http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/art-1288652942227.html
Joko kohta skandaali paisuu???????
HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH
Northug ulkona HAHAHAHHAHAH
10
255
Vastaukset 10
- Kuolevainen vain
Mikä ihmeen skandaali? Northug ei vain ole kunnossa. Sehän todistaa että hän on puhdas urheilija. Jos hän käyttäisi kiellettyjä aineita niin meno olisi ihan erinäköistä.
- SEKOOM
huonot doupingit ollu vaan ei muuta
- etanolia sisäelimiin
edes doopit ei auta, kun juopotteli kesän
- Uusi D kontrolli
Arvasin tämän. Oli aistittavissa että D asiat menee pieleen syystä tai toisesta.
- hiihtelee huvikseen
Miksi edes hiihtää, kun nettipokerista tienaa paremmin.
- Arska Ha
Petterillä on jo mitaleita ennestään enemmän kuin suomen joukkueella yhteensä..reilu kaveri kun antaa toistenkin välillä voittaa....
- hoho.
Voivoi nyt se Petteri varmaan alkaa itkeä kun näkee tämän lällätysviestin. Jos osaa suomea.
Nortti (28v) lopettaa uran tämän tai ensi talven jälkeen motivaation puutteeseen. Kaikki mahdollinen on jo voitettu. Ei enää nappaa. Samalla tapaa kuin Thomas Alsgaar 31V vanha vuonna 2003.
Martti hiihtänee vielä ensi vuoden. Ihme, jos Martt jaksaisi vielä 4 vuotta.- Hmmm....
Northug on kyllä jo voittanut melkein kaiken mahdollisen pariinkin kertaan, joten lopettaminen ei olisi isokaan ylläri. Miehen loppuelämä on turvattu ja hän on legenda jo eläessään. Samat sanat koskevat myös Björgeniä.
Mitä muuta urheilija enää voisi toivoa? - Kilpahiitäjä 45v
HEHEHEHEHEHEHEEEEHEHEEHEHEHEH! Kyllä naurattaa Nortin kisamenestys Shotsin kisoissa parisprintissä Suomipojatkin menivät kuin mitkäkin viita pirut heittäen kanveesiin menessään Sharken oli siinä mennä vielä Venäjän Sleksaaninkin ketaroiltaan kanveesiin. Sami päätti nyt urku auki ja mentiin. Kyllä näkyi 15 metriä maalista äijä lataa kullan kiito silmissä vastustamattomaan voittoon. Kyllä siinä on joutunut perinteisenkin latua tikkaamaan kotimaassakin usein kuin kerran talvessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459