Tällaisessa tietynlaisessa "välirauhan vaiheessa" odotin paljon luotsilta. Paljon myös petyin.
Jos Luotsi on Hajupoika, voi tällaisen teatterin jotenkin ymmärtää, muuten ei.
Epäily häiriötoiminnan olemassaolosta, ilman toimintaa, on käsittämätöntä.
Miksi Luotsi ei hoida tehtäväänsä?
28
198
Vastaukset
- aletaan keskustella!
Täällähän yritetään koko ajan rauhoittua ja alkaa keskustella.
Mikä tässä nyt on vialla?
Luotsi ei puutu asiallisiin keskusteluihin. Mutta tällainen jankkaus käy jo muidenkin kuin luotsin hermoille. - 1155668
Vai ei puutu?
Ketjut eivät saa 'venyä pitkiksi'
Musiikkia saa olla vain yhdessä ketjussa jne..
Pieniä ketään häiritsemättömiä asioita kielletään, kirjoittais itse kunnon vastauksia,
elämää eläneenä ja jonkinlaisella keskustelutaidolla täällä pärjätään.
Paskan tärkeyttä kyllä tämä luotsi harrastaa.missähän se maininta yhdestä musiikkiketjusta. Tosin toivoisin enemmän keskustelua omista musiikkielämyksistä levymainosten sijasta.
- 8+8
Osaan kyllä etsiä you tubesta musiikkia itsekin, sellaista mistä pidän. Jos joku tykkää linkittää musiikkia ei se minulle kuulu.
Toivottavasti artitistit saavat myös jotain musiikin kuuntelusta ilmaiseksi.
- torstaipv
Olen pistänyt merkille plussien määrän luotsin kirjoituksissa, vaikka juurikkaan asian kiinnostavuus tuskin on motiivi.
Ei kai kukaan voi vaatia Luotsilta jatkuvaa palstallaoloa? Vapaaehtoista työtä se on, mutta mikä kiire sinulla nyt on ?
Odota sinäkin maltilla, niinkuin muutkin, etkä loisi yleistä kielteistä henkeä mielipiteilläsi, niin luotsin asiassa kuin kristinuskon alas-ajollasi.
Kyllä hän ilmoitti odottavansa Ylläpidon tiedoitusta, ennen toimintaansa hajun suhteen.
(Näin minä ymmärsin)
PS. Vallaton ville Luotsi kertoi nikkinsä ennen olleen, jos et sitä sattumalta lukenut!jos et olisi piilottanut profiiliasi olisin lähettänyt tämän viestin sinne.
Ruuneperi, vaikka vastustajasi on ilmoittanut jättävänsä tämän palstan, se ei merkitse palstan haltuunottoa Sinun ehdoillasi, ehdot määrittelee ylläpito ja kirjoittajat joko hyväksyvät ne tai protestoivat, jaloillaan tai niinkuin Sinä, ärhentelemällä. Sinä et ottanut huomioon mielestäni hyvinkin asiallisia huomautuksiani, puolustauduit mm. kertomalla sairaudestasi nimeltä vanhuus. Miten on lääkityksesi laita, vanhuus ei ole sairaus, sen sijaan voi ilmetä vanhemiseen liittyviä sairauksia. Joten yritä kirjoittaa hyvän tavan mukaisia viestejä, et ole palstan kunkku, en ole sitä itsekkään. Pidetään tämä palsta tasavallan kaltaisena demokraattisena palstana
. terveisin fundsija alias luotsi.Minulla ei ole minkäänlaista yritystä ottaa haltuun palstaa .Olen huomauttanut huomaamattani olostani, anteeksi.
Olen kirjoittaessani kohtalaisen kovasanainen. Ollaan ihmisiä. toivon mukaan kaikki.
Sanon kuin koomikko Eemeli: Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eiköhän nyt olisi parasta rauhassa miettii, ettei harkitsemattomaan vauhtiin tukehdu.
Männä kölökytellään löysän reteesti ja löysätään pipoo äijän vähäsen jottei mahottomasti piätä puristelis.
Tiältä joukon häntäpiästä: ynnämuu.- Pekka ja Pätkä
Oli muuten Pätkä, joka noin sanoi. Hyvin sanottu joka tapauksessa.
- Nea*
Onhan se minuakin ihmetyttänyt, että nyt yritetään oikein
kielteisesti suhtautua kristinuskoonkin!
En tiedä ketkä eniten, mutta toivoisin rauhallisuutta niissäkin
asioissa.Nyt en rupea perustelemaan. Tiedossani on, että ei juuri kukaan pappikaan usko neitseelliseen syntymään.
Ruuneperi kirjoitti:
Nyt en rupea perustelemaan. Tiedossani on, että ei juuri kukaan pappikaan usko neitseelliseen syntymään.
Miten Ruune, teilaatko myös henkiolennot ? Onhan sanonta, että joku on riivattu, tai pirun vallassa tekemisissään.
Eikö olisi päinvastoinkin, hyvät henkiolennot (enkelit) voivat olla asialla, kun tarvitaan.
Maria sai hengellisen ilmoituksen tulevasta ennen itse tapahtumaa. Raamatun mukaan hänet oli valittu ja hän suostui..
Raamattu kuvaa hyvin kauniisti tapahtuman, vain "korkein varjosi Marian"! Enkä epäile yhtään, etteikö tapahtuma olisi ollut kuin pyhän hengen siivittämä.
Miten selität Josefin unen, jossa hänen käskettiin ottamaan Maria suojelukseensa, vaikka Josef maalliseen tapaan protestoi kihlattunsa raskautta, johon ei hänellä ollut osaa.
Silti hän uskoi ja suostui. Eikä mikään ole kumonnut, etteikö Maria ja Josef olisi olleet onnellisia liitossaan.
Silloin täyttyi vain jokin. jonka piti tulla tietoisuuteemme, että meilläkin olisi mahdollisuus valita, hyvän ja pahan voimien välillä.
Thats it.- Pitää ottaa mallia
keskiafrikasta,, josseivat usko neitseestä syntyneesee ,niin tapetaa, niihä suomessa tehtii niinki hiljattai ko viime tuhatluvulla .Pittäähä sitä nyt roamattuu uskoo.
- en gång igen
Ruuneperi kirjoitti:
Nyt en rupea perustelemaan. Tiedossani on, että ei juuri kukaan pappikaan usko neitseelliseen syntymään.
Ruuneperi
Etkö muista että tuosta samasta olet jo aika monta kertaa ennenkin kirjoittanut. Tuntuu kummalliselta että jaksat toistella noita samoja juttuja uudelleen ja toistella.
- Miinus
Plussat istuu jo!
- 3 21
Miten se Suomen laissa oleva uskonnon vapaus =???
onko jollai oikeutta jankuttaa jatkuvasti uskontoa
,, kun emme muut sitä halua?? Ja jollakullako on oikeus uskonnon vastaista, mitä paljon on luettukin palstalla, luonnonuskoista mm.
Kyllä se n, luoja on jokaisen pienen ötökänkin syntymän takana
Eiköhän olekin syytä puolin ja toisin antaa uskonnon olla jokaisen yksityisasia edelleekin:D
On vaan ollut tarpeen laittaa kampoihin ajoittainen itsevaltius, omissa näkemyksissä.- Kuulepas . aivan
muutama vuosi sitten oli palsta ja kaikki ikä palstat täynnä piiitkiä raamatun kopiointeja, joita sefut joutuivat poistelemaan .Ja onhan hurahtaneita edelleenkin . kyllä uskonto pitää sitten jättää tuputtamatta .ellei omaaki kantaansa myös saa sanoa.
Muista laki uskonnon vapaudesta. älä riko lakia. Ei ole uskonnonvastaista käsitellä tuota yhtä kohtaa, joka on tehty uskomisen varmistamiseksi.
- §:- [ )
Kuulepas . aivan kirjoitti:
muutama vuosi sitten oli palsta ja kaikki ikä palstat täynnä piiitkiä raamatun kopiointeja, joita sefut joutuivat poistelemaan .Ja onhan hurahtaneita edelleenkin . kyllä uskonto pitää sitten jättää tuputtamatta .ellei omaaki kantaansa myös saa sanoa.
Muista laki uskonnon vapaudesta. älä riko lakia.Onhan Luotsilla mahdollisuus siirtää uskontoketju uskonto-palstalle ja pistää sitten siitä ilmoitus.
Ruuneperi kirjoitti:
Ei ole uskonnonvastaista käsitellä tuota yhtä kohtaa, joka on tehty uskomisen varmistamiseksi.
ei vastaista, mutta eettisetsäännöt ovat ihan selkeitä, tapasi kirjoittaa on faktaluontoista luennointia asioista, joita et aina hallitse. Ja muuten, olet monta kertaa kysellyt minua, sitten kun olen paikalla, rupeavetämään jotain muuta. Eikös tämän ketjun pitänyt käsitella Sinun tekemääsi kysymystä.
- 3 21
Luotsin tulo on kiitettävällä tavalla lisännyt keskinäistä hattuilua palstalla. Hattuilu onkin viime aikoina ollut palstan suola , pippuri ja sokeri.
Ei siis ole mitään syytä mennä arvostelemaan uutta palstan päällikköä. 3 21:lle Yökyöpeli ja muutamat ilmaisuut vievät tietylle taholle. Toivoisin Sinun rekkautuvan avoimen profiilin kanssa. Rekkaamattomalle ja piiloprofiilin omaavalle ei ole mahdollista lähettää henkilökohtaista viestiä.
- narriparripakana
"3 21:lle Yökyöpeli ja muutamat ilmaisuut vievät tietylle taholle. Toivoisin Sinun rekkautuvan avoimen profiilin kanssa. Rekkaamattomalle ja piiloprofiilin omaavalle ei ole mahdollista lähettää henkilökohtaista viestiä."
Vai että avoin profiili?
- heh näin on
alotukseen,
onhan täältä hävinny paljoki vastauskia kakomentteja, varsinki jos on kirjoitettu totuuksia suomen politiikasta kuten mitä on ollu ja mitä on nyt,
ilmeisesti luotsi on kataisen äiti, ku ei kestä polittisia totuuksia, En käsitä palstan nostamisen syytä, mitään uutta ei ilmennyt enkä ole enää luotsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1995169Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813676Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers113440SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt623132SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun373110SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412326Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042295Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302152Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762120Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059