"Intialaisessa kylässä naiset eivät saa enää koskea matkapuhelimiin. Muslimienemmistöisen Sunderbarin kyläneuvosto päätti asettaa roiman sakon kiellon rikkomisesta.
Naimaton tyttö saa sakkoa 10 000 rupiaa eli noin 150 euroa, jos hänet nähdään kadulla kännykkä kädessä. Naimisissa oleville sakko on pienempi, 2 000 rupiaa.
Kännyköiden käyttö yhdistetään suoraan naisten lisääntyneisiin karkaustapauksiin. Avioliiton ulkopuolisten suhteiden määrän kerrotaan kasvaneen selvästi." IS
Onko Koraanin luoja ollut niin kaukaa viisas, että sieltä löytyy kännykkäkielto, vai ovatko muslimimiehet keksineet kiellon aivan itse?
Kännykkäkielto musliminaisille
5
111
Vastaukset
- Mullah Omar
Musliminaiset ovat rautaisessa otteessa. Tottele kun mies anta tiukka määräys.
- KännykällinenRouva
Ei todellakaan liity islamiin tuollainen.
Kyllä nyt ovat ukot keksineet koko homman ihan itse! Tälle ei ole mitään perustetta islamissa.
Kyseessä on nimenomaan se, että nämä miehet eivät kunnioita ja noudata islamia, mikä saa a) naiset haluamaan karata ja minkä vuoksi b) naiset myös karkaavat.- ihme väkee
Naisille samat vapaudet, ei me miehet olla yhtään parempia. Se on hieno nähdä, että naiset sielläkin alkaa elään vapaammin, jospa joskus kaikki ois sielläkin toisin.
- jubba28
se olisis aivan oikein niille pikku horoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373167- 522744
- 1412590
- 1582124
- 872012
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201898- 401519
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa261395- 521068
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241042