Tykkäävätkö tytöt uida vaatteet päällä?

JouJouJouPou

Kesällä näkee usein tyttöjä uimassa vaatteet päällä. Miksi? Onko se kivaa? Miltä märät vaatteet tuntuvat? Onko bikinit/uimapuku vain unohtunut kotiin tai onko kyseessä spontaani idea mennä uimaan? Ja jos niin miksei vain alusvaatteissa?

65

4353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouJouJouPou

      Ite oon siis poika.

    • Joku random girl

      Tytöt uivat vaatteet pääl monista syistä esim.niil on uikkarit menneet pieniks tai koska vaatteil on tosi kiva vaa uida. Vedessä ne tuntuu vaan kivoilta kokeile ite suihkus ni tiet mist puhun. Mut sitku vedest tulee ni ei ne sit oo enää kivan tuntuset

      • JouJouJouPou

        Kiitti asiallisest vastauksest. :)


    • bsjjsml

      Tai sitten vaan ne on epävarmoja niiden kehosta

      • kilogrammaa

        Niimpä, kerran oltiin tyttöporukalla uimassa ja yksi tuli uimaan vaatteet päällä koska ei halua että kaikki näkevät hänet (116kg) meidän puolet pienempien seurassa bikinit päällä ...


      • heteka
        kilogrammaa kirjoitti:

        Niimpä, kerran oltiin tyttöporukalla uimassa ja yksi tuli uimaan vaatteet päällä koska ei halua että kaikki näkevät hänet (116kg) meidän puolet pienempien seurassa bikinit päällä ...

        Voi vittu kui läski tyttö... Siis melkone virtahepo.


      • heteka

        Varmaan näin... Usein ne vaa o ihan nättei ja sillee... Häpeeks se niitten muotoi? Usein niillä o hyvä perse ja rinnat.


      • .........
        heteka kirjoitti:

        Varmaan näin... Usein ne vaa o ihan nättei ja sillee... Häpeeks se niitten muotoi? Usein niillä o hyvä perse ja rinnat.

        No usein on nii et on vaa niiku kavereitten kaa yhess jossaki sit ku tulee niin kuuma nii tekee mieli mennä uimaan jonnekki. Sit ku eioo mitään uikkareit mukana nii vaatteet päällä vaa


      • Touho
        heteka kirjoitti:

        Voi vittu kui läski tyttö... Siis melkone virtahepo.

        oletko itse sit täydellinen? voi kun oot lapsi!


    • huppari 15v

      mä oon 15v poika ja uin kesällä myös välillä farkku sortsit päällä oon kokeillu myös huppari päällä

      • adidaaaas

        Shortsit päällä uintia ei voi pahemmin sanoa vaatteet päällä uinniksi.. Ite uin verkkaripuku päällä, siina on sitä jotakin. :)


    • t-paita tyty

      Se on kivaa pelkällä t-paidalla (;

      • heteka

        Ihanko pelkällä t-paidalla vai alla rintsikat ja sit kans jotkut kalsarit? ;)


    • APina 007

      UP! Uimakausi o alkaas tai alkanu... Lisää viestgei!!!

    • kysymysmerkki1

      Mitä teijän vanhemmat sanoo ku tuutte vaatteet märkinä kotiin? O.o

      • tyttö17v.

        No mä ainaki sanon vaa et olin uimas ja ei ollu bikineit mukana! Ja ku joku kysy et miksei vaa alusvaatteil nii en mä ainakaa stringeil missää julkisel xd


    • jukuhyuio

      Ku joku tääl "käski" menee suihkuu vaatteis ni mihin sit voi laittaa ne vaatteet ettei vanhemmat nää? :P

      • nakupelle

        Sängyn alle


    • Pekka Porista

      "Mitä teijän vanhemmat sanoo ku tuutte vaatteet märkinä kotiin? O.o "

      Lisää noit, kiva aihe. :)

    • gohgrcköå

      Vaatteet päällä uiminen on kivaa ja kun tulee vedestä ja joka paikka on ihan märkänä niin se näyttää monen mielestä seksikkäältä ;)

      • aaaaaahhh

        Juu, ainaki pari mun kaverii (poikii) kattoo iha fiiliksis märkii muijii.


      • pelle
        aaaaaahhh kirjoitti:

        Juu, ainaki pari mun kaverii (poikii) kattoo iha fiiliksis märkii muijii.

        Kattoo siks koska se näyttää niin tyhmälät ei siks et se ois seksikästä....


    • Joku tyttö 15w

      Minua se ainakin kiihottaa :D

      • Juu.

        Monii kiihottaa kattoo. Märät vaatteet näyttää jotenki kiihottavilt, ainaki jos tytöl on hyvätmuodoy.


    • uuppana

      Entä milt tuntuu kulkee rannalt himaa märis vaatteis ku varmaa kaikki kattoo? Kiihottaaks vai nolottaaks ja tykkäättekö kävellä märis vaatteis?

      • Terhi :)

        Paha sanoo ku en oo koskaa uinu vaatteil mut kertokaa toki mullekki, kiinnostaa tietää!


      • +++

        Ei ainakaa nolota! Iha normaalii ja tykkään ite :) voi kai sitä kiihottavakski sanoo ku jotkut kattoo aika pitkää xd


    • 12v. tyttö

      Ite meen mökillä vatteet päällä uimaan tai yhdellä kalliolla kun on järvi ympärillä niin uimaan vaan. Kerran uin alusvaatteisillani ja sinne tuli jotain 14v. poikia kattelee. Mua kiihottaa se ku pojat ui alasti ja niillä sitten seisoo ja pitkäänkin. XDD

    • 12v tyttö myös

      Uin aina alasti selällään on niiiin kiva lillua, kun vesi kastelee pil*ua

      • Oih!!!

        Ois kiva nähdä. :)


    • Pliiiiiis!!!

      OK. Lisää?

      • Oih!!!

        Komppaan.


    • dapadapada

      Tykkäättekö olla sateella ulkona ku kastuu? Mä tykkään.

      • Olisipa-lämmitä

        En. Vihaan sadetta.


    • karvaton pili vielä

      Mä uin usein mökillä vaatteet päällä, tai sitten pelkät bokserit jalassa. Pari viikkoo sitten kun oli tosi lämmintä, olin meiän mökillä yhen kaverini kanssa. Kaveri ehdotti et mennään vaatteet päällä uimaan. Mä ehdotin sitten et kokeillaan miltä tuntuu pissata housuihin, sitten kumpikin teki pissat farkkuihin ja boksereihin, mulla oli pilli farkut ja oranssi bokserit jalassa ja t-paita. Oli kiihottavaa pissata housuun, ja sitten uimaan. Onks ketään tehny näin kuten mä ja mun kaveri. Ollaan 14 vuotiaita.

      • ES-jonne

        Ei. Kukaan muu ei ole ikinä pissannut housuun tahallaan eikä vahingossa. Sitä paitsi Hollanti voitti Espanjan 5-1!


    • uppppppppppppppppppp

      UPPPPPP!!!

    • mää turuusta

      Pakkoks kaikkien on kertoo et ne ei oo uinu vaatteet pääl? Pliis kertokaa mielipitei et milt tuntuu onks kivaa milt tuntuu ku nousee vedest.

    • tyttö

      se on tosi raskasta tulla vedestä märät vaatteet päällä ja jos on Collegehousut jalassa :D sit ne melkein tippuu jalsta samoin on farkkujen kaa :D en oo trolli vaikka voi kuulostaa siltä

      • gööörl

        Et kyl kuulosta trollilt, tolt se näyttääki. Nyt ku o juhannus ni pia varmaa tulee pal kokemuksii ku kaikki tippuu kännis järvee XDDD


    • sloggi boys

      kävin kahen kaverin kanssa uimassa viikolla. meillä ei ollut kenelläkään uikkareita mukana. mentiin sitten uimaan t-paita ja bokserit jalassa. tuntui jotenkin kiihottavalta mennä hitaasti veteen ja kastella bokserit. näkyi muuten hyvin kavereilla penis märissä boksereissa. itsellä onneksi vielä pieni. sitten vaan märät bokserit farkkuihin.

      • ES-jonne

        ei. kukaan ei tuu kikkaan.


    • aloottaja

      No nytkö tääl o pojakki innostunu? No ei siin mitää, kokemuksii vaa kehiin. :)

    • HELP???

      Mä en oo kokeillu mut kiinnstas mut en tiiö kui ku vanhemmat suuttuu hirvesti jos tuun kotiin märis vaatteis. HELP???

    • pok3

      Tee näin: Sanot vanhemmilles et lähet pyöräileen lähet jo aamulla meet uimaan vaatteet pääl ja pyöräilet niin kauan et ne vaatteet kuivuu suosittelen että Musta t-paita ja jotkut shortsit kuivuu nopeesti älä ota valkosta siit näkyy läpi

      • DORKA...

        Noup. PYÖRÄ RUOSTUU!!!


    • 15v tyttö pulikoi

      Ite uin ainakin silloin vaatteet päällä, kun jostain syystä ei oo uikkareita mukana, esim. poikettu rantsulle ja päätetty mennä uimaan. En ite koe sitä mitenkää kiihottavana :D
      Ja mun vanhemmat nyt ei kummosemmin reagoi siihen, että märissä vaatteissa tuun kotio. Sanon vaan, että kävin uimassa :D Noin yksinkertaista.
      Ja ihmiset kadulla yms. kun tulevat vastaan, kun kuljen märkänä, tuskin nyt ihmettelevät suunnattomasti ja vaikka ihmetteliaivätkin, mitä sitte? :D
      Kyllä nyt luulis jokasen ihmisen tajuavan, että oon ollut uimassa/tippunut veteen jne., eikä luule, että mut yritetty jonkun toimesta hukuttaa :D
      Ja alusvaatteilla en kuitenkaan kehtaa uida, mielummin uin kaikki päällä, itseasiassase on ihan hauskaakin.

    • hmm...

      Mut entäs sit ku näkee aik usein et on vaa pikkarit ja t-paita jonk alla sit rintsikat ni miks sit ei viel tyylii sortsitki jalas tai ilman paitaa, eiks pikkareis ja rintsikois uimine ois aika sama ku bkineis?

      • Samsung Galaxy Y

        Jeps, hyvä kysymys, kiinnostaa kans. Ja tuntuuks se sillee kiihottavalt sillee "tuhmAA" vastatkaas ny! Sori virheet, kännyl kirotettu,


    • jukra sentään...

      Eiks kukaa osaa lukee otsikkoo? XD Siin puhutaa tytöist ja sit tääl kaikki pojat kertoo kui niit kiihottaa kusta housuun ja uida vaatteet pääl! Siis ei *****! Sit nää on kaikki varmaa jotai jonnei jotka ui vaatteet pääl ku kerranki ku näin jotai teinitytyi menos uimaa t-paidas ja pikkareis ni sit ne kilju ja kikatti sille et pikkarit kastuu. Haloo??? Kai ne pikkarit kastuu jos menee uimaa vaatteet pääl? :P

    • APapAP

      Lisää???

    • wetfinn

      Ainahan keskustelut tapaavat rönsyillä. Suomessa on niin vähän ihmisiä jotka avoimesti uskaltavat tunnustaa pitävänsä vaatteet päällä uimisesta, että on ihan hyvä että asiasta jossain yleensä keskustellaan.

    • Itse en kyllä todellakaan pitäisi vaatteet päällä uimisesta. Varmasti epämiellyttävää.

    • poika boksut.

      Moi!! Mökillä uin usein bokserit jalassa, tulee samalla pestyä ne. Kun niihin on tullut pissa tahroja ja joskus vähän kakkaa.

    • Ej76

      Islamin uskoinen nainen ei saa riisua mitään vaatteita julkisella paikalla. Mustat vaatteet aina päällä, että auringossa olis paha olla. Saa kuulema paratiisissa hiukkasen viileämmän paikan, jos täällä on riittävästi kärsinyt. Kukahan kävi kattomassa tuokin helvetin? Kerro.

    • Tutttö01

      Hyi, kerran menin topilla uimaan. Tuntui ihan hirveältä märkänä ja oli vaikea saada pois. Ei enää ikinä.

      • valametti

        Just parasta uija vaatteet päällä :D varsinki kunnon helteil laiturilta vaa suoraa järvee. Tulis kesä jo :3


      • wetfinn

        Jep, täysissä pukeissa ja kengät jalassa se on ihan parasta. Kovalla helteellä pysyy viileänä kun pitää märät vaatteet päällä. Kesää odotellessa, mulla on kahdet farkut, parit tossut ja kolme hupparia joilla en ole vielä uinut mutta odotan innolla, että pääsen katselemaan ne.


    • uitiin_vaatteet_pääl

      No mä uin viimekesänä (2014) vaatteet pää ku en kehannu olla bikineis.. Ja olihan se ihan kiva muutenki uida vaatteet pääl ni jos oli kuuma, ni viilens aika hyvin ja aika pitkään :)!

    • tyttö12w

      Mä en oo uinu ku kerra vaattett pääl ku ei ollu bikineitä mukana. Ja sit joskus ku mun serkul oli vaa bikinie yläosa nii pikkarit ja se ja uimaa. Vaattet pääl on iha kiva mut sortsit on ärsyttävät ku jos on vähänki liian isot tai löysät nii meinaa tippuu. Mut sit jos ui esim bikinit ja T paita nii hyvä varsinki jos on ulkomail ja meinaa palaa olkapäät auringos.

    • Tyty99

      Vaatteet päällä on kiva uida ja märät vaatteet liimaantuu ihanasti ihoa vasten. Farkuissa ja ridausvaatteissa tuli viime kesänä uitua monta kertaa. Joskus käyn lenkillä uimassa juoksutrikoiss ja lenkkareissa. Mahtava tunne juosta litisevissä kengissä ja kuivuvat yleensä lenkin aikana eikä tuu kotona sanomista. Äiti on joskus ihmetelly märkiä vaatteitani mutta joskus sekin tulee lenkiltä märissä vaatteissa joten ymmärtää kuinka kätevää on lenkillä käydä uimassa. Ratsastustallille voi jättää märät housut ja saappaat kuivuun eikä niitä kukaan siellä ihmettele. Poikien katsee kääntää hyvässä mielessä märät vaatteet :)

      • Tyty99

        Kääntää päät :) Kaverin kans plutastiin äsken jään läpi ja nyt kirjastolla kuivaamassa vaatteita. Hauskaa oli kun vettä vaan polveen asti mutta housut kokonaan märät :)


    • Vanhempipoikamies

      Ei se minun mielestä mikän paha asia ole jos joku 12-13 vuotias tyttö tai poika halua kokeilla milttä tuntu uida vaatteet pällä ja jos että uskalla vanhempien takia niin sanoka vanhemille niin kuin asia on eli että te haluatte kokeilla milttä tuntu uida vaatteet pällä.

      Ja jos teidän vanhemmat edellen suttu tai eivät anna teidän kokeilla niin vedokaa siihen että se on huommatavasti parempi vaihtoehto kuin jos te esim. kokeilette esim. tupakka tai alkoholia tai humeitta.

      Niin kyllä minä sitten uskon että teidän vanhemmat suostu siihen kun se hän on pieni paha kun minä tiedän esim. sellasia mitä on 16 vuotiana subutex korvaus hoidossa ja silloin han se on pienin paha eikä teidän tarvitse miettiä mitä vanhemmat sanovat kun te tulette kotin märissä vaatteeissa.

      Niinhän minunkin vanhemmat ajatelivat kun minun siskot olivat teini ikäisiä ja samoin myös napuri tyttöjen vanhemmat ja siksi he antoivat heidän uida vaatteeissa ja minun siskot ja napuri tyttöt ei tällä hetkellä poltta tupakkia tai käytä humeitta ja alkohloia he eivät käyttä juuri ollekan.

      Minä putosin mökillä vahingossa kaikki vaatteet pällä veten ja näin ollen sain kokeilla milttä tuntui olla vedessä vaatteet pällä ja koska en ollekan pitänyt siitä niin en halunut enempää kokeilla siitä.

      Mutta jos teillä on mökki niin teidän kanatta ehdottomasti siellä kokilla milttä tuntu uida vaatteet pällä koska silloin ei tarvitse kävellä pitkä matka kotin hakemaan vaihto vaatteeitta mikäeli että piidä siitä tai ette tykkä olla märissä vaatteeissa ja sitten ei tarvitse ajatella mitä muut ajatelevat.

      Ja jos teillä ei ole mökkiä niin kun te menette yleiselle uimaranalle kokeilemaan milttä tuntu uida vaatteeissa niin ottaka vaihto vaatteet muukan niin ei tarvitse ajatella mitä muut ajatele kun kävelette kotin märissä vaatteeissa ja jos ette tykkä olla märissä vaatteeissa niin on myös kätevä kun on vaihto vaatteet muukana.

      Ja sitten kun ui vaaattteet pällä niin kanatta otta huomion että ne voi tulla likasesksi joten ei kanatta käyttä kallitta ja laadukaitta vaateitta vaan kätevä on käyttä sellasia mitä muutenkin on menossa pesun niin kun tule kotin märät vaatteet muovi pusissa niin ne on helppo ja kätevä laitta heti pesu konesen.

    • asdfff

      up tytöt

    • Anonyymi

      Mä hgkbcjkkasghklbcj

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe