Olen nyt kohta 2 viikkoa valunut keltaista limaa ja välillä vaaleanpunaista joka päivä. Joka päivä on myös supistellut. Kauankohan tätä mahtaa vielä jatkua ennen kuin pääsen synnyttämään, nyt rv 38. Minulla on ennestään lapsia ja ikinä ei ole tällaista ollut. Onko muita kohtalotovereita?
Supistelua ja valumista :/
kyselijä80
2
267
Vastaukset
- 1 lapsi
sun synnytys kyllä kohta käynnistyy, se on limatulppa joka irtoaa, parasta kuitenkin että kerrot neuvolassa tuosta asiasta. Onnea jatkossa.
- ToinenTulossa
Ettei olis lapsivettä? Kannattaa kyllä käydä näytillä synnärillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361