa, kun todellisuus paljastuu vanhasta atop lkv toiminnasta :)

Sitä odotellessa.. Antille tsemppiä :)

• Varovaisuutta

Pyytäkääpähän ihmiset taustatietoja välittäjistä joille annatte asuntonne myyntiin.
      Alalla toimii useita henkilöitä joilla velat ulosotossa ja varattomuus merkintä.
      Voiko tällainen ihminen hoitaa toisen, yleensä suurinta omaisuutta, asuntoa.
      Mitä Aitoasuntoon tulee niin yksi tällainen henkilö toimii heidän Järvenpään pisteessä.

• Uskomatonta

Ja Aitoasuntojen Riihimäen pisteessä yksi nilkki edustaa. On kuulemma saanut varoituksiakin, kun ei näy työpaikalla. Mitä nyt baarin jälkeen käy siellä nukkumassa. Eikä sillä kaverilla ole muutenkaan puhtaita jauhoja pussissa. Oman asuntonsa sai kaupaksi hetkessä. Oli kaverilla ilmeisesti rahapula kun joutui alihintaan myymään. Oikeuskulut kun maksaa.... Ja tykkää pyöritellä naisia enemmän kuin asuntoja. Mutta se taitaa kuulua työnkuvaan kun Aitoasuntojen työnhakuilmoituksessakin luki hiljattain, että hakijalla tulee olla pilkettä silmäkulmassa. Aika kyseenalaista touhua.

• positivetin

Aurentum LKV möi asuntomme hyvään hintaan ja nopeasti. Itselläni ei oo mitään valitettavaa vaan päinvastoin. Jäi todella hyvä fiilis heidän palvelustaan ja toiminnastaan. Itse olen suositellut tuttavilleni ja he tykkäsivät myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe