Moiksu kaikki!
Mä tossa mietin, että mitkä nimet ois hyviä uros rotille? Mitäs teillä on? Jos vaikka sais jotain inspiraatiota niissä. :) jossain vaiheessa oon hankkimassa, mutta haluisin nimet tietoon jo valmiiks. (: lempinimi mulla on jannu ja aattelin et ois j:llä alkavat ja vähä et sopis jannuun :D oon miettiny junnua ja jäbää 8) mutta ehdotuksia otan vastaan, mikä niitä tulee :>
apuja nimissä?
lollipoppeliina
1
93
Vastaukset
Nimistä on miljoona keskustelua, kannattaa selata alas paitsi rottafoorumia, myös vilkaista noita muita jyrsijäkeskusteluja. Yksi vinkki minkä annan on, että anna eri kuuloiset nimet, ei siis Tiuhti ja Viuhti, koska rotta helposti oppii tuntemaan nimensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498