Millainen lomapaikka on talvella Mar del plata? Olen suunitellut
ensitalveksi matkaa,viikko Buenos airesissa ja viikko Mar del platassa. Mar del plata vaikuttaa ainakin netissä aika hyvältä kohteelta.
Onkohan kenellä kokemuksia? Espanjankieli on ollut telakalla vuosia,
mutta uskon kertaamalla pääseväni taas raiteeille.
Mar del plata?
5
1103
Vastaukset
- BA13
Suosittelen mieluummin Uruguayn rantoja. BA:ssa selvisin alkeisespanjalla ja englannilla kivasti.
- N.O.R
Tarkoitatko Suomen talvea vai Argentiiinan talvea. Mar del Plata on Argentiinan kesässä eli tammi - helmikuussa yleensä kiva, lämmin, mutta tuulinen paikka. Monet argentiinot viettävät rantalomaa siellä. Juuuri nyt sateista ja noin 20 astetta.
Alahan tankuttamaan sitä espanjaa, alkuun sitten kyllä pääsee. - suunittelija,,
Tietenkin tammi-maaliskuussa ensivuonna sinne Mar del plataan suunitelen
matkaa. Toinen vaihtoehto olisi se että viikko Buenos Airesissa ja se rantaosuus
Uruguain Punta del estesaä. Matkaajat voivat kertoa siitäkin. - PdEste
Itse olin tuttavani luona Punta del Estessä, joten hotelleista en tiedä. Sen verran voin kommentoida, että Punta del Este on käsittääkseni paljon kalliimpi paikka kuin Mar del Plata..
Tossa toiseen keskusteluun linkki, jonka varmaan jo kalusitkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9544240#comment-0 - Que lindo che
En suosittele. Raiskaavat sinut vielä. Sitten ne alkaa vahtimaan sinne saapuvia lentoja(26.9.2014 alkaen) ja voi olla, että menetät lippurahasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679