Kun ASX hiljattain uudistui niin samalla myös 4-vedon valinta muuttui. Nyt on vain 4wd nappi kun ennen oli 2wd, auto ja 4wd lock.
Onko niin, että nykyisen ASX:n saa vain automaatinelivedolla ja kaksvetoisena vai automaattinelivetona ja 4wd lukittuna?
Oletteko muuten huomanneet, että ASX nelivetojen hinnat ovat tippuneet tuhansia euroja. Uusi neliveto diesel maksaa 28 300e. Tämähän ei ole kuin vajaat 6000e enemmän kuin esim. Dacia ja varusteet ovat aivan toistaluokkaa.
Huvittavaa on se, että käytetyt maksaa jopa enemmän kuin uusi kun hinta-alennuksia ei olla viety käytettyihih, joiden hinnat romahti samalla sekunnilla kun uudet hinnat julkistettiin.
ASX:n nelivetotekniikka ja hinnoittelu
ASX harkitseva
1
419
Vastaukset
- OstaVain
Tippu ne etuvetojenkin hinnat tuhansilla, varusteita vähennettiin siitä perusmallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772