Kokemuksia cyberphotosta?

Nitaliina

Tilasin cyberphotosta maanantaina kameran. Tiistaina vasta tuli toimitusvahvistus, jossa luki kameran olevan postittu, Yhä tänäänkin Ruotsin puolella kamera eikä seurannassa mikään muuttunut.

Lupailivat sitä n. 3 vuorokautta toimitusajaksi, mutta saakohan tätä kameraa odottaa vielä monta viikkoa? Onko kokemuksia kyseisestä nettikaupasta? Tulivatko tuotteet perille seurannan muutoksista huolimatta ja missä ajassa?

10

1295

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä huoli

Eiköhän se sieltä noin viikossa tule.
      Nuo ajat ovat täysin normaaleita, mutta epäilen, että 3vrk on hieman alakanttiin.

• Ei hätä

Kyllä ne noin viikon sisällä tulee. Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmia ( 3 kertaa tilannut sieltä).

• jhfjhqjf

3 vrk toimi aikoinaan Ruotsissa, mutta kirjeenkin Suomeen saaminen kestää pidempään.
      Aikaa en muista, mutta joitakin osia ja yksi kamera on tullut tilattua, eikä se viikkoja kestänyt. Voit kuitenkin odottaa, että nykyinen "Itara" (posti) hidastelee tämän viikon.
      Eipä posti koskaan ole hyvin kulkenut.
      Eräs tuttu lähetti Helsingistä pikakirjeen 100 km päässä olleeseen osoitteeseen.
      Hän tuli itse paikalle viikon kuluttua ja viikkoa aikaisemmin lähetetty pikakirje saapui samana päivänä.

• Itellasta

Toimitusaika riippuu nykyään ensisijassa Itellasa. Mun edellinen tilaus oli 4 vrk ajan iltellan lajittelussa Tampereella. Toivottavasti Itella saa pian kilpailijan postinjakeluun.

• pitkäjännitteinen.

me tilattiin 20.6, samana päivänä lähti, tuli 25.6 ja silloin oli Juhannus välissä.

mutta mitä järkee on tilata ja odottaa että tulis erityisen nopeasti,
      itse tilaan ulkomailta "halvalla", odottelen aina yli kuukauden, usein 2-3 kk,
      olen tyytyväinen hintaan ja laatuun.

on sanonta "hätäinen pillaa työnsä ja epäonnistuu muita useammin kaikessa"

• 3 12

Hyvin on kaikki tilaukset tulleet, tosin akatauluja en muista, onko ihan pitäneet. Olen tilannut "lähikauppaan", jossa voin maksaa vasta tilauksen vastaanottaessani, vaikkapa pankkikortilla (tai käteiselläkin, jos sattuis moisia summia lompsassa olemaan) Koen tämän tilaustavan turvalliseksi?

Olen ollut tyytyväinen. 3 eri tuotetta nyt tilattu, kaikki kunnossa ym. Tosiaan, en nyt muista, kauanko saapuminen kesti, mutta muistelen, että itse tilausseuranta töksähti, vaikka tuote saapuikin kohtuullisessa/nopeassa ajassa.

• Cyber Photo

Hei,
      Tilasin 600€ kameran kuukausi sitten eikä ole kameraa näkynyt..
      Olen yrittänyt myös soittaa, mutta ei vastata roikottavat vain linjoilla ja saisi kuunnella tuntikausia tausta musiikkia :/
      Olen myös laittanut monta sähköpostia ja tiedustellut asiaa ja mihinkään ei ole vastattu.
      Että varsinaisen hyvää asiakaspalvelua olen saanut tästä lafkasta :D

• anttikan1

Joo itse olen ostanut kännykän tuolta nyt pitäisi saada se takuukorjaukseen mutta tuntuu todella hankalalta.

Olen lähettänyt asiasta monta sähköpostia mutta mitään vastausta ei ole tullut.
        Ja olen myös yrittänyt soittaa monta kertaa saamatta yhteyttä.

Viimeviikolla sain sieltä sitten vihdoin jonkun kiinni ja esitin asiani puhelin pitäisi lähettää takuukorjaukseen ja sanoivat että pistävät mulle ohjeet sähköpostiin mutta eipä ole näkynyt nyt olisi viikko mennyt.

Kauankohan mahtaa takuukorjaus kestää kyseisessä paikassa jos sähköpostinkin lähettäminen kestää jo näin kauan.

Todella merkillistä touhua.

• Cyber Photo OK

"Cyber Photo29.4.2014 17:00"

mahdatkohan kirjoittaa muunnettua totuutta,
        ainakin meillä on toistakymmentä tilausta tullut ja myös viestintä on pelannut.

Useimmat tulee 4 päivässä, mutta ainahan voi olla monenlaista viivytystä.
        Aivan samoin on suomalaisissa verkkokaupoissa, joskus kestää viikkoja vaikka toimitusaika olisi 3-5 pv

Cyber Photo on aivan ok, lisäksi siellä on hurjia viikon tarjouksia , jo kaksi on osunut minulle sopivaksi, kannatti kyttäillä pari kk. säästin yli 180 e kameran ja 70 e salamavalolaitteen hinnassa.
        olis ollut varaa , mutta aina on kiva kun saa halvalla ja aivan samaa.

• Tunkiton

.
      .
      .
      Puolen kymmentä vuotta sitten pyysin tarjouksen paketista, senaikainen croppi-lippulaivarunko ja himppusen parempi optiika päälle, pari tonnia yhteensä.... Tarjouksen sijasta tuli paketti postiin...

Toisella kertaa yritin tilata tavaraa Klarna-osamaksulla. Taas tuli paketti postiin mutta osamaksudiiliä ei ollut kuitenkaan hyväksytty, mutta siitä huolimatta paketti oli pistetty tulemaan...

Tivausta sille miksei luottohäiriötön, omassa omistusasunnossa asuva ja IL-tilastojen mukaan 10% kärkitienaajiin nipin napin yltävänä en ollut luottokelpoinen, ei koskaan tullut.

Palautukset onnistuivat kivuttomasti mutta veikkaan että firman pääasiallinen toiminta toisella kotimaisella kielellä aiheutti informaatio-ongelmia.

Vastedes saavat pitää tunkkinsa.

.
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      19
      1279
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1191
    3. 64
      1180
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      89
      1076
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      66
      1007
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      937
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      181
      899
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      771
    11. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      41
      761
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      48
      629
    13. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      626
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      57
      624
    15. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      618
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      40
      602
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      86
      583
    18. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      51
      537
    19. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      299
      525
    Aihe