Kun kirppu puree sinua

rituliini_38

ole ystävä minulle.
Hyvää Ystävänpäivää!

13

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkillaN*

      Kiitos, sinulle myös rituliini!

    • Mistäs minä sen kirpun löydän, tai kirppu minut. Tuo kun oli kovin ehdoton, jos olisi antanut vain mahdollisuuden.

      Kovin on epätodennäköistä, että kirppu tulee vastaan ja vielä pienempi todennäköisyys, että se puree minua. Onko väliä sillä onko kyseessä koiras- vai naaraskirppu. Koiraskirppu puree takuulla jotain kurvikaunotarta, joka ryntäät pystyssä ja napa kaula-aukosta näkyen ilmestyy puruetäisyydelle.

      Tulipa tästä nyt rankka päivä. Pitääkö niiden kirppujen sukupuolikin selvittää ja miten sen teenkin. Näkö on jo huono ja mikroskooppi puuttuu.

      P:S: Edellä kuvaamistani ongelmista riippumatta olen aina Ystävä Sinulle

    • Moi Ritu ystävä, rapsuta kiltti mua vähän tuolta lapaluiden välistä, on se vissiin puraissut sieltä, kiitos!

      Perjantaiaamu ja ihan pimeääkin vielä, on se hyvä kun on Ystäviä rivissä täälläkin :D

      Ilo on olla mukana!

    • Sydämeni Kiittää sinua Ritu! Ystävä ovat suklaahippuja elämän pikkuleivässä.

    • @mie

      Olikos teillä sellainen muistovihko johon kirjoiteltiin muistoja ja mukavia ajatuksia, tässä yksi enkä tiedä alkuperää.

      Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
      jolla on kädessä avain ja lukko,
      niillä se sitoo ystävät yhteen,
      niin kuin maamies pellolla lyhteen.

    • miranda ...

      rituliini

      Kun kirppu puree sinua,
      niin ole ystävä minulle.

      Kun se puree kovasti,
      niin sinusta tulee rovasti.

      Täytyisi tästä lähteä lapseni luokse piakkoin.

      • Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.
        No toi uusi muunnelma menee dementian piikkiin.
        Ruune teit ihanan analyysin siitä kirpusta,olet kyllä huumorintajulla varustettu yksilö,kiitos siitä.
        miranda,sinäkin muistit osan lorusta,hyvä niin,
        yhteispelillähän tämä lutviutuu.

        Kaloja ei tullut ja tuulikin oli senverran hyytävää,että köyhän luista meni ihan läpi.


      • eetwartti lll
        rituliini_38 kirjoitti:

        Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.
        No toi uusi muunnelma menee dementian piikkiin.
        Ruune teit ihanan analyysin siitä kirpusta,olet kyllä huumorintajulla varustettu yksilö,kiitos siitä.
        miranda,sinäkin muistit osan lorusta,hyvä niin,
        yhteispelillähän tämä lutviutuu.

        Kaloja ei tullut ja tuulikin oli senverran hyytävää,että köyhän luista meni ihan läpi.

        Ystävänpäivänä 2014

        Uikoon Rituliinin verkkoon 2-kiloinen siika. Varmaan Ritulla on savustuspönttö, jolla voi arvokalan kypsentää. Ja virtuaalihalit kans.


      • miranda ...
        rituliini_38 kirjoitti:

        Olin jo pilkkipakkeineni menossa tuolla jäällä,kun muistin sen lastenlorun,eikö se mennytkin niin:muista sillon minua,kun kirppu puree sinua.
        No toi uusi muunnelma menee dementian piikkiin.
        Ruune teit ihanan analyysin siitä kirpusta,olet kyllä huumorintajulla varustettu yksilö,kiitos siitä.
        miranda,sinäkin muistit osan lorusta,hyvä niin,
        yhteispelillähän tämä lutviutuu.

        Kaloja ei tullut ja tuulikin oli senverran hyytävää,että köyhän luista meni ihan läpi.

        moi rituliini

        Huomasin sen itsekkin aamulla, että alku ei mene oikein, joten huono oli riimittelyni kiireessä, mutta jaksoin sentään lähteä lapseni luokse, jossa olikin possakkaa.

        Tulin äsken ja kolmesti sai taas yrittää tätä Saunalahtelaista, sillä IP-osoitteeni oli bannissa?? Oliko tuo niin suuri synti, kun en muistanut tuota hokemaa? (Tiedän, mistä tuo banni johtuu, mutta ärsyttää se aina)

        En nyt vielä dementikoksi luokittelisi itseäni, vaikka runosuoni ei aamulla ollutkaan notkeimillaan, sillä lapseni se vasta varsinainen dementikko onkin. Jatkuvasti sillä on ainakin puhelin hukassa ja sitten hän on aivan robotti siirtelemään tavaroita, joita sitten etsii.

        Eilen kuulin naurettavan jutun 7-v pojalta, kun täytimme eläinaiheista lasten sanaristikkoa. Itse sanelin sitten kirjaimia, vaikka poika osaa jo lukea, mutta kun eräs sana alkoi v kirjaimella (oli muuten vesikäärme), niin heti hän lisäsi; "ai www."??. Eihän asia muuten olisi naurettava, mutta en minä olisi tuollaista keksinyt ekaluokalla?

        ps. minua älä ruunen juttuihin yhdistä


    • Ramoona♥♫☺

      Ystävyytemme olkoon
      kestävä, lämpöinen.
      Kantakoon matkalla meitä
      hiljainen voima sen.

      Ystävyytemme olkoon
      iloa tulvillaan.
      Tuokoon se kesän ja linnut
      harmaaseen maisemaan.

      Anna-Mari Kaskinen

      ♥ ♥ ♥

      Hymyilevää ystävänpäivää ! ♫♥☺

      • KiitosRamoona ihana toi runo ja noi hymiöt.
        Jäin koneelle,kun kalastaminen meni förbee,niinsanotusti.
        Minulla noi ystävät alkavat olla jo luettavissa kuolinilmoituksissa,siis heistä on tullut entisiä ystäviä
        Olen todella yksin,vaikka kaksin olenkin täällä rantatilalla

        Hoidettavani etääntyy päiväpäivältä,joskin jalat kantavat,mutta ei muisti.
        Eilen tuli taas tenkkapoo,kun rantasaunan lämmitin ja peseytyminen ei ole hänen vahvin lajinsa.
        Hän halusi muuttaa taas Nokialle,kun hänen omaa olennaista tahtoaan ei kunnioiteta.


    • puskisaho

      Ystäville virtuaaliset halit täältä puskistakin. On niin tiuha ryteikkö, jottei läpi meina päässä.
      Kun sippi uhkaa sinua niin vippi auttaa kinua. Runojalkakin tarttui johonkin juurakon koloon. Huisin hauskaa ystävän päivää kaikille.

    • Kun kohdataan täällä,,,

      "Jokainen kohtaaminen
      on optimistinen muistutus:
      meitä on monta, olemme lähellä"

      Jyri Schreck

      Hyvää ystävänpäivää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe