Kertokaa mitä raamatussa sanotaan pedofiliastasta, mielummin jos vielä kohdatkin mainitsette. Kiitos.
Mitä raamattu sanoo pedofiliasta?
28
1405
Vastaukset
- HullujenSatuja
Raamatun käsitys naisesta, tasa-arvosta.
1. Kor. 14:34-35 "Olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua,
vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan
omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."
1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo
opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."
1. Kor. 11:7-10 "Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on
miehen kunnia. Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; eikä miestä luotu vaimoa varten,
vaan vaimo miestä varten. Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien
tähden."
Efes. 5:22-24 "Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää ..
Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset."
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
1. Kun. 11:1-4 Solomolla 700 vaimoa ja 300 sivuvaimoa.
3. Moos. 25:44-46 "Mutta orjasi ja orjattaresi, jotka hankit itsellesi, ostakaa kansoista, jotka asuvat teidän ympärillänne .. Ja jättäkää ne jälkeenne perinnöksi lapsillenne, pysyväksi perintöomaisuudeksi; niitä saatte pitää ainaisesti orjinanne."
2. Moos. 21:7 "Jos joku myy tyttärensä orjaksi, älköön tämä pääskö vapaaksi, niinkuin miesorjat pääsevät."
Saarn. 1:7 "Kaikki joet laskevat mereen, mutta meri ei siitänsä täyty; samaan paikkaan, johon joet ovat laskeneet, ne aina edelleen laskevat."
1. Moos. 3:14 "Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: .. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi." - RampaEiTervetullut
Jumalan suhtautuminen invalideihin.
3. Moos. 21:16-23 "Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: .. Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku
vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton, jalkansa tai
kätensä taittanut, kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai
kuohittu. .. Älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei
hän häpäisisi minun pyhäkköäni."- HauskojaSatuja
Kesitas kirjoitti:
Pieni korjaus; Laki tehtiin Israelille, ei muille, suojelemaan Pyhää Kansaa.
Kes.Armahtava, rakastava ja hyvä satuolento jumala?
Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä." - SekaisinKirjoittaja
HauskojaSatuja kirjoitti:
Armahtava, rakastava ja hyvä satuolento jumala?
Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."
2. Aik. 7:5, 8-9 -- Raamattu ilmoittaa kuningas Salomon uhranneen 22 000 härkää ja 120 000 lammasta yhdessä viikossa. Tämä merkitsee hänen teurastaneen yli 845 eläintä tunnissa, yli 14 eläintä minuutissa, tauotta seitsemän vuorokauden ajan.
1. Moos. 4:15 -- Kain merkitään, jotta muut ihmiset käsittäisivät hänen olevan Jumalan suojelema. Jumala katsoo toimeenpiteen tarpeelliseksi siitäkin huolimatta, että Raamattu ilmoittaa maailmassa tällöin elänneen vain kolme ihmistä (Aatami, Eeva ja Kain).
2. Moos. 28:34-35 -- Jumala ilmoittaa että pyhään paikkaan astuminen ilman kelloja saattaa johtaa kuolemanrangaistukseen.
5. Moos. 1:1 -- Mooses puhuu koko Israelin, arviolta kaksimiljoonaiselle kansalle, samanaikaisesti. On huomattava, että tämä tapahtui ennen television, radion ym. massamedian yleistymistä.
Kuningas Salomon rakennuttama temppeli oli mitoiltaan ainoastaan 35 x 12 metriä (1. Kun. 6:2, 1 kyynärä = 0,593802 metriä), mutta pienistä mitoistaan huolimatta:
1. Kun 5:15-16 ilmoittaa temppelin rakentamisen vaatineen 150 000 rakentajaa.
1. Kun 6:38 ilmoittaa rakennustyön kestäneen 7 vuotta.
1. Aik. 23:4 ilmoittaa rakennustyötä valvoneen 24 000 työnjohtajaa, sekä 6 000 henkilön toimineen päällysmiehinä ja tuomareina.
1. Aik. 22:14 ilmoittaa rakennustyön vaatineen yli 3 500 000 kiloa kultaa, yli 35 000 000 kiloa hopeata ja tämän lisäksi "mittaamattoman paljon rautaa sekä vaskea hirsien ja kivien lisäksi" (1 talentti = 35-40 kg).
Ei siihen VL osaa, eikä uskalla vastata, koska huonosti heille käy, ilman Jeesuksen armoa.
Kaikki kolme synergistiä sanoo;
Matt. 18:6
Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Mark. 9:42
"Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa.
Luuk. 17:2
Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.
Näin todella heille kuuluukin, Raamatun mukaan.
Kes.- osui omaann nilkkaan
Sanopas, miksi Raamatussa lukee "hänelle OLISI parempi"?
Jos Kesitaksella olisi vähänkää ymmärrystä, niin hän huomaisi lukevansa itselleen tuomion!
Myllynkivi tulisi ripustaa ennen kuin lankeemus tapahtuu. Ja kaikki uskovaiset ovat Jeesuksen opetuslapsia.
Niinpä ------kselle tulisi Raamatun mukaan laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa mereen ennen kuin hän saa ihmisiä lankeamaan.
Kopionnista on pitkä tie ymmärtämiseen! osui omaann nilkkaan kirjoitti:
Sanopas, miksi Raamatussa lukee "hänelle OLISI parempi"?
Jos Kesitaksella olisi vähänkää ymmärrystä, niin hän huomaisi lukevansa itselleen tuomion!
Myllynkivi tulisi ripustaa ennen kuin lankeemus tapahtuu. Ja kaikki uskovaiset ovat Jeesuksen opetuslapsia.
Niinpä ------kselle tulisi Raamatun mukaan laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa mereen ennen kuin hän saa ihmisiä lankeamaan.
Kopionnista on pitkä tie ymmärtämiseen!Siinähän juuri kysyttiin Raamatun paikkoja, minä toin ne esille.
Sinä, tai joku muu lestadiolainen toi sukuluetteloja yms, jotka eivät liittyneen mitenkään asiaan.
Vastasin kysymykseen, koska kukaan Vl kuten sinä, vain puolustatte omien lastenne raisusta.
>Sanopas, miksi Raamatussa lukee "hänelle OLISI parempi"?** Lukeeko? Lue tarkoin, vain yhdessä Matteus, mutta KATSO ALKUTEKSTIÄ, siellä sanotaan seuraavaan ( Mark) hyvä on hänelle enemmän, jos hänen kaulaan pannaan kivi myllyn.
Eli on parempi hei hukuttaa Hänet, pane toimeksi.
Ja Luukas, -- myllynkin kaulassa hyödyntää häntä???
Joten merkkaa ne pedofiilit ja hukuta, se hyödyntää Häntä.
Niitä riittää.
Sen verran on ymmärrystä, että tunnen heprean sekä koineen kreikan, ja niissä ei tässä asiassa tuomiota minulle lueta.
Mutta teille se tulee.
>>Myllynkivi tulisi ripustaa ennen kuin lankeemus tapahtuu. Ja kaikki uskovaiset ovat Jeesuksen opetuslapsia. ** Tämän kirjoituksen perusteella oma ymmärryksesi on täysin hukassa.
Missä siinä puhutaan; ennen?
>>Niinpä ------kselle tulisi Raamatun mukaan laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa mereen ennen kuin hän saa ihmisiä lankeamaan. ** Varmaan sinun mielestäsi, mutta ei Raamatun.
En ole nainut yhtään maa lastani, miten sinä, sehän on aikamoinen tapa teillä.
>>Kopionnista on pitkä tie ymmärtämiseen!** Missä kopioin sellaista, mitä ei kysytty?
Kes.- olisi parempi
Kesitas kirjoitti:
Siinähän juuri kysyttiin Raamatun paikkoja, minä toin ne esille.
Sinä, tai joku muu lestadiolainen toi sukuluetteloja yms, jotka eivät liittyneen mitenkään asiaan.
Vastasin kysymykseen, koska kukaan Vl kuten sinä, vain puolustatte omien lastenne raisusta.
>Sanopas, miksi Raamatussa lukee "hänelle OLISI parempi"?** Lukeeko? Lue tarkoin, vain yhdessä Matteus, mutta KATSO ALKUTEKSTIÄ, siellä sanotaan seuraavaan ( Mark) hyvä on hänelle enemmän, jos hänen kaulaan pannaan kivi myllyn.
Eli on parempi hei hukuttaa Hänet, pane toimeksi.
Ja Luukas, -- myllynkin kaulassa hyödyntää häntä???
Joten merkkaa ne pedofiilit ja hukuta, se hyödyntää Häntä.
Niitä riittää.
Sen verran on ymmärrystä, että tunnen heprean sekä koineen kreikan, ja niissä ei tässä asiassa tuomiota minulle lueta.
Mutta teille se tulee.
>>Myllynkivi tulisi ripustaa ennen kuin lankeemus tapahtuu. Ja kaikki uskovaiset ovat Jeesuksen opetuslapsia. ** Tämän kirjoituksen perusteella oma ymmärryksesi on täysin hukassa.
Missä siinä puhutaan; ennen?
>>Niinpä ------kselle tulisi Raamatun mukaan laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa mereen ennen kuin hän saa ihmisiä lankeamaan. ** Varmaan sinun mielestäsi, mutta ei Raamatun.
En ole nainut yhtään maa lastani, miten sinä, sehän on aikamoinen tapa teillä.
>>Kopionnista on pitkä tie ymmärtämiseen!** Missä kopioin sellaista, mitä ei kysytty?
Kes.>>Joten merkkaa ne pedofiilit ja hukuta, se hyödyntää Häntä.
Niitä riittää.En ole nainut yhtään maa lastani, miten sinä, sehän on aikamoinen tapa teillä<
Et näytä tuntevan meidän tapojamme.
>Missä siinä puhutaan; ennen?<
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Myllynkivesta ei ole mitään hyötyä tapahtuman jälkeen. Hukuttamisesta on hyötyä vain silloin, kun sillä estetään tuleva rikos.
Ts. Jos sinulle laitettaisiin myllynkivi kaulaan ja mereen, et viekoittelisi täällä opeillasi muita. Niinpä säästyisit tuomiopäivänä niiltä rangaistuksilta, joita oppisi johdosta tulee.
>myllynkin kaulassa hyödyntää häntä>
Näin myllynkivi hyödyttäisi sinua, kun et johtaisi lapsia, uskovia väärille teille ja säästyisit tuomiopäivänä niiltä syytöksiltä.
>osui omaann nilkkaan olisi parempi kirjoitti:
>>Joten merkkaa ne pedofiilit ja hukuta, se hyödyntää Häntä.
Niitä riittää.En ole nainut yhtään maa lastani, miten sinä, sehän on aikamoinen tapa teillä<
Et näytä tuntevan meidän tapojamme.
>Missä siinä puhutaan; ennen?<
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Myllynkivesta ei ole mitään hyötyä tapahtuman jälkeen. Hukuttamisesta on hyötyä vain silloin, kun sillä estetään tuleva rikos.
Ts. Jos sinulle laitettaisiin myllynkivi kaulaan ja mereen, et viekoittelisi täällä opeillasi muita. Niinpä säästyisit tuomiopäivänä niiltä rangaistuksilta, joita oppisi johdosta tulee.
>myllynkin kaulassa hyödyntää häntä>
Näin myllynkivi hyödyttäisi sinua, kun et johtaisi lapsia, uskovia väärille teille ja säästyisit tuomiopäivänä niiltä syytöksiltä.
>osui omaann nilkkaanOnko vaikea tunnustaa tietämättömyyden tappio, ja myös se, että minun nilkkaan ei osunut mitään.
Käydäänpä läpi.
Työni on myös kuulla heitä, joita on pienenä hyväksi käytetty.
Olen sympaattinen, en empaattinen heille, ja on muuten rankkaa kuunneltavaa, kuukaudesta kuukauteen ja lähes aina ollaan VL taustaisia.
En tunnista juuri tuossa toiminnassa muuta kun mitä Jeesus heitä sanoo.
Olet naurettava narsisti. **Myllynkivesta ei ole mitään hyötyä tapahtuman jälkeen. Hukuttamisesta on hyötyä vain silloin, kun sillä estetään tuleva rikos. ** Rangaistus tulee aina tehdyn rikoksen ja synnin jälkeen, ei ennen.
Turha ketään on kaiken varalta hukuttaa, Jeesuksen ohjeen mukaan. Hähän sanoo; - Minkä teette näille…..
Minun viekoittelu ei ole myllynkivituomion alla, mutta sinä kuulut lahkoon, joille se on leimallista.
Sen jo sama tuomio, mikä tuomionpäivänä, hele..tin meno tuomio.
Miten sinä minun suhteesta lapsiin vertaat myllynkivi tuomioon. Ei kaikki ole kuten lestadiolaiset.
Järki hoi?
Omassa nilkassasi on.- olisi parempi
Kesitas kirjoitti:
Onko vaikea tunnustaa tietämättömyyden tappio, ja myös se, että minun nilkkaan ei osunut mitään.
Käydäänpä läpi.
Työni on myös kuulla heitä, joita on pienenä hyväksi käytetty.
Olen sympaattinen, en empaattinen heille, ja on muuten rankkaa kuunneltavaa, kuukaudesta kuukauteen ja lähes aina ollaan VL taustaisia.
En tunnista juuri tuossa toiminnassa muuta kun mitä Jeesus heitä sanoo.
Olet naurettava narsisti. **Myllynkivesta ei ole mitään hyötyä tapahtuman jälkeen. Hukuttamisesta on hyötyä vain silloin, kun sillä estetään tuleva rikos. ** Rangaistus tulee aina tehdyn rikoksen ja synnin jälkeen, ei ennen.
Turha ketään on kaiken varalta hukuttaa, Jeesuksen ohjeen mukaan. Hähän sanoo; - Minkä teette näille…..
Minun viekoittelu ei ole myllynkivituomion alla, mutta sinä kuulut lahkoon, joille se on leimallista.
Sen jo sama tuomio, mikä tuomionpäivänä, hele..tin meno tuomio.
Miten sinä minun suhteesta lapsiin vertaat myllynkivi tuomioon. Ei kaikki ole kuten lestadiolaiset.
Järki hoi?
Omassa nilkassasi on."Rangaistus tulee aina tehdyn rikoksen ja synnin jälkeen, ei ennen"
Rangaistus tulee tietysti vasta teon jälkeen, mutta sen rangaistuksen olemme saaneet jo paratiisin tapahtumista. Turha sinun Kesitas on pröystäillä sillä, että olisit siitä vapaa!
Mitä hyötyä on ihmisellä hukuttaa toinen syntiin langennut ihminen?
Neuvoiko Jeesus hukuttamaan langenneen?
Vertauksessa Jeesus opettaa, kuinka vakava on langettaa toinen ihminen syntiin.
Niinpä myllynkivellä olisi parempi hukuttaa pelkästään se kadotuksen tien valinnut sielu, kuin että molemmat joutuisivat kadotukseen. Kuvan lapsi merkitsee uskovaista. Sinäkin olet ansainnut myllynkiven parjatessasi uskovaisia.
Oletko kesitas sokea tuon asian suhteen, että Jeesus näki, miten sielut tuomitaan? olisi parempi kirjoitti:
"Rangaistus tulee aina tehdyn rikoksen ja synnin jälkeen, ei ennen"
Rangaistus tulee tietysti vasta teon jälkeen, mutta sen rangaistuksen olemme saaneet jo paratiisin tapahtumista. Turha sinun Kesitas on pröystäillä sillä, että olisit siitä vapaa!
Mitä hyötyä on ihmisellä hukuttaa toinen syntiin langennut ihminen?
Neuvoiko Jeesus hukuttamaan langenneen?
Vertauksessa Jeesus opettaa, kuinka vakava on langettaa toinen ihminen syntiin.
Niinpä myllynkivellä olisi parempi hukuttaa pelkästään se kadotuksen tien valinnut sielu, kuin että molemmat joutuisivat kadotukseen. Kuvan lapsi merkitsee uskovaista. Sinäkin olet ansainnut myllynkiven parjatessasi uskovaisia.
Oletko kesitas sokea tuon asian suhteen, että Jeesus näki, miten sielut tuomitaan?>>Rangaistus tulee tietysti vasta teon jälkeen, mutta sen rangaistuksen olemme saaneet jo paratiisin tapahtumista. Turha sinun Kesitas on pröystäillä sillä, että olisit siitä vapaa!** Jaa, se perisyntikö kaivaa.
Jokainen on tuomiolla vain omista synneistään.
Lankeemus Paratiisissa teki ihmisen vain syntiin mahdolliseksi, ihmiseksi, joka rikkoo suhdettaan Jumalaan.
>>Mitä hyötyä on ihmisellä hukuttaa toinen syntiin langennut ihminen?
Neuvoiko Jeesus hukuttamaan langenneen? ** Sen varmaan tiedät itse paremmin.
Juuri valtaosa VL puhujista on heitä.
Myllynkivi ei ole vertaus.
Myllynkivi on TUOMIO.
Vertaus on havainnollistava, tehostava, rinnastava tai muuten vertaileva ilmaus. Mihin siinä verrataan ja ketä syntiin opastetaan, kun naidaan oma lapsi rullatuoliin, kuten on tapahtunut teillä, Helsingissä.
Yleisesti vertauksella tarkoitetaan kielellistä ilmaisua, joka kuvailee jotakin asiaa rin¬nas¬ta¬mal¬la sen johonkin toiseen. Vertaus voi vaihdella yksityiskohtaisesta vertaamisesta pelkkään kielikuvaan.
Etkö ole lukenut Teologiaa, siellä jo tyoisena vuotena opetetaan asia, joka on muinaiskreikaksi μεταφορά ’siirto’, metafora.
Myllynkivi juttu ei ole siirto, ei metafora, vertaus, se on kielikuva eli trooppi, jossa kahta toisiinsa liittymätöntä sanaa verrataan ilman kuin-sanaa. Metaforassa tapahtuu merkityssiirtymä, jonka johdosta se eroaa kirjaimellisesta kielestä, se myllynkivijuttu on tuomio.
Näin sinua johtaa harhaan ne saarnaajasi, jotka eivät tunne yhtään Raamattua.
>>Oletko kesitas sokea tuon asian suhteen, että Jeesus näki, miten sielut tuomitaan? ** En ole, ei edes silmälaseja, mutta asian tunnen paremmin kun sinä ja lestadiolaiset, olen tenttinyt aiheesta arvosanan.
pedofiliassa tuomitaan sielu ja ihminen.
Kes.- olisi parempi
Kesitas kirjoitti:
>>Rangaistus tulee tietysti vasta teon jälkeen, mutta sen rangaistuksen olemme saaneet jo paratiisin tapahtumista. Turha sinun Kesitas on pröystäillä sillä, että olisit siitä vapaa!** Jaa, se perisyntikö kaivaa.
Jokainen on tuomiolla vain omista synneistään.
Lankeemus Paratiisissa teki ihmisen vain syntiin mahdolliseksi, ihmiseksi, joka rikkoo suhdettaan Jumalaan.
>>Mitä hyötyä on ihmisellä hukuttaa toinen syntiin langennut ihminen?
Neuvoiko Jeesus hukuttamaan langenneen? ** Sen varmaan tiedät itse paremmin.
Juuri valtaosa VL puhujista on heitä.
Myllynkivi ei ole vertaus.
Myllynkivi on TUOMIO.
Vertaus on havainnollistava, tehostava, rinnastava tai muuten vertaileva ilmaus. Mihin siinä verrataan ja ketä syntiin opastetaan, kun naidaan oma lapsi rullatuoliin, kuten on tapahtunut teillä, Helsingissä.
Yleisesti vertauksella tarkoitetaan kielellistä ilmaisua, joka kuvailee jotakin asiaa rin¬nas¬ta¬mal¬la sen johonkin toiseen. Vertaus voi vaihdella yksityiskohtaisesta vertaamisesta pelkkään kielikuvaan.
Etkö ole lukenut Teologiaa, siellä jo tyoisena vuotena opetetaan asia, joka on muinaiskreikaksi μεταφορά ’siirto’, metafora.
Myllynkivi juttu ei ole siirto, ei metafora, vertaus, se on kielikuva eli trooppi, jossa kahta toisiinsa liittymätöntä sanaa verrataan ilman kuin-sanaa. Metaforassa tapahtuu merkityssiirtymä, jonka johdosta se eroaa kirjaimellisesta kielestä, se myllynkivijuttu on tuomio.
Näin sinua johtaa harhaan ne saarnaajasi, jotka eivät tunne yhtään Raamattua.
>>Oletko kesitas sokea tuon asian suhteen, että Jeesus näki, miten sielut tuomitaan? ** En ole, ei edes silmälaseja, mutta asian tunnen paremmin kun sinä ja lestadiolaiset, olen tenttinyt aiheesta arvosanan.
pedofiliassa tuomitaan sielu ja ihminen.
Kes.>Myllynkivi ei ole vertaus. Myllynkivi on TUOMIO<
Jeesus kuvasi hengelliseen kuolemaan johdattamisen vakavuutta lain kautta tapahtuvaan myllynkivi-rangaistuksella.
Jeesus ei siis opettanut siinä tuomitsemaan hukuttamalla.
Miksi vedät pedofilia-juttusi joka paikkaan? Ymmärätkö, ettei lapsen hyväksikäyttö ole lapsen viettelemistä? Se on pakottamista, orjuutta, väkivaltaa ja Jumaln edessä synti ja lain edessä rikos.
Myllynkivi-opetus kun puhuu viettelemisestä! Kalastelet vain lukijoita puhumalla pedofiliasta. Tuskin olet kasvokkain keskustellut pedofiliasta yhdenkään vl-pedofiilin kanssa. Kuitenkin esität täällä aivan muuta!
- Aloittajalle
Psa. 137:9 "Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!"
- qwerty2
Ei paha,
- wernerix
- grey eyes
Eronneet ovat avionrikkojia. Heteroseksiä ajattelevet ovat huorintekijöitä. Kesämökinomistajat ovat epäjumalanpelvijia. Hekumoitsijoita ovat yli-innokkaat kristityt. Eipä niitä paljon ole, jotka kyseisen valtakunnan perivät sinun tulkintasi mukaan.
grey eyes kirjoitti:
Eronneet ovat avionrikkojia. Heteroseksiä ajattelevet ovat huorintekijöitä. Kesämökinomistajat ovat epäjumalanpelvijia. Hekumoitsijoita ovat yli-innokkaat kristityt. Eipä niitä paljon ole, jotka kyseisen valtakunnan perivät sinun tulkintasi mukaan.
Mitä tällä on tekemistä pedofilian kanssa?
- werppi
Kesitas kirjoitti:
Mitä tällä on tekemistä pedofilian kanssa?
Pedofilia on synnin lisäksi rikos.
- SairaitaSatuja
Sairasta tekstiä, onko nuo tekstit sieltä uskovaisten tarinakirjasta? huh huh. Eipä tartte enää ihmitellä että joukossa on useita pedofiilejäkin, on sen verran sairasta tekstiä.
- up up nosto
Nosto up up
- totuus68
Uskovakin saattaa sortua ja tuo lapsiin kuka sortuu niin voi hyvä ihme sen ihmisen osaa aikanaan ,,,kun joutuu Totuudellisen Tuomarin eteen ,jossa kaikki paljastuu.
Se on aivan sama onko uskova tai ei uskova jos pienen lapsen raiskaa.Teko on joka tapauksessa hirvittävän törkeän kammottava.Onko ees sellaista sanaa ,jolla kuvata tuota asiaa.
Itse olen uskova ja sellainen uskova joka ei puolustele yhtään uskovaa täällä maanpäällä ollessaan joka moista on tehnyt .
Kuohinta olis sopiva sellaisille ihmisille tai pakkotyö 20v vähintään ja varmistus tavalla tai toisella ,ettei enää ikinä pysty ketään vaarantamaan.
Kristityn kuuluu antaa anteeksi ,mutta tuollainen asia vaatii rangaistuksen heti jo maan päällä ja todella varmistuksen ,ettei sama ihminen enää tuhoa elämää.Uudestisyntynyt usko ei suostu sellaiseen alhaissen tekoon,jos niin käy hän on hyljännyt armon silloin. Luopunut vapahtajastaan,maalinen on kiinostavampi silloin.
totuus 68
- Olavi Voittonen
"Pääosin hoitokokoukset koettiin siunauksellisiksi".
- Markuksen evank. 9
42. Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
43. Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
45. Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.
47. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
48. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
49. Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
50. Suola on hyvä; mutta jos suola käy suolattomaksi, millä te sen maustatte? Olkoon teillä suola itsessänne, ja pitäkää keskenänne rauha."- seurapenkistä
Minun mielestä, pedofiileille ei pitäisi antaa anteeksi, ellei he suostu kastraatioon.
Näin raamattu opettaa toimimaan, koska pedofiliasta ei voi parantua.
Miksi tästä ei puhuta seuroissa, tämä on jumalansanaa.
Yksin kertaisesti. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä Ilm 22:15
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet 1.Kor 6:9,10
Kaikki kuuluvat samaan,synnin harjoittajat,myös pedofiliastasta
Jotka rakasta syntiä
Usko Horju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894