Hän ampui 3 henkilöä v 2000 kinnulan iltavilli ravintolasta. nimi unohtunut?? ikäviä asioita.
Kinnulan 3 surmaaja vapaalle??
13
559
Vastaukset
- naapurit.-
liittyykö em. henkilöön joku opettajapariskunta millään muotoon??
- No salailua.suojelua
Muistin mukaan ei liity?? median mukaan henkilö ampui 2 käsiaseella?? kenen aseet ja kenen nimissä aseenkantoluvat olivat tekohetkellä???
- tosi on.
3 surmaaja ei saa vapauttaa ikinä. hän ei ole yhteiskuntakelpoinen.huono kotikasvatus ja huumeet . huono yhdistelmä. karkotus siperiaan . tai sinne isokyröön joel lilon kaveriksi.samaa tasoa??
- hullua touhua
Olisi mielenkiintoista tietää millä perusteella hovi vapautta elinkautisvangin kun mitään katumuksen merkkejäkään ei ole ollut.Ei kai se uskovaisuus kuitenkaan saa kaikkea saada anteeksi??
- ongelmia on.
Eipä taida se waljakkalan reppanakaan kovin järki heppu olla. joka teloitti 3 ihmistä ruotsissa . todella ala-arvoista toimintaa. osaavatko edes anteeksi pyytää.
- gulligalle
Äääää olen murhaaja gulli homo venytän mun giggelin sun nenään
- Siperia opetus tuoki
Ihan hyvä opetus siitä kuitenkin,ettei pitäisi koskea toisten muijaan,jos ei ole varma mitä on tekemässä?
- nähty on?
Totta kyllä muijia pitäs riittää kaikille miehille. ei kande mennä naapurin rappusia lakaseen. voip käydä kylmät??
- Aikoihin kuultu
Sillä varjolla saa samalla pistää viattoman sivullisenkin kylmäksi.
Oletpas aika syvältä.
- avohoitooon
Hovissa torkkuu istunnossa muutama tyyppi , heillä ei aina ole edes tietoa mikäs jutska ny onkaan päätöstä vailla , Jäsenet tuossa raadissa ovat poliittisen valinnan tulos joten tili tulee olipa kärryillä tai ei .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890