Mahdollisesti raskaana, oireita ja tuntemuksia

nuorirouva

Aloitan nyt palstan, johon toivon osallistujia jakamaan kokemuksia. On muutama toive, jonka haluan esittää:
1.Kaikkien kirjoitusten tulee olla toisia kunnioittavia ja tukevia.
2.Kaiken kommentoinnin tulee tapahtua hyvässä hengessä,kenenkään ongelmia vähättelemättä.
3.Ei tehdä tästä riitely-palstaa, joita näyttää paljon ympäri nettiä olevan, esim. "tää kysymys on kysytty jo sata kertaa, mee ettiin muualta kun oon noin lapsellinen et tarvii netissä kysyy ym.ym." Tämä satuttaa ja vie palstasta alkuperäisen ajatuksen pois.

Vähän alkutilannetta:
23-vuotias, avioliitossa, ei ehkäisyä. 2 keskenmenoa takana sekä yksi hyvin varhainen keskenmen/kemiallinen raskaus.
Huomasin tässä hieman alle kolme viikkoa sitten että harrastimme mieheni kanssa otolliseen aikaan peiton heilutusta (tunnen ovulaation joka kuukausi, vaikka tulisikin hieman eri päivinä; tässä kierrossa heitti parilla päivällä aikaisemmaksi) ja jo neljä-viisi päivää ollut tissit tosi kipeet, pissalle saa mennä yölläkin kerran tai joskus jopa kaksi, aamulla todella vaikeeta päästä sängystä ylös, ja suolaista salmiakkia/pieni keksi täytyy olla yöpöydällä aina varalta, jos ennen ylösnousua alkaa etomaan. Nälkä on jatkuva, janottaa ja kahvi ei maistu ollenkaan ( vrt. aiemmin 5-7 kuppia päivässä). Villapaita on aina päällä koska paleltaa, mutta samaan aikaan posket hehkuvat :-) Hiukset myös huonontuneet viime viikkoina. Myös päiväunet tulleet tutuiksi. menkkojen pitäisi parin kolmen päivän päästä alkaa, mutta hätäisenä ostin kauppareissulla Apteekin Oman testin ja sinne sitten ilmestyikin viiva. Ei todellakaan niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta niin selvästi värillinen, että mieheni ja äitini näkivät. Ja äitini silmälasit päässä vieläpä, vaikka normaalisti hän ei erota kissaakaan jos se seisoo hänen edessään kun hällä on lasit päässä. Eli nyt kuumeisesti odotamme miehen kanssa ettei Always Ultra-paketille tule käyttöä, vaan mahdollinen pikkuinen tarraisi kiinni ja pysyisi matkassa.

33

3140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/32

      AI palstan aloitat? Mikä ossa? Miksi et kasvaisi aikuiseksi, kun se on sinun ja muiden etu.

    • bump

      tuohon 1. kohtaan sinun on turha odottaa myönnytyksiä koska tää palsta vilisee näitä 12/32 trolleja. Ehdotan siis että kun hän tai he alkavat suoltaa sontaansa tähän (kuten yllä jo tapahtuikin) niin nämä vaan sivuutetaan kommentoimatta yhtään mitään! Jos aletaan kinata, menee koko ketju pilalle ja täyteen turhanpäiväistä höpöhöpöä!

      Toivon sulle oikein paljon onnea ja tsemppiä! Toivottavasti viiva vahvistuu ja asukki pysyy matkassa :)

      Itse olen 29v, avioliitossa ja lasta yritetty vuoden. Aika alussa tärppäsikin, mutta osoittautui ohdunulkoiseksi. Sen jälkeen takana noin puoli vuotta yritystä ilman tärppiä. Viime gynekäynnillä näkyi selviä pco viitteitä mutta onneksi taitaa olla lievää sorttia. Terolutit sain kuitenkin vähän kiertoa lyhentämään (ollut 38-40) päivää. Eka kuuri on ainakin jotain tehnyt koska viimeiset kaksi päivää ollut aivan järkyttäviä ovulaatiokipuja! Varsinkin eilen kun en meinannut päästä kävelemäänkään... toivottavasti "hyvää kipua" :) Ovis näkyi ainakin testissä ja peittoja on heiluteltu päivittäin viimeiset 4-5 päivää :D Tän superovulaation jälkeen toiveet on korkealla, mikä toisaalta myös pelottaa koska jos menskut taas tulee niin pudotaan taas kovaa ja korkealta.

      • Suvi.

        29v alkaa olla jo ok ikä lastemhankintaan.


      • samaa mieltä että..

        jätetään asiattomat 12/32-kommentit noteeraamatta. niin on parempi. ei siis minkäänlaisia vastakommentteja niihin, kiitos!


      • nuorirouva

        Kiitos bump! Toivotaan todellakin! Haluaisin lähettää sinulle voimaa ja positiivia ajatuksia sekä roppakaupalla jotain mikä estää menkkojen saapumisen!!


    • Ppou

      Minulla on kierto niin sekaisin, ettei ovulaatioita tai kuukautisten alkua voi ennustaa. Rinnat ollut nyt muutaman päivän joka päivä enemmän kipeät, ei aivan kosketusarat, mutta puristus ja painaminen vihlasee todella kipeästi. Mahassa myös on alkanut poltella kummallisesti ja hieman etovaa oloa iltaisin. Väsymys on aivan käsittämätöntä ja sen takia mieskin luulee että olen jostain hänelle vihainen :D Siinä vaiheessa on aika mennä pienille päikkäreille.

      Raskaustesti odottaisi tuolla kaapissa, mutta voitte vaan arvata kuinka monta testiä olen tämän epäsäännöllisen kierron jälkeen joutunut tuhlaamaan. Olenkin vannottanut, että nyt en tee uutta testiä ennen kuin oksennan tai rupean himoitsemaan seinälaastia :D

    • jest

      Täällä sama juttu...testi odottaa kaapissa,mutta vielä en ole valmis sitä tekemään. Ennen kuin toden teolla menkat on myöhässä. Nyt menossa kp 29/28-30

      Tikutin viime ovulaation ja se käytettiin hyväksi.

      Nyt rinnat on ihan älyttömän kipeät,paisuneet ja ahdistaa nää lollot tässä edessä :D. Oikeasti. MIten voi tissit olla näin isot :D...Väsymys painaa (olen lomalla,viime yönä nukkunut 8,5 h ja esikoinen jo 3 v. joten näistä ei väsymys johdu). Päiväunet olen tänään nukkunu ja kaupassa kävelin kun haamu,väsyksissä. Ja otinpa vielä yhdet päiväunet sen jälkeen.

      Hiuksia lähtee taas kammottavan paljon. Esikoistakin odottaessa alkuraskaudesta lähti toden teolla ja jouduin leikkaamaan lyhyeksi kun oheni niin.

      Jano on valtava koko ajan. Paleltaa,villuttaa ( ei ole kipeä olo kuitenkaan). Hiivatulehdus pätkähti päälle ihan yhtäkkiä tässä vkon alussa. En ole antibioottikuurilla,eikä ruokavaliossa ole muutoksia enkä ole stressaantunut. Yrittänyt olla koko raskauden mahdollisuutta miettimättä.

      Viimeksi päätyi keskenmenoon joten vähän varovainen olen. Ihan heti en testiä aio tehdä.

      Niin ja mieskin on lomalla kotona ja tekee kotihommia ja touhuilee esikoisen kanssa,joten väsynyt en pitäisi olla.... Mutta päivän paras hetki on kun saan illalla pään tyynyyn ja saan NUKKUA :D

    • 8+1

      Olen 23-vuotias ja raskaana rv 8 1. Mulla ei ollu muita oireita kuin semmoinen aavistus ja kaupassa suolakurkut tuoksu tosi voimakkaalle. :D myöhemmin vasta - plussan jälkeen - tuli vessassa ramppaamiset ja pahoinvointikin alkoi vasta viikolla 7.

      Tsemppiä kaikille! :)

    • mymmeli_32

      32vuotias, kohta kaksi vuotta ollaan miehen kanssa hommailtu ilman ehkäisyä. Mulla on aina ollut kuukautiskierto todella ongelmallinen, esikoiseni hedelmöittyminen 11v sitten oli aikalailla vahinko, ja aika epätodennäköinen tapahtuma. mutta ei nyt puututa siihen tässä. tapasin tän nykyisen mieheni neljä vuotta sitten, ja mulla oli kaksi vuotta siis kierukka. kierukan poisoton jälkeen meni kolme kuukautta ennenkuin tuli ekat menkat, sen jälkeen aloin syömään keltarauhashormoneja, jotka laittoi menkat ajallaan tulemaan. marraskuussa sattui jotain outoa. Olin syönyt 10 pvän kuurin teroluteja, ja menkat alkaa yleensä 2 vrk viimeisen pilsun jälkeen. Nytpä ei alkanutkaan. Kolmantena päivänä huomasin että tissit on ihan pinkeät ja arat, nännit tuplakokoiset eikä niihin kärsinyt koskea. Valkovuotoa oli todella runsaasti, se oli liukasta, väritöntä ja täysin hajutonta. kauheat seksihalutkin oli, nälkä kokoajan ja palelua. tätä kesti n. 10 päivää, joiden aikana tein varmaan 5 raskaustestiä, kaikki näytti negaa. sitten alkoikin menkat, ekapäivänä ruskeaa vuotoa , jotain klöntsiä ja järkyttävät menkkakivut, joista en juuri kierukan jälkeen ole kärsinyt.
      Itse epäiltiin josko olis sitte ollut jo raskauden alku, mutta meni kesken. Lapsettomuusklinikalla lääkäri ei noteerannut tätä asiaa mitenkään, kun joulukuussa kävimme ja kerroimme. siitä sitten taas jatkoin terolutien syömistä, ja tammikuussa otin viimeksi, silloin menkat, tai se tyhjennysvuoto tulivat normisti. Nyt en sitten sen jälkeen seuravassa kierrossa ottanutkaan teroja kun olin mahataudissa silloin kun kuuri olisi alkanut, enkä muistanut niitä sitten aloittaa. viimeviikolla oli taas runsasta valkovuotoa, kovat seksihalut, tällä viikolla on väsyttänyt älyttömästi, palellut ja nälättänyt, keksiviikkona alkoi tiputteluvuoto. välillä siteeseen ei ole jäänyt mitään, välillä muutama tippa, eilen vihloi mahaa, ja kipristeli, menkat eivtät kuitenkaan ainakaan vielä ole alkaneet normaalisti. Kalenterista lunttasin, niin tuo tiputtelu alkoi tasan 28 päivää siitä kuin edelliset menkat/tyhjennysvuoto alkoi.
      olen laihtunut 5kg mutta tuskin se voi olla syynä kuukatisten normaaliin alkamiseen, koska koko aikuisiän ne ovat olleet epäsäännölliset, ja olen ollut sekä normaali-että ylipainoinen tänä aikana.
      Raskaustesti on kaapissa, mutta en uskalla tehdä vielä, täytyy nyt odotella hieman alkaako ne kuukautiset varsinaisesti sieltä ja jos ei niin teen sitten. Kyllä tämä olisi niin toivottua mutta kun en vain uskalla vielä toivoa enkä uskoa, että niin hyvin olisi käynyt.

      • Malta vielä 8 v. !

        Ikä muuten jees, mutta se 12/32 !


      • Tillikka

        Liitympä tähän ketjuun, josko menkat tai plussa tulisivat... Olen 32-vuotias, kahdeksan vuotiaan äiti. Toinen lapsi haaveissa, heikolta näyttää. Jo ensimmäisen lapsen saaminen vaati kaksi vuotta yrittämistä ja toinen on ollut tervetullut 7 vuotta. Olemme olleet lapsettomuushoidoissa 5 vuotta tuloksetta ja nyt hoidot tauolla. Tähän viimeiseen kahteen vuoteen on mahtunut keskeytynyt km x 2, sekä kemiallinen raskaus. Kierto 24-26 päivää, nyt mennään jo kp 33. Oireet, joista raskautta epäilin ovat palelu, etova olo varsinkin aamuisin sekä alavatsatuntemukset. Kaksi testiä olen jo tehnyt, kummassakin roskishaamu eli toinen viiva tullut testiajan jälkeen. Ensimmäiseen viiva tuli 10 minuutin kohdalla, toiseen 6 minuutin kohdalla. Testin lukuaika 5 minuuttia.


      • bump
        Tillikka kirjoitti:

        Liitympä tähän ketjuun, josko menkat tai plussa tulisivat... Olen 32-vuotias, kahdeksan vuotiaan äiti. Toinen lapsi haaveissa, heikolta näyttää. Jo ensimmäisen lapsen saaminen vaati kaksi vuotta yrittämistä ja toinen on ollut tervetullut 7 vuotta. Olemme olleet lapsettomuushoidoissa 5 vuotta tuloksetta ja nyt hoidot tauolla. Tähän viimeiseen kahteen vuoteen on mahtunut keskeytynyt km x 2, sekä kemiallinen raskaus. Kierto 24-26 päivää, nyt mennään jo kp 33. Oireet, joista raskautta epäilin ovat palelu, etova olo varsinkin aamuisin sekä alavatsatuntemukset. Kaksi testiä olen jo tehnyt, kummassakin roskishaamu eli toinen viiva tullut testiajan jälkeen. Ensimmäiseen viiva tuli 10 minuutin kohdalla, toiseen 6 minuutin kohdalla. Testin lukuaika 5 minuuttia.

        Paljon tsemppiä sulle!! Varmasti raskasta nuo keskenmenot hoidot. Itse toivon että hormonilääkitys auttaa eikä tarvitse mihinkään radikaaleimpiin hoitoihin mennä. Toinen terokuuri menossa ja tosiaan ovulaatiosta olen aika varma. joten hyvältä näyttää, toivon mukaan ainakin!

        Onneksi sinulla on kuitenkin jo yksi lapsukainen elämässäsi niin et ainakaan lapsettomaksi jää (vaikka ei varmaan paljoan lohdutakkaan kun toista niin haluaa)

        Tsemppiä kaikille muillekkin! Täällä on kauhea malttamattomuus päällä kun ovulaatio vasta oli. Tahtois jo päästä testailee ja panikoimaan :D


      • Jos saan kysyä ?
        Tillikka kirjoitti:

        Liitympä tähän ketjuun, josko menkat tai plussa tulisivat... Olen 32-vuotias, kahdeksan vuotiaan äiti. Toinen lapsi haaveissa, heikolta näyttää. Jo ensimmäisen lapsen saaminen vaati kaksi vuotta yrittämistä ja toinen on ollut tervetullut 7 vuotta. Olemme olleet lapsettomuushoidoissa 5 vuotta tuloksetta ja nyt hoidot tauolla. Tähän viimeiseen kahteen vuoteen on mahtunut keskeytynyt km x 2, sekä kemiallinen raskaus. Kierto 24-26 päivää, nyt mennään jo kp 33. Oireet, joista raskautta epäilin ovat palelu, etova olo varsinkin aamuisin sekä alavatsatuntemukset. Kaksi testiä olen jo tehnyt, kummassakin roskishaamu eli toinen viiva tullut testiajan jälkeen. Ensimmäiseen viiva tuli 10 minuutin kohdalla, toiseen 6 minuutin kohdalla. Testin lukuaika 5 minuuttia.

        Onko nykyinen laosenhankintakaverisi 8- vuotiaan biologinen isä?


    • nuorirouva

      Samaa mieltä olen 12/32 asiasta. Juu, paha olo täällä lisääntynyt, nälkä kasvanut ja nännit alkavatolla jo tripla-kokoa :-) Ja miehellekin räjähtelen aivan ykskaks ilman syytä!! Juuri otin päikkärit ja tuntuu että taas kohta alkaa tyyny houkuttaa. Lämmötkin oavt olleet koholla 0,5-0,6 astetta eikä laskua näy. Vatsassa nippailee ja valkovuoto väritöntä ja halutkin aikas kovat. Lisääntyneet oireet siis aika tavalla, tai sanoisinko voimistuneet. normaalisti kahta päivää ennen menkkoja( su pitäisi siis alkaa, mikäli aiemmin saamani vaalea viiva ei vahvistu), selkä tajuttoman kipeä ja kramppeja alavatsalla, mutta nyt vain pistoja selässä sekä nippailua keskellä alavatsaa sekä hieman oikealla puolella. Tänään kaupungilla meinasi oksennus lentää ja kahvia menee entistä vähemmän. Uuden testin teen maanantaina, siihen asti siis tosi jännittävät päivät edessä. Onko teillä muilla yhdyntäkipuja tullut alkuraskaudessa? en muista tarkkaan oliko aiemmassa, keskenmenoon päättyneessä raskaudessani kipuja seksin aikana. Muille paljon tsemppiä ja sanat että ymmärrän miltä tuntuu kun ei uskalla testata. Pelkäsin km.n jälkeen voinko enää tulla raskaaksi ja pelkäsin alkaa testata.aikaa on jo yli puolitoista vuotta ja silti pelot siitä ettei viiva vahvistu ovat todella voimakkaat. Ja niin, Hyvää Ystävänpäivää kaikille

    • Sääliksi käy

      Nuoret tytöt pilaavat elämäänsä ja muiden elämää rooliodotuksiin lisääntymällä.

      • ???

        Mihin rooleihin ne lisääntyy?


      • älkää vastatko
        ??? kirjoitti:

        Mihin rooleihin ne lisääntyy?

        ei viitsitä vastailla tuolle provolle KIITOS! Näin kaikilla on mukavampaa täällä.


    • jest

      Ja täällä olotilat jatkuu....

      Iski kauhea huono-olo eilen aamulla ja kesti iltapäivään asti. Toisaalta oksetti mutta pystyin kuitenkin syömään. Illalla olo oli helpottanut.

      Rinnat vaan kipeytyy kipeytymistään. Suihkussa melkein itkua saa vääntää kun niihin sattuu niin. En muista että esikoisesta tuntemuksia olisi näin aikaisin ollut. Silloin havaitsin raskauden vasta rv 7 tienoilla. Nyt olisi menossa rv. 4 2 jos raskaana ollaan. Toisaalta taas olen 4 v. vanhempi ja ikääkin jo on... kai tämä alkaa jo fyysisestikin tuntua kuin edellinen raskaus (silloin 32 v. ja nyt 36 v.)

      Janottaa vaan koko ajan. Kahvi tökkii aamuisin ja 2 h välein on nälkä. Selkää särkee.

      Silti en vielä uskalla testiä tehdä. Vaikkakin koskaan menkkojen alut ovat tälläisiä kipuhetkiä olleet. Aika iisisti aina alkaa. Muutamaa päivää ennen hieman turvottaa mahasta ja sitten alkaa. Rinnat saattavat ehkä olla hivenen kipeät,mutta eivät paljoa.

      En kyllä muista että itsellä olisi ollut yhdyntäkipuja alkuraskaudesta. Ehkä hivenen aremmat ovat paikat olleet.

      Tsemppiä kaikille!

      • Tuli vain mieleeni

        Toiveajattelua. Onko kaverikin tehnyt lapsen ja nyt on kovat paineet itsellä tunkaista mukula ontuvaan suhteeseen? Lopeta sosiaalisessa mediassa pöllöily ja hanki oma elämä ja unelmat, älä elä muiden hyvöksynnälle. Olisiko terapiasta apua ja estääkö se luisumisen virheeseen?


      • Tillikka
        Tuli vain mieleeni kirjoitti:

        Toiveajattelua. Onko kaverikin tehnyt lapsen ja nyt on kovat paineet itsellä tunkaista mukula ontuvaan suhteeseen? Lopeta sosiaalisessa mediassa pöllöily ja hanki oma elämä ja unelmat, älä elä muiden hyvöksynnälle. Olisiko terapiasta apua ja estääkö se luisumisen virheeseen?

        Täällä tuli tänään plussa. :)


      • Tillikka
        Tillikka kirjoitti:

        Täällä tuli tänään plussa. :)

        Toisaalta olen onnellinen, mutta iloa varjostaa pelkopeikko ja päällimmäisenä mielessä onkin, että miksi tämä tälläkään kertaa onnistuisi, kun viimeisimmätkään eivät ole onnistuneet.

        Varhaisultraan aion mennä, koska tahdon nähdä, onko oikeassa paikassa ja löytyykö syke.

        Tsemppiä kaikille. :)


      • bump
        Tillikka kirjoitti:

        Toisaalta olen onnellinen, mutta iloa varjostaa pelkopeikko ja päällimmäisenä mielessä onkin, että miksi tämä tälläkään kertaa onnistuisi, kun viimeisimmätkään eivät ole onnistuneet.

        Varhaisultraan aion mennä, koska tahdon nähdä, onko oikeassa paikassa ja löytyykö syke.

        Tsemppiä kaikille. :)

        Paljon onnea sinulle!!! :) Toivotaan, että tämä raskaus päätty onnellisesti ja toivotaan samalla meille muillekkin yhtä ihania uutisia!


      • Onnittelisikohan
        Tillikka kirjoitti:

        Toisaalta olen onnellinen, mutta iloa varjostaa pelkopeikko ja päällimmäisenä mielessä onkin, että miksi tämä tälläkään kertaa onnistuisi, kun viimeisimmätkään eivät ole onnistuneet.

        Varhaisultraan aion mennä, koska tahdon nähdä, onko oikeassa paikassa ja löytyykö syke.

        Tsemppiä kaikille. :)

        Tsemppiä kaikille joilla 12/32 on hanskassa. Onko sinulla?


    • jest

      Täällä tuli tänään myös plussa :)

      Hivenen myös pelkoa ilmassa,mutta positiivisin askelein eteenpäin ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

      Tillikka: Onnea myös plussasta :)!

      • Sääliksi käy

        Mitä onnittelemista sinunkin plussasi on? Pilaat vain monta elämää. Sääliksi käy se lapsi ja ulkopuoliset jotka joutuvat itsekään tekosi vaikutukseen, kun eivät ole asiaa saaneet päättää mitenkään. Olisit hakenut ongelmiisi epäitsekkäämpää ratkaisua.


      • minämanneli
        Sääliksi käy kirjoitti:

        Mitä onnittelemista sinunkin plussasi on? Pilaat vain monta elämää. Sääliksi käy se lapsi ja ulkopuoliset jotka joutuvat itsekään tekosi vaikutukseen, kun eivät ole asiaa saaneet päättää mitenkään. Olisit hakenut ongelmiisi epäitsekkäämpää ratkaisua.

        liityn joukkoonne jännittämään. Dpo 9 ja tänään nega mutta tulikin hätäiltyä aika lailla. kolmatta lasta toivotaan. Uutta testtiä loppuviikosta. Oireet on nimittäin sellaiset että niiden perusteella ihan varma että olen raskaana. mahaa vihloi dpo 6 ja 7 ja nyt tissit niin turvoksissa ettei meinaa liiveihin mahtua. myös nännit todella arat mitä eivät koskaan ole. myös finnejä tullut naamaan monta kerrallaan kun yleensä niitä ei ole yhtään tai max 1 kerrallaan. tiedä sitten johtuuko se raskaudesta vai tästä stressistä ja jännityksestä. :)


      • bump

        Paljon onnea jest ja toivotaan stressivapaata odotusaikaa :)


      • Olet itsekin vahinko
        minämanneli kirjoitti:

        liityn joukkoonne jännittämään. Dpo 9 ja tänään nega mutta tulikin hätäiltyä aika lailla. kolmatta lasta toivotaan. Uutta testtiä loppuviikosta. Oireet on nimittäin sellaiset että niiden perusteella ihan varma että olen raskaana. mahaa vihloi dpo 6 ja 7 ja nyt tissit niin turvoksissa ettei meinaa liiveihin mahtua. myös nännit todella arat mitä eivät koskaan ole. myös finnejä tullut naamaan monta kerrallaan kun yleensä niitä ei ole yhtään tai max 1 kerrallaan. tiedä sitten johtuuko se raskaudesta vai tästä stressistä ja jännityksestä. :)

        Lapsentekoaddiltiosi kertoo henkisesti ja fyysisesti köyhästä elämästäsi. Itsekkäästi koitat käyttää oikopolkua elämäsi rikastuttamiseen ja paskot toisten pesään. Myöskin omaasi.


      • ???
        Olet itsekin vahinko kirjoitti:

        Lapsentekoaddiltiosi kertoo henkisesti ja fyysisesti köyhästä elämästäsi. Itsekkäästi koitat käyttää oikopolkua elämäsi rikastuttamiseen ja paskot toisten pesään. Myöskin omaasi.

        Onko sulla siis pesä, johon kakkailet? Täh


    • bump

      Täällä on ihan hirveästi kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla. Kaks päivää teroja vielä ja sit alkaa piinapäivät. Iiik! Olispa jo vihdoin plussa!!

    • mymmeli_32

      täällä edelleen pientä tuhruilua, alavatsatuntemuksia, itkettää herkästi ja välillä sellanen olo kuin ois lämpöä, sellainen menkkamainen olo ilman varsinaista menkkavuotoa. seksiä harrastettiin eilen, eikä sekään saanut menkkoja alkamaan, kuten yleensä, vaan tuntuu, että se rusehtava vuoto jää "jumiin" emättimeen ja ainoastaan paperilla pyyhkätessä sitä tulee sieltä hieman, pikkuhousunsuojaan ei jää, oisko pariin otteeseen ollut rusehtava pieni täplä kun vessassa olen käynyt ja katsonut. toinen tissikin arka, nännistä ja ympäriltä, yleensä en reagoi nännien koskettamiseen mitenkään, mutta mies eilen näpelsi nännejä, niin tuntui alavatsassa pieniä vihlaisuja :)
      tein aamulla testin, mutta negaa näytti. muistelisin että esikoista odottaessa ennen plussaamista oli juurikin tuhruvuotoa, joita luulin ihan menkoiksi, ja aloitin e-pillerit silloin. olisko ollut parisen viikkoa pillereiden aloittamisesta kun tein plussatestin, ja sit iski hätä, että mitäs nyt. ultrassa onneksi ei näkynyt mitään poikeavaa. taisi olla sitä tuhruttelua sit vielä myöhemminkin.

      odotellaan nyt vielä maltillisesti ainakin viikko ja tehdään sit uus testi.

      • mummeli_12

        Hyvältä näyttää jos suhteen kestokin on min. 12 v. !


    • clbnhv

      Salmiakkia ei suositella raskaana oleville, anteeks mutta oli pakko kommentoida esim thl sivuilta löytyy vältettävät ruoka-aineet lista.

      En edes viitsi kommentoida ikää, parisuhteen kestoa palstalla riehuvan xx:n takia. Mutta rv6 plus 0 menossa, toivottavasti ei keskeydy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe