Eli kolmas muksu tulossa ja aiemmat syntyneet TAYS:ssa. Nyt asun mieheni kanssa keski-pohjanmaalla ja minulla ei ole ketään sukulaisia, tuttuja tai saatika kavereita täällä. Miehen koko suku on täältä ja he eivät pidä minusta yhtään ja ei ole tekemisissä minun kanssa. Mieheni ja lasteni kanssa kyllä. Eli ns. mut on suljettu ulos koko suvusta.
No ja hommahan on se että mä en halua todellakaan synnyttää täällä. En halua että mulla ei oo ketään tai mitään tuttua edes lähistöllä. Mun mieshän ei tätä ymmärrä, koska asia ei kuulemma häntä kosketa(eli minkä takia mulla ei ole täällä mitään). Mitä ihmettä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Onko kellään muulla samaa tilannetta ollut?
En halua synnyttää täällä
Ei kivaa
2
205
Vastaukset
- 87ojhkl
Minä en nyt ihan ymmärrä sinun ongelmaa, et siis halua synnyttää Keski-Pohjanmaalla vai et halua asua siellä vauvan kanssa ilman tuttuja lähistöllä? Periaatteessa sinähän saat synnyttää vaikka siellä TAYS:ssa, kun "satut" vain norkoilemaan niillä nurkin synnytyksen käynnistyessä :D Mutta ei se sitä tilannetta siellä kotosalla muuta, yksinäisyyttä ja eristäytyneisyyttä...
- Jepjepjepjepjepjep
No, miksi ihmeessä olet itsesi tuollaiseen tilanteeseen laittanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849