Haluaisitko isäksi?

dunedinna

Hei!

Olen ajatellut, että koska haluaisin lapsen, mutta en etsi parisuhdetta, niin varmaankin on myös monia miehiä, jotka toivoisivat omaa lasta, mutta eivät ole löytäneet sopivaa äitiehdokasta. Itse kyllä olen jo elämäni suurimmaksi onnekseni äiti, mutta haluaisin vielä yhden tai kaksi lasta lisää.

Aiemmin olen edennyt perinteisemmässä järjestyksessä ja seurustellut ja asunut avoliitossa miesten kanssa, jotka ovat olleet kyllä kiinnostuneita minusta, mutta eivät lasten hankkimisesta. Nuorempana kaikki miehet totesivat haluavansa lapsia sitten joskus myöhemmin ja myöhemmin tapasin miehiä joita työ kiinnosti enemmän kuin perheen perustaminen tai muista syistä olivat päättäneet olla ikinä hankkimatta lapsia.
Ehkäpä siis isää etsimällä löytyisi sellainen isäksi haluava mies, jonka kanssa olisi sitten muutenkin yhtenevä ajatusmaailma, huumorintaju, toiveet ja haaveet.

Lapset ovat iloni ja onneni ja vielä ihanampaa olisi jos lapsella olisi isä, jolle lapsi olisi yhtä suuri toive ja ilonaihe. Haluaisin lapselle isän, joka olisi kiinnostunut lapsesta jo raskauden alusta koko loppuelämän ajaksi ja joka osaisi arvostaa ja nauttia jokaisesta hetkestä ja siitä että on joku, joka kutsuu sinua nimellä isi

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaaaaah

      En ymmärrä. Miten voisi olla kuvaamasi kaltainen isä joka on kiinnostunut lapsesta raskauden alkumetreistä asti läpi loppuelämän ja joka nauttii kun lapsi kutsuu häntä isiksi, jos ei asu edes samassa taloudessa lapsen ja tämän äidin kanssa, ei jää elämää näiden kanssa, eikä tunne näitä käytännössä lainkaan? Miksi lapsi kutsuisi tuntemattomaksi jäävää, silloin tällöin vierailulla käyvää miestä hellästi isiksi? Kyllä on sairaaksi mennyt maailma. Oikeasti sinulta pitäisi ottaa nykyisetkin lapset huostaan, koska olet huono äiti.

      • Kaikenlaisiajuttuja

        Näin miehiä vedätetään. Alkuperäinen voi hyvin hankkia siemenensä spermapankista, kun maksaminen on se ainoa juttu tässä, sekä periminen. Isä ei saisi lasta samaan osoitteeseen itsesä kanssa.


      • Kaikenlaisiajuttuja

        Näin miehiä vedätetään. Alkuperäinen voi hyvin hankkia siemenensä spermapankista, kun maksaminen on se ainoa juttu tässä, sekä periminen. Isä ei saisi lasta samaan osoitteeseen itsesä kanssa.


      • dunedinna

        Hmm...eli sinun mielestäsi eroperheissäkään vanhemmat eivät tunne lapsiaan käytännössä lainkaan, jos jakavat huoltajuuden. Aika jännä näkemys. Kyllä meillä ihan molemmat vanhemmat tuntevat lapset yhtä hyvin, kun vuoroviikoin lapsi. Kai se "ydinperhe" jossain mielessä olisi ideaalimpi, mutta toisaalta näin voi ne omat viikot keskittyä ihan täysin koko ajan lapsiin ja isän viikolla voi sitten tehdä töitä ja hoitaa asioita.
        Itse asiassa voisin ehkä olla jopa sitä mieltä, että jo valmiiksi yhteisymmärryksessä yhdessä näin hankittu lapsi ei joudu kokemaan mahdollisesti ikävää tai riitaisaa eroa ja on tottunut pienestä asti että asia on näin hänen perheessään.
        Tottakai voisi hankkia lapsen ihan yksinkin luovutetulla spermalla, mutta kuten mielestäni selvästi kerroin, halusin lapselle välittävän isän. Toiseksi näin jollakin lapsettomalla miehelläkin olisi mahdollisuus saada oma lapsi, miehet kun eivät voi yksin sitä lasta hankkia.
        Maailmassa nyt nykyään on eroperheitä, yksinhuoltajia, uusioperheitä, homomiehiä vauvan yksinhuoltajina, lapsen hankkineita naispareja, sijaisvanhempia, adoptiovanhempia ja vaikka mitä. Ehkäpä sinun ei kannattaisi liikaa miettiä ja arvostella mikä tapa on kenellekin se oikea.
        Huvittavaa kylläkin, että muiden kommenttien perusteella lapselle parempi olisi yh-äiti, joka ei edes tietäisi kuka lapsen isä on(luovutettu sperma), kuin se että haluaisi lasta toivovan miehen ja isän lapselle. =D
        Ja älä sure, minä olen erinomainen äiti.


      • naaaaaaahh
        dunedinna kirjoitti:

        Hmm...eli sinun mielestäsi eroperheissäkään vanhemmat eivät tunne lapsiaan käytännössä lainkaan, jos jakavat huoltajuuden. Aika jännä näkemys. Kyllä meillä ihan molemmat vanhemmat tuntevat lapset yhtä hyvin, kun vuoroviikoin lapsi. Kai se "ydinperhe" jossain mielessä olisi ideaalimpi, mutta toisaalta näin voi ne omat viikot keskittyä ihan täysin koko ajan lapsiin ja isän viikolla voi sitten tehdä töitä ja hoitaa asioita.
        Itse asiassa voisin ehkä olla jopa sitä mieltä, että jo valmiiksi yhteisymmärryksessä yhdessä näin hankittu lapsi ei joudu kokemaan mahdollisesti ikävää tai riitaisaa eroa ja on tottunut pienestä asti että asia on näin hänen perheessään.
        Tottakai voisi hankkia lapsen ihan yksinkin luovutetulla spermalla, mutta kuten mielestäni selvästi kerroin, halusin lapselle välittävän isän. Toiseksi näin jollakin lapsettomalla miehelläkin olisi mahdollisuus saada oma lapsi, miehet kun eivät voi yksin sitä lasta hankkia.
        Maailmassa nyt nykyään on eroperheitä, yksinhuoltajia, uusioperheitä, homomiehiä vauvan yksinhuoltajina, lapsen hankkineita naispareja, sijaisvanhempia, adoptiovanhempia ja vaikka mitä. Ehkäpä sinun ei kannattaisi liikaa miettiä ja arvostella mikä tapa on kenellekin se oikea.
        Huvittavaa kylläkin, että muiden kommenttien perusteella lapselle parempi olisi yh-äiti, joka ei edes tietäisi kuka lapsen isä on(luovutettu sperma), kuin se että haluaisi lasta toivovan miehen ja isän lapselle. =D
        Ja älä sure, minä olen erinomainen äiti.

        Olet huono äiti enkä ymmärrä mitä teet isien jutut -palstalla.


      • jää lapsettomaksi
        dunedinna kirjoitti:

        Hmm...eli sinun mielestäsi eroperheissäkään vanhemmat eivät tunne lapsiaan käytännössä lainkaan, jos jakavat huoltajuuden. Aika jännä näkemys. Kyllä meillä ihan molemmat vanhemmat tuntevat lapset yhtä hyvin, kun vuoroviikoin lapsi. Kai se "ydinperhe" jossain mielessä olisi ideaalimpi, mutta toisaalta näin voi ne omat viikot keskittyä ihan täysin koko ajan lapsiin ja isän viikolla voi sitten tehdä töitä ja hoitaa asioita.
        Itse asiassa voisin ehkä olla jopa sitä mieltä, että jo valmiiksi yhteisymmärryksessä yhdessä näin hankittu lapsi ei joudu kokemaan mahdollisesti ikävää tai riitaisaa eroa ja on tottunut pienestä asti että asia on näin hänen perheessään.
        Tottakai voisi hankkia lapsen ihan yksinkin luovutetulla spermalla, mutta kuten mielestäni selvästi kerroin, halusin lapselle välittävän isän. Toiseksi näin jollakin lapsettomalla miehelläkin olisi mahdollisuus saada oma lapsi, miehet kun eivät voi yksin sitä lasta hankkia.
        Maailmassa nyt nykyään on eroperheitä, yksinhuoltajia, uusioperheitä, homomiehiä vauvan yksinhuoltajina, lapsen hankkineita naispareja, sijaisvanhempia, adoptiovanhempia ja vaikka mitä. Ehkäpä sinun ei kannattaisi liikaa miettiä ja arvostella mikä tapa on kenellekin se oikea.
        Huvittavaa kylläkin, että muiden kommenttien perusteella lapselle parempi olisi yh-äiti, joka ei edes tietäisi kuka lapsen isä on(luovutettu sperma), kuin se että haluaisi lasta toivovan miehen ja isän lapselle. =D
        Ja älä sure, minä olen erinomainen äiti.

        Sä et raukka OSAA piiruakaan aatella lasta, ja lapsen etua, ja tuloksena on sitten onneton pieni riepoteltava piruparka. Toivottavasti et tule raskaaksi.

        Sulla on vain suunnaton itsekkyys, ja kiva leikkiä toisten elämillä. Helppo sun on kaikkea sontaa täällä puhua, kun sulla ei ole kokemusta omasta lapsesta.

        Oikeesti, saunan takana olis tilaa vielä kaltaisillesi.

        Tää vinkiks sulle, tiedätpä sitten mitä naapuris susta ajattelevat.


      • jää lapsettomaksi
        dunedinna kirjoitti:

        Hmm...eli sinun mielestäsi eroperheissäkään vanhemmat eivät tunne lapsiaan käytännössä lainkaan, jos jakavat huoltajuuden. Aika jännä näkemys. Kyllä meillä ihan molemmat vanhemmat tuntevat lapset yhtä hyvin, kun vuoroviikoin lapsi. Kai se "ydinperhe" jossain mielessä olisi ideaalimpi, mutta toisaalta näin voi ne omat viikot keskittyä ihan täysin koko ajan lapsiin ja isän viikolla voi sitten tehdä töitä ja hoitaa asioita.
        Itse asiassa voisin ehkä olla jopa sitä mieltä, että jo valmiiksi yhteisymmärryksessä yhdessä näin hankittu lapsi ei joudu kokemaan mahdollisesti ikävää tai riitaisaa eroa ja on tottunut pienestä asti että asia on näin hänen perheessään.
        Tottakai voisi hankkia lapsen ihan yksinkin luovutetulla spermalla, mutta kuten mielestäni selvästi kerroin, halusin lapselle välittävän isän. Toiseksi näin jollakin lapsettomalla miehelläkin olisi mahdollisuus saada oma lapsi, miehet kun eivät voi yksin sitä lasta hankkia.
        Maailmassa nyt nykyään on eroperheitä, yksinhuoltajia, uusioperheitä, homomiehiä vauvan yksinhuoltajina, lapsen hankkineita naispareja, sijaisvanhempia, adoptiovanhempia ja vaikka mitä. Ehkäpä sinun ei kannattaisi liikaa miettiä ja arvostella mikä tapa on kenellekin se oikea.
        Huvittavaa kylläkin, että muiden kommenttien perusteella lapselle parempi olisi yh-äiti, joka ei edes tietäisi kuka lapsen isä on(luovutettu sperma), kuin se että haluaisi lasta toivovan miehen ja isän lapselle. =D
        Ja älä sure, minä olen erinomainen äiti.

        Sä et raukka OSAA piiruakaan aatella lasta, ja lapsen etua, ja tuloksena on sitten onneton pieni riepoteltava piruparka. Toivottavasti et tule raskaaksi.

        Sulla on vain suunnaton itsekkyys, ja kiva leikkiä toisten elämillä. Helppo sun on kaikkea sontaa täällä puhua, kun sulla ei ole kokemusta omasta lapsesta.

        Oikeesti, saunan takana olis tilaa vielä kaltaisillesi.

        Tää vinkiks sulle, tiedätpä sitten mitä naapuris susta ajattelevat.


    • hohohoho

      Mä tunnen homoparin joka etsii naista jonka kanssa saada lapsi. Heistä toinen on joku 183cm, hoikka, hauska, 30v. Asuvat kuitenkin kauempana ja haluaisivat olla lapsen kanssa oikeasti viikottain/päivittäin. Yhden naisen löysivät, mutta tämä ei tullutkaan raskaaksi. Heille on vaan tärkeää että nainen on fyysisesti ja henkisesti terve, ja saavat sovittua kaikki lapseen liittyvät ihan paperilla ettei tule mitään "minä vien lapseni"-episodeja. Eli pitäis olla mukava nainen jonka kanssa sopia asiat & tulee hyvin toimeen. Eli jos Treelle muutat nii ehkä sitten :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe