Onko BA:ssa tarjoollla pakettimatkoja Punta del Este'een tai Santiago de Chileen? Lehdistäkö löytää?
Pakettimatkoja B.A:sta
5
397
Vastaukset
- Patagonia
www.viajesfalabella.com.ar
- Nauti lämmöstä
Itse BA:ssa etsin pakettimatkoja netistä. Mutta kannattaa verrata hintoja, myös omatoimiseen. Välillä paketit on tosi kalliita. LAN Chile lentää Santiagoon ja heiltä myös (ainakin ennen) sai yhdistelmiä mihin kuului hotelli.
Punta del Esteen ehkä menisin omatoimisesti. Esim Buquebussilta saa matkan (lautta bussi) ja sitten netin kautta asumus. Itse en siellä käynyt ollenkaan, riitti kun katsoin kuvia. Varsinainen kaupunkiloma rannalla paikka. Mutta porteñot siellä viihtyvät kyllä. Matkan suunnittelisin niin, että voi pysähtyä Colonia del Sacramentoon, se on tosi söötti pikkukaupunki ja lautat menevät sinne.
Pikkaisen haikeana eilen muistelin BA:ssa viettämääni joulua 2008, kun katselin maailman sääennusteita, 30 luvassa sinne päin.- Piiiiiaaan B.A.
Kiitti hyvistä vastauksista. Mikä olikaan paikallinen "Hesari" nimeltään? Onko netti-linkkiä? löysin B.A. Herald, mutta siellä ei matkailmoituksia. Muutenkin turistien vaisu lehti.
- OOooo B.A.
Piiiiiaaan B.A. kirjoitti:
Kiitti hyvistä vastauksista. Mikä olikaan paikallinen "Hesari" nimeltään? Onko netti-linkkiä? löysin B.A. Herald, mutta siellä ei matkailmoituksia. Muutenkin turistien vaisu lehti.
Sitä lehden nimeä vielä kaipaan. voisi näkyä ilmoituksia netissä. Kiitti.
- Apuja?
OOooo B.A. kirjoitti:
Sitä lehden nimeä vielä kaipaan. voisi näkyä ilmoituksia netissä. Kiitti.
Tästä linkistä löydät jotensakin kaikki paikalliset lehdet ja muutkin uutismediat:
http://www.abyznewslinks.com/argen.htm
Taitaa tuo Clarin ehkä olla vastinen Hesarille, sitä ainakin töissä tuntui ihmiset eniten seuraavaan. Mutta se on espanjanksi. Englannin kielisiä lehtiä ei siellä paljoa löydy. Itse ostin joka viikonlopuksi BA Heraldin, siitä löytyi monesti hauskoja vierailukohteita kuten markkinoita ym vastaavaa.
Time out kannattaa myös ostaa jos on hiljattain ilmestynyt. Taitaa tulla 2 kertaa vuodessa englanniksi.
Me käytimme Iguazu putousten retkeen Mawa travel nimistä firmaa http://www.mawatravel.com/. Mutta edelleen suosittelen vertailemaan. Argentiinassa sisäiset lennot ovat tosi kalliita ja käytössä on kahdet eri hinnat, maassa pysyvästi asuville ja vierailijoille. Arvaat varmaan kummat ovat kalliimmat. Ja tämä on siis ihan lain mukainen käytäntö.
Jos haluat lukea muiden ulkomaalaisten, BA:ssa asuvien vinkkejä niin vieraile BAEXPATS sivustolla: http://baexpats.org/forum.php. Siellä on mm matkatoimistolinkkejä ja suosituksia.
Oikein hauskaa matkaa, olen kyllä vähän kateellinen. Hyvin siellä puolivuotta viihdyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789