Eli kolmas muksu tulossa ja aiemmat syntyneet TAYS:ssa. Nyt asun mieheni kanssa keski-pohjanmaalla ja minulla ei ole ketään sukulaisia, tuttuja tai saatika kavereita täällä. Miehen koko suku on täältä ja he eivät pidä minusta yhtään ja ei ole tekemisissä minun kanssa. Mieheni ja lasteni kanssa kyllä. Eli ns. mut on suljettu ulos koko suvusta.
No ja hommahan on se että mä en halua todellakaan synnyttää täällä. En halua että mulla ei oo ketään tai mitään tuttua edes lähistöllä. Mun mieshän ei tätä ymmärrä, koska asia ei kuulemma häntä kosketa(eli minkä takia mulla ei ole täällä mitään). Mitä ihmettä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Onko kellään muulla samaa tilannetta ollut?
En halua synnyttää täällä
Ei kivaa
2
236
Vastaukset
- 87ojhkl
Minä en nyt ihan ymmärrä sinun ongelmaa, et siis halua synnyttää Keski-Pohjanmaalla vai et halua asua siellä vauvan kanssa ilman tuttuja lähistöllä? Periaatteessa sinähän saat synnyttää vaikka siellä TAYS:ssa, kun "satut" vain norkoilemaan niillä nurkin synnytyksen käynnistyessä :D Mutta ei se sitä tilannetta siellä kotosalla muuta, yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä...
- Jepjepjepjepjepjep
No, miksi ihmeessä olet itsesi tuollaiseen tilanteeseen laittanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666