Raskaanako?

Kira_97

Hei! Olen ammattikoulussa opiskeleva 16v tyttö Etelä-Suomesta. Olen seurustellut itseäni muutaman vuotta vanhemman "pojan" kanssa pian vuoden. Olen jo kerran päässyt epäilemään mahdollista raskautta suhteen alkuajoilla. Tuolloin kuukautiset onneksi lopulta tulivat. Nyt olen muuten samassa tilanteessa, mutta kuukautisten uupuminen on melkeinpä ainoa syy epäillä raskautta. Edellisellä kerralla löysin monia muitakin alkuraskauteen liittyviä oireita, kuten pahoinvointi ja oksentelu. Tällä kertaa kyseeseen ei tule muuta kuin menkat ja mielialanvaihdokset, sekä joskus ruokahaluttomuus. En laihduta eli oireet ei voi siitäkään johtua. Kuukautiset ovat nyt 4viikkoa myöhässä. Raskaus ei omassa päässäni tunnu tällä kertaa läheskään niin todennäköiseltä kuin viimekerralla, enkä oikein sisäistä asiaa edelleenkään...siksi siis kirjoittelen tänne ja kaipaisin ihan ulkopuolisten näkökulmaa.

8

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitaivas

Hae apteekista testi! maksaa 5-10 e eli ei paljoa sun säästöistäs voi viiä!

• Kira_97_

mut eiks tätä vois selittää jotenki muutenkin, eli sopisko oireet mahollisest johonkin muuhunkin. Ongelmana on nimittäin että äiti on töissä kuntamme apteekissa ja minut varmasti siellä tunnistettaisiin...eikä mulla oikeasti ole tällä hetkellä yhtään ylimääräistä rahaakaan. lisäks koko homma pelottaa mua:/

• uusavuttomuutta!

No huhhuh, toista kertaa samassa tilanteessa :/

Kipinkapin kouluterkalle, niillä on kyllä jemmassa raskaustestejä niin saat siellä tehtyä.

• hmmmm

No osta sitten jostain päivittäistuotekaupasta se testi.

• Missä syy?

Mikä on syynä, että et luota siihen, että ehkäisy toimii? Oletko unohtanut e-pillerin jos toisenkin, oksennellut vai mitä ihmettä?

• tää on

trolli

• trolli tai ei

Vaikka tämä aloitus olisikin trolli, niin valitettava tosiasia on se että niin monta teiniä tekee tätä aivan samaa eikä ne todellakaan ole trolleja. Olisihan se hienoa sulkea silmät ja ajatella että jokainen teini (ja miksei vanhempikin) osaisi huolehtia ehkäisystä ja tekisi kaikkensa ettei tulisi raskaaksi, mutta asia ei todellakaan ole niin.

• Missä syy?

Odotan vastausta:
      Mikä on syynä, että et luota siihen, että harjoittamanne ehkäisy toimii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      81
      5980
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      124
      2411
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      87
      2213
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2188
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      31
      2159
    6. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      103
      1606
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1595
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1311
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1305
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1289
    Aihe