Kuten monet kirjoittajat ovat ilmaisseet, ollaan tyytyväisiä, että luotsi on saatu vihdoinkin. Mielestäni hän on toiminut asiallisesti.
Tulee mieleen juttu siitä lapsesta, joka valitti, että hänen patjansa alla on patti, joka estää unen pääsyn. Kun se poistetiin, hän tahtoikin patin takaisin koska oli siihen jo tottunut.
Hämmentävää. Onhan ne ennenkin purnausten ja seesteisten aikojen tyynet ja tuulet kestetty. Varmaan nytkin. Peesaan kokeneempia kirjoittajia, jotka sanovat, että antaa nyt pölyn laskeutua ja että mennään näillä.
Mikä luotsin toiminnassa nyt mättää?
11
92
Vastaukset
Olen vain yllättynyt Luotsin vähäisestä halusta poistoihin. Itselläni on aina ollut selvää mitä pitää poistaa ja maalaisjärkeäni olen kysymättä käyttänyt.
Kun seuraajani, BilmaN, upotti Hajupojan aina yrityksestäkin, sain minä hienon arvosanan; TOISEKSI HUONOIN SHERIFFI.
Taitaa olla paras ja korkein arvosanani, yli itse Hajupojankin.- järki päähän
Ei mikään mätä eikä hämmennä, älä sinäkään vai aattelitko illan irtopisteet napata kalutulla aiheella, ehei, tää on konkarien sarka.
- heti 70v
Luotsi on hoitanut hommansa hyvin, minkä olen asioita ehtinyt seuraamaan.
On hyvä että täällä on luotsi, sen huomaa jokainen joka viitsii lukea ketjuja.- palstalainen
Mies paikallaan on Luotsimme, jopa hienovarainen jota voi arvostaa.
Tästä vain eteenpäin luottaen!
- 21 3
Palstallahan on jo vastarintaliike, joka ajaa erästä muuta palstan kirjoittajaa luotsiksi.
Jääköön nikki tässä yhteydessä mainitsematta, mutta monihan sen jo tietää.- urkendal
Eiköös tuo 21 3 olekin se samainen joka nimesi musiikkilinkit palstan saasteeksi.Toki on. Ruuneperiin jäljet johtavat. Uusi luotsimme on rauhoitellut kuumakalleja-kaisoja rauhoittumaan ja selittänyt asoita parhain päin.
Tämänikäiset pystyy jo sietämään ja sulattamaan nettisivujen mielialanliikkeitä. Pitäisi se hyväksyä mikä ennen ollut rautaa on ajansaatossa hapettumassa.
Lähdetään untenmaille keräämään voimia ja maltteja huomisen kohtaamiseen. Ex pressa Koivistokin tapasi sanoa; kyllä se tästä.
- 70+
Olen seurannut 50 -60 ja nyt 70 palstaa.
Valitettavasti riitely ja joustamattomuus näyttää lisääntyvän iän mukana.
En yleistä, onneksi suurin osa on ihan kivoja.
En väitä etteikö muilla palstoilla osattaisi riidellä. Myös palstan omakseen ottaneet henkilöt löytyy lähes kaikkialta. - u,m****
mitä tarkoitat "omaksiottaneet" tarkoitatko, paljon mukana kirjoituksissa olleita . Vai näitä jotka eivät mukaudu toisten kirjoituksiin ,vaan sanovat jopa omankin mielipiteensä (uskaltaa) sanoa. Vainiitä jotka mainitsevat ja seuraavat jotain määrättyä ,kiusatakseen .
Näitähän piisaa ,on vaan pidettävä oma asiallinen tyylinsä , ei välitä . " ei Villekään välittänyt, vaikka oli välitystoimistossa työssä"- 70+
En minä välitä, sanon vain. Tarkoitan niitä jotka alkavat määrätä tahdin koko palstalla.
Jos ei suraa "johtajaa" hänen mielipidettään joutuu lytätyksi ja mitätöidyksi.
- havumetsien mies
Huumori kukoistaa ja hulina vain lisääntyy. On tämä reipasta menoa!
Muutama joka pitää kirjaa siitä, mitkä nikit ruummiillistuvat yhdessä ja määrätyssä henkilössä, on jo menettämässä mielenrauhansa ja harkitsee turvautumista psykiatrin
apuun
Lisää vain höyryä pannuun, s.o. palstalle! Heikot sortuu elon tiellä. Aivan,mielestäni Luotsi antaa meille kirjoittelurauhan ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Eihän maantieratsiassakaan kaikkia autoja ratsattu.
Ruunestahan se Luosi olisi pitänyt tehdä,hänen mielestään,koska hänen otteensa entisenä palstavahtina eivät ole vieläkään hellittäneet.
Nyt on Ystävänpäivä ja Ruunekin on ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200