Eli kolmas muksu tulossa ja aiemmat syntyneet TAYS:ssa. Nyt asun mieheni kanssa keski-pohjanmaalla ja minulla ei ole ketään sukulaisia, tuttuja tai saatika kavereita täällä. Miehen koko suku on täältä ja he eivät pidä minusta yhtään ja ei ole tekemisissä minun kanssa. Mieheni ja lasteni kanssa kyllä. Eli ns. mut on suljettu ulos koko suvusta.
No ja hommahan on se että mä en halua todellakaan synnyttää täällä. En halua että mulla ei oo ketään tai mitään tuttua edes lähistöllä. Mun mieshän ei tätä ymmärrä, koska asia ei kuulemma häntä kosketa(eli minkä takia mulla ei ole täällä mitään). Mitä ihmettä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Onko kellään muulla samaa tilannetta ollut?
En halua synnyttää täällä
Ei kivaa
2
228
Vastaukset
- 87ojhkl
Minä en nyt ihan ymmärrä sinun ongelmaa, et siis halua synnyttää Keski-Pohjanmaalla vai et halua asua siellä vauvan kanssa ilman tuttuja lähistöllä? Periaatteessa sinähän saat synnyttää vaikka siellä TAYS:ssa, kun "satut" vain norkoilemaan niillä nurkin synnytyksen käynnistyessä :D Mutta ei se sitä tilannetta siellä kotosalla muuta, yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä...
- Jepjepjepjepjepjep
No, miksi ihmeessä olet itsesi tuollaiseen tilanteeseen laittanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979