Osaako kukaan sanoa onko näistä spray pulloissa myytävistä aineista loppupeleissä mitään hyötyä (tai haittaa) uuden kangassohvan käsittelyssä? Suojaako oikeasti, ja jos, niin miten paljon/vähän. Hinta 30 eur setti jossa suoja-aine ja puhdistusaine.
Ote myyntipuheesta:
Kertakäsittelyn antama suoja kestää jopa kaksi vuotta.
Suoja ei muuta tekstiilin hengittävyyttä, syttyvyyttä tai väriä.
Turvallinen käyttää, allergiatestattu. Käsitellyltä pinnalta nestemäinen lika lähtee pyyhkäisten ja kuiva likakin on helppo imuroida. Tahrat lähtevät laimealla pesuaineliuoksella.
Softcare tekstiilinhoitoaineet sohvalle?
mietityttääää
2
523
Vastaukset
- hmm..
En osaa sanoa suoja-aineesta mitään, mutta puhdistusaine kyllä toimii hyvin.
- Askonsohva
Suoja-aine tekee "kalvon" tekstiilin pintaa eli sinne ei nesteet pääse imeytymään jos samantien pyyhkii pois.
Itse pesen noilla aineilla ja korkeapainepesurilla, joka imee veden samantien pois ns. Reclinertuolit ja sohvan joka kevät. Aina tulee likaista vettä mutta se taitaa olla pölystä syntynyttä. Suojaan sitten pesun jälkeen taas suihkeella. Hyvänä ovat pysyneet jo 5 vuotta. Tosin kankaan laatukin on vähintäin keskitasoa ei siis halvinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3842135Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 881143
- 971012
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133944- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770