Mitä lahjoja naiset ostavat miehille tai muuten muistavat tässä tasa-arvoaikaisessa ajassa? Ei voi olla enää niin, että miehet ainoastaan muistavat ystävänpäivää lahjalla. Ja naiset vain miesten unohduksen.
Ystävänpäiväjahla miehille.
4
167
Vastaukset
- ukji
Miehet ei tarvii mitään lahjoi!!!
- Lissu halukas
Annoin miehelleni sitä mitä hän halusi .
- Nainen<3
Miehelle voi ostaa yhtälailla esim. jonkun hyvän tuoksun tai hyvää ja laadukasta suklaata, kellon, urheiluvälineitä, ym. ym. Joten taivas on rajana myös miehelle suunnattuihin ystävänpäivälahjoihin. (vaikka se on perinteisesti ollut naisten lahjomispäivä)
Tänään 14.3.2014 vietetään kansainvälistä miesten Steak&Blowjob päivää :) Joten eiköhän tämä päivä ole monen miehen mieleen, minun mieheni ainakin! ;) - Anonyymi
Pillua ja ruokaa. Mutta kun siinä on aivan liikaa, niin pitänee pari asiaa poistaa listalta.
Näin meillä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959