Raskaanako?

Kira_97

Hei! Olen ammattikoulussa opiskeleva 16v tyttö Etelä-Suomesta. Olen seurustellut itseäni muutaman vuotta vanhemman "pojan" kanssa pian vuoden. Olen jo kerran päässyt epäilemään mahdollista raskautta suhteen alkuajoilla. Tuolloin kuukautiset onneksi lopulta tulivat. Nyt olen muuten samassa tilanteessa, mutta kuukautisten uupuminen on melkeinpä ainoa syy epäillä raskautta. Edellisellä kerralla löysin monia muitakin alkuraskauteen liittyviä oireita, kuten pahoinvointi ja oksentelu. Tällä kertaa kyseeseen ei tule muuta kuin menkat ja mielialanvaihdokset, sekä joskus ruokahaluttomuus. En laihduta eli oireet ei voi siitäkään johtua. Kuukautiset ovat nyt 4viikkoa myöhässä. Raskaus ei omassa päässäni tunnu tällä kertaa läheskään niin todennäköiseltä kuin viimekerralla, enkä oikein sisäistä asiaa edelleenkään...siksi siis kirjoittelen tänne ja kaipaisin ihan ulkopuolisten näkökulmaa.

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitaivas

Hae apteekista testi! maksaa 5-10 e eli ei paljoa sun säästöistäs voi viiä!

• Kira_97_

mut eiks tätä vois selittää jotenki muutenkin, eli sopisko oireet mahollisest johonkin muuhunkin. Ongelmana on nimittäin että äiti on töissä kuntamme apteekissa ja minut varmasti siellä tunnistettaisiin...eikä mulla oikeasti ole tällä hetkellä yhtään ylimääräistä rahaakaan. lisäks koko homma pelottaa mua:/

• uusavuttomuutta!

No huhhuh, toista kertaa samassa tilanteessa :/

Kipinkapin kouluterkalle, niillä on kyllä jemmassa raskaustestejä niin saat siellä tehtyä.

• hmmmm

No osta sitten jostain päivittäistuotekaupasta se testi.

• Missä syy?

Mikä on syynä, että et luota siihen, että ehkäisy toimii? Oletko unohtanut e-pillerin jos toisenkin, oksennellut vai mitä ihmettä?

• tää on

trolli

• trolli tai ei

Vaikka tämä aloitus olisikin trolli, niin valitettava tosiasia on se että niin monta teiniä tekee tätä aivan samaa eikä ne todellakaan ole trolleja. Olisihan se hienoa sulkea silmät ja ajatella että jokainen teini (ja miksei vanhempikin) osaisi huolehtia ehkäisystä ja tekisi kaikkensa ettei tulisi raskaaksi, mutta asia ei todellakaan ole niin.

• Missä syy?

Odotan vastausta:
      Mikä on syynä, että et luota siihen, että harjoittamanne ehkäisy toimii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe