Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle.
Hyvää Ystävänpäivää!

13

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkillaN*

Kiitos, sinulle myös rituliini!

• Mistäs minä sen kirpun löydän, tai kirppu minut. Tuo kun oli kovin ehdoton, jos olisi antanut vain mahdollisuuden.

Kovin on epätodennäköistä, että kirppu tulee vastaan ja vielä pienempi todennäköisyys, että se puree minua. Onko väliä sillä onko kyseessä koiras- vai naaraskirppu. Koiraskirppu puree takuulla jotain kurvikaunotarta, joka ryntäät pystyssä ja napa kaula-aukosta näkyen ilmestyy puruetäisyydelle.

Tulipa tästä nyt rankka päivä. Pitääkö niiden kirppujen sukupuolikin selvittää ja miten sen teenkin. Näkö on jo huono ja mikroskooppi puuttuu.

P:S: Edellä kuvaamistani ongelmista riippumatta olen aina Ystävä Sinulle

• Moi Ritu ystävä, rapsuta kiltti mua vähän tuolta lapaluiden välistä, on se vissiin puraissut sieltä, kiitos!

Perjantaiaamu ja ihan pimeääkin vielä, on se hyvä kun on Ystäviä rivissä täälläkin :D

Ilo on olla mukana!

• Sydämeni Kiittää sinua Ritu! Ystävä ovat suklaahippuja elämän pikkuleivässä.

• @mie

Olikos teillä sellainen muistovihko johon kirjoiteltiin muistoja ja mukavia ajatuksia, tässä yksi enkä tiedä alkuperää.

Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
      jolla on kädessä avain ja lukko,
      niillä se sitoo ystävät yhteen,
      niin kuin maamies pellolla lyhteen.

• miranda ...

rituliini

Kun kirppu puree sinua,
      niin ole ystävä minulle.

Kun se puree kovasti,
      niin sinusta tulee rovasti.

Täytyisi tästä lähteä lapseni luokse piakkoin.

• Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.
        No toi uusi muunnelma menee dementian piikkiin.
        Ruune teit ihanan analyysin siitä kirpusta,olet kyllä huumorintajulla varustettu yksilö,kiitos siitä.
        miranda,sinäkin muistit osan lorusta,hyvä niin,
        yhteispelillähän tämä lutviutuu.

Kaloja ei tullut ja tuulikin oli senverran hyytävää,että köyhän luista meni ihan läpi.

• eetwartti lll
        rituliini_38 kirjoitti:

Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.
        Ruune teit ihanan analyysin siitä kirpusta,olet kyllä huumorintajulla varustettu yksilö,kiitos siitä.

Kaloja ei tullut ja tuulikin oli senverran hyytävää,että köyhän luista meni ihan läpi.

Ystävänpäivänä 2014

Uikoon Rituliinin verkkoon 2-kiloinen siika. Varmaan Ritulla on savustuspönttö, jolla voi arvokalan kypsentää. Ja virtuaalihalit kans.

• miranda ...
        rituliini_38 kirjoitti:

Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.

moi rituliini

Huomasin sen itsekkin aamulla, että alku ei mene oikein, joten huono oli riimittelyni kiireessä, mutta jaksoin sentään lähteä lapseni luokse, jossa olikin possakkaa.

Tulin äsken ja kolmesti sai taas yrittää tätä Saunalahtelaista, sillä IP-osoitteeni oli bannissa?? Oliko tuo niin suuri synti, kun en muistanut tuota hokemaa? (Tiedän, mistä tuo banni johtuu, mutta ärsyttää se aina)

En nyt vielä dementikoksi luokittelisi itseäni, vaikka runosuoni ei aamulla ollutkaan notkeimillaan, sillä lapseni se vasta varsinainen dementikko onkin. Jatkuvasti sillä on ainakin puhelin hukassa ja sitten hän on aivan robotti siirtelemään tavaroita, joita sitten etsii.

Eilen kuulin naurettavan jutun 7-v pojalta, kun täytimme eläinaiheista lasten sanaristikkoa. Itse sanelin sitten kirjaimia, vaikka poika osaa jo lukea, mutta kun eräs sana alkoi v kirjaimella (oli muuten vesikäärme), niin heti hän lisäsi; "ai www."??. Eihän asia muuten olisi naurettava, mutta en minä olisi tuollaista keksinyt ekaluokalla?

ps. minua älä ruunen juttuihin yhdistä

• Ramoona♥♫☺

Ystävyytemme olkoon
      kestävä, lämpöinen.
      Kantakoon matkalla meitä
      hiljainen voima sen.

Ystävyytemme olkoon
      iloa tulvillaan.
      Tuokoon se kesän ja linnut
      harmaaseen maisemaan.

Anna-Mari Kaskinen

♥ ♥ ♥

Hymyilevää ystävänpäivää ! ♫♥☺

• KiitosRamoona ihana toi runo ja noi hymiöt.
        Jäin koneelle,kun kalastaminen meni förbee,niinsanotusti.
        Minulla noi ystävät alkavat olla jo luettavissa kuolinilmoituksissa,siis heistä on tullut entisiä ystäviä
        Olen todella yksin,vaikka kaksin olenkin täällä rantatilalla

Hoidettavani etääntyy päiväpäivältä,joskin jalat kantavat,mutta ei muisti.
        Eilen tuli taas tenkkapoo,kun rantasaunan lämmitin ja peseytyminen ei ole hänen vahvin lajinsa.
        Hän halusi muuttaa taas Nokialle,kun hänen omaa olennaista tahtoaan ei kunnioiteta.

• puskisaho

Ystäville virtuaaliset halit täältä puskistakin. On niin tiuha ryteikkö, jottei läpi meina päässä.
      Kun sippi uhkaa sinua niin vippi auttaa kinua. Runojalkakin tarttui johonkin juurakon koloon. Huisin hauskaa ystävän päivää kaikille.

• Kun kohdataan täällä,,,

"Jokainen kohtaaminen
      on optimistinen muistutus:
      meitä on monta, olemme lähellä"

Jyri Schreck

Hyvää ystävänpäivää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe