Vreya e-pillerit

Vreya-pelastus?

Hei!

Sellaist kyselisin että onko täällä jollain kokemusta Vreya nimisistä e-pillereistä joilla olisi hoidettu aknea? Ite oon päälle 20-v. ja aloitin tuossa viikko sitten kyseiset e-pillerit aknen hoitoon.

Olen kärsinyt aknesta noin 12-13 vuotiaasta eli yli 10 vuotta. Akne on tietysti teinivuosista vähentynyt mutta kuitenkin näppyjä löytyy ja mustapäitä myös. Oma akneni ei rajoitu vaan kasvoihin vaan sitä on myös akselilla yläselkä-kaula-dekoltee-olkapäät. Varsinkin olkapäihin on viime aikoina tullut paljon näppyjä ja iho on muutenkin näin talvella huonompi mitä kesällä kun aurinko auttaa.

Oma akneni on 100 varmasti hormonaalista, sillä naama kukkii aina eniten noin 14 kiertopäivän kohdalla. Eli luulisi että pillerit auttaisi...

Millaisia tuloksia olette saaneet? Mikä oli lähtötilanne? Kuinka kauan meni ennen kuin tuloksia näkyi? Tuliko aluksi pahenemisvaihe?

Itse olen nyt tosiaan viikon noita syönyt ja mielestäni ihossa näkyy jo muutoksia. Pari isompaa finniä on tullut mutta eikös nuo pilsut työnnä tuota likaa ulos?

Itse olen kärsinyt eniten juuri muun kuin kasvojen aknen takia. Naaman saa aina meikattua ihan ihmisen näköiseksi. Ei ole kauhean kiva kun vaatevalinnan ratkaisee se onko taas joku näppy ilmestynyt selkään yms... :(

Sain lisäksi lääkäriltä vinkkinä käyttää humektan rasva ihan pesuun ja rasvaukseen. Ainakin tuntuu ihan hyvin kosteuttavan... Minulla on siis pintakuiva mutta rasvoittuva ja kiiltelevä iho.

Kaikki kokemukset otan vastaan ilolla! Jos saisi vihdoin hiukan kadotettua itsetuntoakin takaisin! :)

1

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Mulla on juuri sama tilanne kuin sul oli! Pintakuivaiho mutta rasvainen. Olen vähän päälle 20v. ja aknee 11 vuotiaasta asti. Päätin syödä e-pillerii aknen hoitoa varten ja hankin Vreyaa. Oon täs reilu viikon syönyt ja huomannut et finnei on tullut kivasti enemmän joka paikkaan. Jalat on kuivat ja mieliala erittäin vaihteleva. Onko siis tää kyseinen e-pilleri auttanut sua yhtään? Mua alkaa jo huolestuttaa että tästä on vain harmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe